Ga naar inhoud

Melin : 21 juni 2018 : Dr. Koeijers : MFIV


Gast Melin

Aanbevolen berichten

Hi Meiden,

 

21 juni staat mijn operatie gepland voor een borstvergroting bij drs Koeijers, heeft iemand ervaringen te delen met hem? Of eventuele resultaten van hem?!

Ben erg benieuwd! Heb verder nergens negatieve reacties over hem gelezen.. 

Groetjes Merlin

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 54
  • Created
  • Laatste Reactie

@Melin

 

Hoi hoi.

 

Ik heb de titel gedeeltelijk aangepast en topic verhuisd, verder kun je nu alle updates en je verslag in dit topic neer blijven zetten, zo heb je dan alles netjes en overzichtelijk bij elkaar staan.

 

Welke locatie word je geholpen, Cosmed of MFIV? dan kan ik dat nog even in de titel gaan zetten.

 

Veel plezier met aftellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Desert-Rose:

 

Ok je gaat via A klinieken, maar welke locatie, Vlaardingen of Bosch en Duin/Cosmed? Dat wil ik even weten zodat ik dat in de titel kan vermelden :)

Vlaardingen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi @Melin, ik heb geen ervaring met deze arts, maar twijfel ook om door hem geholpen te worden omdat ik veel goede dingen lees en eigenlijk geen enkele negatieve ben tegen gekomen. Mag ik vragen waar jij op consult ben gegaan? Was dat ook in Vlaardingen? 

 

Groetjes Moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Moontje95 Ik heb uiteindelijk voor Koeijers gekozen, omdat ik inderdaad op internet veel goede dingen over hem heb gelezen. Op kliniekervaringen.nl scoort hij ook goed.. Natuurlijk weet ik zelf nog niet of ik er goed aan doe, maar ik zal het zien de 21ste. Het was wel een aardige man, die er verstand van heeft. Ik had zelf het consult in Bosch en Duin en de operatie in Vlaardingen. Moet ik er wel bij zeggen dat ik niet weet of je nog wel bij hem terecht kan, want hij gaat namelijk emigreren naar het buitenland. Bij mij was 21 juni de laatste optie bij hem.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

 

Ik ben bijna aan de beurt en de spanning is niet te harden.. Dagen gaan ineens ook heel langzaam voorbij en ben echt aan het aftellen.. 9 dagen om precies te zijn. Kan niet snel genoeg gaan, wil het liefst dat ik het achter de rug heb. Slaap ook heel onrustig door de spanning. Ik heb geen idee wat ik kan verwachten, ik lees bij veel van jullie dat het meevalt en anderen hebben weer heel veel last. Ik heb 5 dagen vrij gepland na de operatie en de 6e dag begin ik weer met werken, te snel? Wat vinden jullie? Gelukkig is mijn werk geen zwaar werk, maar zit ik achter een bureau achter een computer..

 

Ook maak ik me een beetje zorgen wat de maat wordt, dr Koeijers had mij namelijk om eerlijk te zijn niet echt een indicatie gegeven van wat het wordt, maar zei telkens dat hij pas bij de operatie wist wat het zou worden. Ik had namelijk gezegd dat ik een volle C/kleine D wilde. Hij gaf aan dat het heel goed een E kon worden, omdat hij gewoon moet kijken wat mijn lichaam te bieden heeft. Hij gaf ook aan dat hij niet te klein erin kon stoppen, want anders past dat niet mooi in mijn borst?? Enigzins snap ik het, maar aan de andere kant niet omdat ik hier op het forum zoveel lees, over keuzes qua grootte die zijn gemaakt of moeten worden gemaakt.. Wat is jullie advies hierover? Ik ga wel nog even op de dag van de operatie zelf aan hem vermelden dat ik niet te groot wil en zo natuurlijk mogelijk (just in case). 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 11-6-2018 om 22:41 zei Melin:

Hey @Moontje95 Ik heb uiteindelijk voor Koeijers gekozen, omdat ik inderdaad op internet veel goede dingen over hem heb gelezen. Op kliniekervaringen.nl scoort hij ook goed.. Natuurlijk weet ik zelf nog niet of ik er goed aan doe, maar ik zal het zien de 21ste. Het was wel een aardige man, die er verstand van heeft. Ik had zelf het consult in Bosch en Duin en de operatie in Vlaardingen. Moet ik er wel bij zeggen dat ik niet weet of je nog wel bij hem terecht kan, want hij gaat namelijk emigreren naar het buitenland. Bij mij was 21 juni de laatste optie bij hem.. 

