Ga naar inhoud

Dingen die je niet meer kunt doen na BV?


Aanbevolen berichten

Hallo, 

 

Hoewel ik heel graag een borstvergroting wil doen, zit ik toch met enkele twijfels. Ik ben altijd bang dat er bepaalde dingen gaan zijn die ik niet meer ga kunnen doen, of waar ik heel erg op ga moeten letten. Zo ben ik bv iemand die heel graag in achtbanen gaat die snel gaan en overkop gaan, kan je dit nog normaal doen na verloop van tijd? Ook ben ik een enorme waterrat, maar ik heb al eens gelezen van iemand die niet meer in het water kon springen na de bv, omdat het pijn doet.  Volgend jaar heb ik een reis gepland naar de Dominicaanse Republiek, waar het ook wel de bedoeling is om dingen te doen zoals duiken, snorkelen, enzovoort. 

Als laatste ben ik ook een buikslaper, en zou ik het verschrikkelijk vinden om nooit meer op m'n buik te kunnen slapen.

Ik zal er wel even bij zeggen dat ik voor max 300cc zou gaan en waarschijnlijk nog iets kleiner, misschien maakt dit ook een verschil. 

 

Mensen die al een borstvergroting hebben gedaan en deze ervaringen met me willen delen? Shoot! :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een moeilijke vraag... Momenteel is op mijn buik liggen nog niet heeeeel erg prettig, maar wel al fijner dan dat het in het begin dat het weer mocht was. Ik ben op 22 december geopereerd. Hoe zachter ze worden hoe prettiger het word vind ik. Zwemmen vind ik persoonlijk nog steeds een beetje wennen maar doet geen pijn ofzo. Ik heb zelf al weer op een jetski gezeten met de vakantie dus in het water springen zal ook geen probleem zijn :45:

Ik tennis ook weer en doe krachttraining met borstspier erbij, ook fietsen gaat weer goed. 

Tja eigenlijk doe ik alles weer... dus maak je maar geen zorgen :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei gastmama:

Wat een moeilijke vraag... Momenteel is op mijn buik liggen nog niet heeeeel erg prettig, maar wel al fijner dan dat het in het begin dat het weer mocht was. Ik ben op 22 december geopereerd. Hoe zachter ze worden hoe prettiger het word vind ik. Zwemmen vind ik persoonlijk nog steeds een beetje wennen maar doet geen pijn ofzo. Ik heb zelf al weer op een jetski gezeten met de vakantie dus in het water springen zal ook geen probleem zijn :45:

Ik tennis ook weer en doe krachttraining met borstspier erbij, ook fietsen gaat weer goed. 

Tja eigenlijk doe ik alles weer... dus maak je maar geen zorgen :116:

Oeps, sorry voor de moeilijke vraag dan :lol: ben gewoon een heel erge twijfelaar en denk duidelijk over alle gevolgen na omdat ik zeker geen spijt wil krijgen als ik het doe.. Mooie borsten zijn sowieso belangrijk voor mijn zelfbeeld en wil het al heel lang maar ik wil gewoon achteraf niet het gevoel hebben dat het het niet waard was als ik er veel dingen voor zou moeten laten, snap je... 

Maar dit is alleszins heel positief om  te horen! Jetskiën is ook wel één van de dingen die ik niet zou willen laten op vakantie :63:

Link naar reactie
Delen op andere sites

@fleur0805

Ik heb al ruim 23 jaar protheses en ik heb er nog nooit iets voor gelaten of niet kunnen doen. Ik had eerst 270cc mp, daarna 560 hp en sinds december 825cc corsé van Motiva. En bij alle cc's ondervind ik nergens problemen mee. Ik kan en doe gewoon alles!

Dus ik zou er gewoon voor gaan. :35:

 

Good luck :71:

 

Xx Jaydee

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je bezorgdheid, maar ik denk dat je gewoon alles kunt hoor! 

 

Ik ben nu 3 maand po en doe gewoon alles het enige waar ik mijn twijfels over heb dat in het al zou kunnen is naar de sauna gaan :)

 

Ivm pretparken en waterglijbanen mocht dit van mijn pc pas vanaf 8 weken. Misschien dat een sportbh vanaf dan wel prettiger voelt in een pretpark, maar je gaat het zeker kunnen. 

 

Ik ben ook een buikslaper. Ik heb wel ‘lang’ niet op mijn buik kunnen slapen maar vanaf 2 maand po slaap ik weer op mijn buik, soms voelt het nog niet helemaal goed en zit mijn borst wat fout maar dat liegt niet aan de borstvergroting zelf maar aan het feit dat dit met grote borsten niet zo practisch meer is :p al slaap ik nog elke dag op mijn buik :) 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In het begin kan je vrij weinig, maar na verloop van tijd kan het wel alleen durf je dan een aantal dingen niet.

Maar ook dat slijt wel.

Ben vorige maand gewoon 60 keer in een achtbaan geweest, ik ga naar crossfit, stoei met m'n vent, ik maak koprollen achteruit waarbij ik over m'n borst/schouder heen rol, vaak val ik in slaap op m'n buik.... ehh.... ben zo lomp als het maar zijn kan. 

Ohja ik heb ook alweer een keer aan de ringen gehangen voor ringzwaaien :P 


Enige wat niet meer kan, is zomaar een bh'tje kopen, de grotere maten zijn vaak ook sneller uitverkocht en wat duurder. Maar dat heb ik er wel voor over ;) 

 

En als je je zorgen maakt of je protheses het aan kunnen, mijn chirurg zei me dat als ik ooit een serieus ongeluk had waarschijnlijk alles behalve m'n tieten kapot waren. Dus ja :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.