Ga naar inhoud

Melin : 21 juni 2018 : Dr. Koeijers : MFIV


Gast Melin

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie
3 minuten geleden zei melons:

Fijn dat t zo snel en goed ging! Ben benieuwd naar je resultaat. Bij mij was de eerste week liggen en opstaan ook veel verschillende feelings inside haha. Nu na 8 dagen niet meer gelukkig dus komt goed :)

Ohh dat is goed om te horen! Na hoeveel dagen werd het gevoel minder? Heb jij ook een album?! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Melin:

Ohh dat is goed om te horen! Na hoeveel dagen werd het gevoel minder? Heb jij ook een album?! 

Ik heb dat op knappen staan niet zo heel erg maar van liggen naar opstaan dat je t dan voelt bewegen en zakken, eerste dagen deed dat echt zeer en dan steeds minder tot ongeveer 7 dagen po. Heb toevallig net een foto gepost dus ga ff uitzoeken hoe ik je kan toevoegen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

28 minuten geleden zei melons:

Ik heb dat op knappen staan niet zo heel erg maar van liggen naar opstaan dat je t dan voelt bewegen en zakken, eerste dagen deed dat echt zeer en dan steeds minder tot ongeveer 7 dagen po. Heb toevallig net een foto gepost dus ga ff uitzoeken hoe ik je kan toevoegen!

Ik heb je toegevoegd! Ik heb alleen foto's van gister nog in mn compressiebh.. Dus nog niet heel veel te zien. ben benieuwd naar je resultaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden zei Melin:

Ik heb je toegevoegd! Ik heb alleen foto's van gister nog in mn compressiebh.. Dus nog niet heel veel te zien. ben benieuwd naar je resultaat!

Nou je ziet het in je bh ook al goed! Mooi formaat, denk ik wel ongeveer vergelijkbaar met mij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.