Ga naar inhoud

Melin : 21 juni 2018 : Dr. Koeijers : MFIV


Gast Melin

Aanbevolen berichten

Meidennn morgen is mijn grote dag. Kan niet wachten tot het over is, het is inmiddels 01:15, dus ga maar even proberen te slapen. 11:15 moet ik aanwezig zijn, dus gelukkig niet nog de hele dag wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie
6 uur geleden zei Melin:

Ja morgen is het zo verr, whaaa heel zenuwachtig, heb aan niks anders gedacht vandaag!! Hoe is het met jou? hoelaat ben je aan de beurt?

11:30 ben ik

dus we zijn ongeveer tegelijk

maak je niet te druk xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey girlsss, ben alweer lekker in mijn eigen bed. Hierbij even een operatieverslagje:

 

08:00 ging mijn wekker, even douchen (alles scheren aangezien ik dat zo niet echt ga kunnen doen:44:). En om 09:15 vertrokken we, nog even een tussenstop gehad en om 10:40 uiteindelijk aanwezig. Moest tot 11:30 wachten, dus even buiten nog even staan kletsen met een vriendin en mn nicht die mee waren. Ik een beetje klagen over dat mijn vriend er niet bij kon zijn vanwege zijn verplichtingen enzo. Vond het erg jammer. Wel belde hij me op om nog even succes te wensen en toen ineens liep hij daar op me af!! :wub: Suuuuuuper blij natuurlijk, geeft toch een geliefd en veilig gevoel. Vervolgens nog even om zijn nek gehangen en toen melden om 11:30. Moest ik nog 45 minuten wachten want het liep uit. Ik besefte nog niet echt wat er ging gebeuren. Vervolgens mocht ik mee met de assistente en mocht ik me uitkleden. Wachten in een kamertje waar de internist nog even een paar vragen kwam stellen en toen Koeijers zelf. Nog samen een paar grapjes gemaakt en toen mocht ik door naar de OK. Ik liet het vanaf toen echt maar over me heen komen! En het voelde 5 min later dat ik wakker werd. 

 

Ik voelde toen wel een druk op mijn borst en dacht wt... is dit. Maar opgegeven moment went de pijn en wordt het iets minder. Nog even paracetamol gekregen en een beschuitje met hagelslag. Even plassen en toen mocht ik gaan. In de auto voelde ik wel elk hobbeltje, dus dat was even doorbijten soms. 

 

Nu mijn mening over het resultaat: Het gaat boven mij verwachtingen uit, ik vind het nu al suuuuper mooi. De pijn.. tja wat kan ik zeggen, logisch nadat er een holte is gemaakt in je borst en er iets is ingestopt! Ik lig nu gewoon rustig in mijn bed en ga het zo rustig mogelijk aan doen. Ga even proberen te slapen, merk dat ik nog moe ben van de narcose. En wat ik zei over dat ik bang was dat het te groot werd.. Totaaal niet te groot! Echt perfect voor mij. 320 cc rechts en 365 cc links! Ik ga even kijken hoe ik een album aanmaak en wie interesse heeft voeg ik even toe

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Melin:

Hey girlsss, ben alweer lekker in mijn eigen bed. Hierbij even een operatieverslagje:

 

08:00 ging mijn wekker, even douchen (alles scheren aangezien ik dat zo niet echt ga kunnen doen:44:). En om 09:15 vertrokken we, nog even een tussenstop gehad en om 10:40 uiteindelijk aanwezig. Moest tot 11:30 wachten, dus even buiten nog even staan kletsen met een vriendin en mn nicht die mee waren. Ik een beetje klagen over dat mijn vriend er niet bij kon zijn vanwege zijn verplichtingen enzo. Vond het erg jammer. Wel belde hij me op om nog even succes te wensen en toen ineens liep hij daar op me af!! :wub: Suuuuuuper blij natuurlijk, geeft toch een geliefd en veilig gevoel. Vervolgens nog even om zijn nek gehangen en toen melden om 11:30. Moest ik nog 45 minuten wachten want het liep uit. Ik besefte nog niet echt wat er ging gebeuren. Vervolgens mocht ik mee met de assistente en mocht ik me uitkleden. Wachten in een kamertje waar de internist nog even een paar vragen kwam stellen en toen Koeijers zelf. Nog samen een paar grapjes gemaakt en toen mocht ik door naar de OK. Ik liet het vanaf toen echt maar over me heen komen! En het voelde 5 min later dat ik wakker werd. 

