Ga naar inhoud

Wanneer (dure) bh kopen?


Edva

Aanbevolen berichten

Hallo dames,

Nu 6.5 week po, wat betekent dat er een bh gekocht mag worden.

 

Vanaf wanneer is de maat het meest betrouwbaar? Ik wil namelijk wel een bh kopen maar vraag me af of ik niet beter tot de 3 maanden kan wachten... voordat ik veel geld uitgeef aan goede bhs en die straks niet meer passen. 

 

En verder... wat zijn goede merken? En wat voor bh zorgt voor een mooi decolleté?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb met 6 weken wel wat goedkope bh's gekocht maar die waren binnen een paar weken te klein haha. Als ik me goed herinner heb ik met 6 weken, 3 maanden andere maat, 5 maanden zelfde maat, 9 maanden toch weer andere maat nieuwe bh's gekocht.
Nu na een jaar kan ik zeggen dat de maat stabiel is, alleen ben ik nog steeds op zoek naar de perfecte bh voor mijn boobies. Dus ik heb eigenlijk nog niets gekocht dat duur is haha.
Vaak zijn de beugels van bijvoorbeeld Hunkemoller te rond en smal waardoor m'n borst uit de bh word geduwd en er onder mijn borstplooi niets ondersteund word. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, okay.. ik heb er nu ook 2 besteld, van sapph in de uitverkoop. 2 voor 30€ dus dat valt alles mee.

 

Zal eens zien hoe lang ik ermee doe. Maar dan zal ik nog even geduldig wachten op de duurdere bh/bikini.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik draag nu nog steeds mijn post op bh en ik moet je zeggen dat ik die ook wel erg comfortabel vind zitten hoor! Alleen mooi is anders... haha. 

 

En het drukt natuurlijk alles plat, terwijl ik ze na die weken ook wel eens wil showen:33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had een stevige bh zonder beugels gekocht, beugels kon ik nog niet hele dagen verdragen ging echt vervelend doen na een paar uur.

Maar daarin zag je wel duidelijk resultaat ;) 
Bh was van Maidenform, wel wat duurder maar goed ik wilde m'n boobies mooi houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.