 

Ik voelde toen wel een druk op mijn borst en dacht wt... is dit. Maar opgegeven moment went de pijn en wordt het iets minder. Nog even paracetamol gekregen en een beschuitje met hagelslag. Even plassen en toen mocht ik gaan. In de auto voelde ik wel elk hobbeltje, dus dat was even doorbijten soms. 

 

Nu mijn mening over het resultaat: Het gaat boven mij verwachtingen uit, ik vind het nu al suuuuper mooi. De pijn.. tja wat kan ik zeggen, logisch nadat er een holte is gemaakt in je borst en er iets is ingestopt! Ik lig nu gewoon rustig in mijn bed en ga het zo rustig mogelijk aan doen. Ga even proberen te slapen, merk dat ik nog moe ben van de narcose. En wat ik zei over dat ik bang was dat het te groot werd.. Totaaal niet te groot! Echt perfect voor mij. 320 cc rechts en 365 cc links! Ik ga even kijken hoe ik een album aanmaak en wie interesse heeft voeg ik even toe

Wat fijn dat allesgoed is gegaan!

als je een album hebt voeg je me maar toe graag zelfs

koeijers is n topper 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden zei XMichelle043:

Wat fijn dat allesgoed is gegaan!

als je een album hebt voeg je me maar toe graag zelfs

koeijers is n topper 

Ja hoe voel jij je nu 1 dag po? Heb je toegevoegd mop 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei leek:

Top!!! Goed gedaan en wat heerlijk dat je vriend daar stond 

positieve energieboost!!! 

Ja zeker een positieve energieboost! Hoe is het mij jou gegaan? Hoe voel je je 

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden zei Melin:

Hey girlsss, ben alweer lekker in mijn eigen bed. Hierbij even een operatieverslagje:

 

08:00 ging mijn wekker, even douchen (alles scheren aangezien ik dat zo niet echt ga kunnen doen:44:). En om 09:15 vertrokken we, nog even een tussenstop gehad en om 10:40 uiteindelijk aanwezig. Moest tot 11:30 wachten, dus even buiten nog even staan kletsen met een vriendin en mn nicht die mee waren. Ik een beetje klagen over dat mijn vriend er niet bij kon zijn vanwege zijn verplichtingen enzo. Vond het erg jammer. Wel belde hij me op om nog even succes te wensen en toen ineens liep hij daar op me af!! :wub: Suuuuuuper blij natuurlijk, geeft toch een geliefd en veilig gevoel. Vervolgens nog even om zijn nek gehangen en toen melden om 11:30. Moest ik nog 45 minuten wachten want het liep uit. Ik besefte nog niet echt wat er ging gebeuren. Vervolgens mocht ik mee met de assistente en mocht ik me uitkleden. Wachten in een kamertje waar de internist nog even een paar vragen kwam stellen en toen Koeijers zelf. Nog samen een paar grapjes gemaakt en toen mocht ik door naar de OK. Ik liet het vanaf toen echt maar over me heen komen! En het voelde 5 min later dat ik wakker werd. 

 

Ik voelde toen wel een druk op mijn borst en dacht wt... is dit. Maar opgegeven moment went de pijn en wordt het iets minder. Nog even paracetamol gekregen en een beschuitje met hagelslag. Even plassen en toen mocht ik gaan. In de auto voelde ik wel elk hobbeltje, dus dat was even doorbijten soms. 

 

Nu mijn mening over het resultaat: Het gaat boven mij verwachtingen uit, ik vind het nu al suuuuper mooi. De pijn.. tja wat kan ik zeggen, logisch nadat er een holte is gemaakt in je borst en er iets is ingestopt! Ik lig nu gewoon rustig in mijn bed en ga het zo rustig mogelijk aan doen. Ga even proberen te slapen, merk dat ik nog moe ben van de narcose. En wat ik zei over dat ik bang was dat het te groot werd.. Totaaal niet te groot! Echt perfect voor mij. 320 cc rechts en 365 cc links! Ik ga even kijken hoe ik een album aanmaak en wie interesse heeft voeg ik even toe

Oohh wat een lief verhaal over je vriend. En wat ging je ontspannen met alles om.

Fijn dat alles zo goed is gelopen en wil zeker weten je resultaat zien als dat mag! :wub:

Bij mij is er alleen lelijk blauw verband tezien met 2 grote pleisters hahaha.

Rust lekker uit en geniet van je vriendinnen :1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei GWND:

Oohh wat een lief verhaal over je vriend. En wat ging je ontspannen met alles om.

Fijn dat alles zo goed is gelopen en wil zeker weten je resultaat zien als dat mag! :wub:

Bij mij is er alleen lelijk blauw verband tezien met 2 grote pleisters hahaha.

Rust lekker uit en geniet van je vriendinnen :1bouncingboobs:

Had het gezien inderdaad je verband! Over een kleine 2 weken kan jij jouw vriendinnen bewonderen. Ik heb nu alleen nog een foto met de compressie bh, ik voeg je nu toe! xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Melin:

Had het gezien inderdaad je verband! Over een kleine 2 weken kan jij jouw vriendinnen bewonderen. Ik heb nu alleen nog een foto met de compressie bh, ik voeg je nu toe! xxx

Jaa kan niet wachten!!! 

Ohh heb gekeken en ziet er mooi uit zeg :wub::1bouncingboobs: hoe voel je je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Melin:

Hey girlsss, ben alweer lekker in mijn eigen bed. Hierbij even een operatieverslagje:

 

08:00 ging mijn wekker, even douchen (alles scheren aangezien ik dat zo niet echt ga kunnen doen:44:). En om 09:15 vertrokken we, nog even een tussenstop gehad en om 10:40 uiteindelijk aanwezig. Moest tot 11:30 wachten, dus even buiten nog even staan kletsen met een vriendin en mn nicht die mee waren. Ik een beetje klagen over dat mijn vriend er niet bij kon zijn vanwege zijn verplichtingen enzo. Vond het erg jammer. Wel belde hij me op om nog even succes te wensen en toen ineens liep hij daar op me af!! :wub: Suuuuuuper blij natuurlijk, geeft toch een geliefd en veilig gevoel. Vervolgens nog even om zijn nek gehangen en toen melden om 11:30. Moest ik nog 45 minuten wachten want het liep uit. Ik besefte nog niet echt wat er ging gebeuren. Vervolgens mocht ik mee met de assistente en mocht ik me uitkleden. Wachten in een kamertje waar de internist nog even een paar vragen kwam stellen en toen Koeijers zelf. Nog samen een paar grapjes gemaakt en toen mocht ik door naar de OK. Ik liet het vanaf toen echt maar over me heen komen! En het voelde 5 min later dat ik wakker werd. 

 

Ik voelde toen wel een druk op mijn borst en dacht wt... is dit. Maar opgegeven moment went de pijn en wordt het iets minder. Nog even paracetamol gekregen en een beschuitje met hagelslag. Even plassen en toen mocht ik gaan. In de auto voelde ik wel elk hobbeltje, dus dat was even doorbijten soms. 

 

Nu mijn mening over het resultaat: Het gaat boven mij verwachtingen uit, ik vind het nu al suuuuper mooi. De pijn.. tja wat kan ik zeggen, logisch nadat er een holte is gemaakt in je borst en er iets is ingestopt! Ik lig nu gewoon rustig in mijn bed en ga het zo rustig mogelijk aan doen. Ga even proberen te slapen, merk dat ik nog moe ben van de narcose. En wat ik zei over dat ik bang was dat het te groot werd.. Totaaal niet te groot! Echt perfect voor mij. 320 cc rechts en 365 cc links! Ik ga even kijken hoe ik een album aanmaak en wie interesse heeft voeg ik even toe

Hoi @Melin, wat fijn dat alles achter de rug is! Heel veel succes met hè herstel! En superfijn dat je zo tevreden bent! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei XMichelle043:

Via welke kliniek ben je geopereerd?

ik moet mijne gewoon 6 weken dragen.. vreemd idd

Ik denk dat Koeijers moet werken volgens richtlijnen van kliniek van je. Bij mijn kliniek zeiden ze dat beslist de pc zelf en elke pc kan wat anders zeggen. We zullen het zien hahaha ik hou sowieso wel echt mn bh langer aan ook overdag dan die 2 weken, just to be sure!! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Update 1 dag po:

 

Ik moet zeggen dat het geen heeele erge pijn is, maar meer een vervelend gevoel. Mn borsten voelen alsof ze op knappen staan constant, behalve als ik een beetje half lig. Maar zodra ik ga lopen of iets voel ik dat weer heel erg. Ik kan ook helemaal niks zelf doen.... Alles voelt wel vervelend. Heb gelukkig wel mn lieve moeder en vriend die me helpen met alles. Is het overigens normaal dat het voelt alsof je tieten op springen staan??????

 

Eerste nacht ging best goed, ik sliep een beetje half rechtop in me bed. Ik ging half 1 slapen en rond 4 uur ging mn wekker voor paracetamol. Daarna gewoon weer doorgeslapen. Rond 07:30 weer op voor naproxen en even een broodje gegeten. Daarna gewoon weer doorgeslapen. En nu 11:30 weer pas wakker. Ben ook wel flink moe na gister!! 

 

Mijn medicatie schema is

04:00 paracetamol 2x 500 mg 

07:30 Naproxen 250 mg

09:00 Maagbeschermer

10:00 paracetamol 2x 500 mg 

15:30 naproxen 250 mg 

16:00 paracetamol 2x 500 mg

22:00 paracetamol 2x 500 mg

23:30 naproxen 250 mg 

Tips?!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei GWND:

Jaa kan niet wachten!!! 

Ohh heb gekeken en ziet er mooi uit zeg :wub::1bouncingboobs: hoe voel je je?

Dankjewel mop! Heb even update geplaatst over vandaag hierboven! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Samantha043:

Wat een leuk verhaal. Fijn dat alles zo goed gegaan is:) en dat je borsten op springen staan.. dat gevoel kennen we allemaal wel en zal nog even aanhouden haha maar het wordt al snel minder. 

 

Mag ik ook je resultaat zien ? 

 

Succes met het herstel.

 

X

haha oh gelukkig is het bekend dat gevoel. Je ziet nog niet veel op de foto's maar heb je toegevoegd! x

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Melin:

Update 1 dag po:

 

Ik moet zeggen dat het geen heeele erge pijn is, maar meer een vervelend gevoel. Mn borsten voelen alsof ze op knappen staan constant, behalve als ik een beetje half lig. Maar zodra ik ga lopen of iets voel ik dat weer heel erg. Ik kan ook helemaal niks zelf doen.... Alles voelt wel vervelend. Heb gelukkig wel mn lieve moeder en vriend die me helpen met alles. Is het overigens normaal dat het voelt alsof je tieten op springen staan??????

 

Eerste nacht ging best goed, ik sliep een beetje half rechtop in me bed. Ik ging half 1 slapen en rond 4 uur ging mn wekker voor paracetamol. Daarna gewoon weer doorgeslapen. Rond 07:30 weer op voor naproxen en even een broodje gegeten. Daarna gewoon weer doorgeslapen. En nu 11:30 weer pas wakker. Ben ook wel flink moe na gister!! 

 

Mijn medicatie schema is

04:00 paracetamol 2x 500 mg 

07:30 Naproxen 250 mg

09:00 Maagbeschermer

10:00 paracetamol 2x 500 mg 

15:30 naproxen 250 mg 

16:00 paracetamol 2x 500 mg

22:00 paracetamol 2x 500 mg

23:30 naproxen 250 mg 

Tips?!

 

Jaa heel herkenbaar dat vervelende gevoel al kon ik me beter bewegen als ik rechtop zat op een stoel haha.

Maar alsof fijn dat t meevalt.

 

Over je medicatie moet je even @best_boobie een bericht sturen dan helpt ze je met een mooi schema.

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.