Ooh dat meen je?! Dan is het voor mij te laat om nog op consult te gaan. Agg ja.. dan gaat mijn zoektocht verder :)

 

Ik las ook dat je maar 5 dagen vrij hebt genomen, vergeet niet dat een borstvergroting best een heftige ingreep kan zijn. Ik heb het zelf ook onderschat en dacht dat ik na 1 week kon werken, dit heeft echter 2 en een halve week geduurd. Je moet goed naar je lichaam luisteren en niet te snel alles willen doen, dit is ook niet goed voor je herstel.

 

Hoeveel cc heeft dr Koeijers jou geadviseerd? Ik ben van 70Bnaar 70F gegaan met 325cc, maar bloot ziet het eruit als een C. Dus het aantal cc zegt helemaal niets, het is echt per persoon verschillend. 

 

Xx Moon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteravond even gebeld naar de kliniek welke maten pc eigenlijk had besteld.. uiteindelijk zijn de maten: 320 cc, 365 cc en 405cc besteld. Als je het mij vraagt veel te groot die 405.. Dus ik ga voor de operatie nog even aangeven dat ik het echt niet te groot wil en dan maar hopen dat het mooi wordt hahaha.. Nog een week precies en dan zit ik met mn nieuwe borsten :D Excitedddd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-6-2018 om 00:13 zei Melin:

Hi meiden,

 

Ik ben bijna aan de beurt en de spanning is niet te harden.. Dagen gaan ineens ook heel langzaam voorbij en ben echt aan het aftellen.. 9 dagen om precies te zijn. Kan niet snel genoeg gaan, wil het liefst dat ik het achter de rug heb. Slaap ook heel onrustig door de spanning. Ik heb geen idee wat ik kan verwachten, ik lees bij veel van jullie dat het meevalt en anderen hebben weer heel veel last. Ik heb 5 dagen vrij gepland na de operatie en de 6e dag begin ik weer met werken, te snel? Wat vinden jullie? Gelukkig is mijn werk geen zwaar werk, maar zit ik achter een bureau achter een computer..

 

Ook maak ik me een beetje zorgen wat de maat wordt, dr Koeijers had mij namelijk om eerlijk te zijn niet echt een indicatie gegeven van wat het wordt, maar zei telkens dat hij pas bij de operatie wist wat het zou worden. Ik had namelijk gezegd dat ik een volle C/kleine D wilde. Hij gaf aan dat het heel goed een E kon worden, omdat hij gewoon moet kijken wat mijn lichaam te bieden heeft. Hij gaf ook aan dat hij niet te klein erin kon stoppen, want anders past dat niet mooi in mijn borst?? Enigzins snap ik het, maar aan de andere kant niet omdat ik hier op het forum zoveel lees, over keuzes qua grootte die zijn gemaakt of moeten worden gemaakt.. Wat is jullie advies hierover? Ik ga wel nog even op de dag van de operatie zelf aan hem vermelden dat ik niet te groot wil en zo natuurlijk mogelijk (just in case). 

 

Hoihoi @Melin, dat moest bij mij ook. Als je veel ‘overtollig’ vel hebt, moeten ze het opvullen om het mooi eruit te laten zien. Bij mij is er 485cc in gezet en ik ben heel blij met het resultaat. Ik zal je toegang geven tot mijn album, dan kun je eens kijken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei Moontje95:

Ooh dat meen je?! Dan is het voor mij te laat om nog op consult te gaan. Agg ja.. dan gaat mijn zoektocht verder :)

 

Ik las ook dat je maar 5 dagen vrij hebt genomen, vergeet niet dat een borstvergroting best een heftige ingreep kan zijn. Ik heb het zelf ook onderschat en dacht dat ik na 1 week kon werken, dit heeft echter 2 en een halve week geduurd. Je moet goed naar je lichaam luisteren en niet te snel alles willen doen, dit is ook niet goed voor je herstel.

 

Hoeveel cc heeft dr Koeijers jou geadviseerd? Ik ben van 70Bnaar 70F gegaan met 325cc, maar bloot ziet het eruit als een C. Dus het aantal cc zegt helemaal niets, het is echt per persoon verschillend. 

 

Xx Moon

Ja idd, goed kijken naar resultaten die je mooi vind via deze site en dan even kijken welke arts ze hadden misschien?! Koeijers had mij dus helemaal geen cc geadviseerd, zoals eerder in mijn verslag. Maar heb inmiddels gebeld en hij heeft 320,365 en 405 besteld. Dus ben benieuwd, 405 lijkt me te groot. Maargoed hij zal het wel weten! 

Ik dacht dat het je eerste keer werd, maar je had dus al een keer een bv gedaan, begrijp ik?! 325 cc.. Wil je nu nog groter gaan? Heb je eventueel foto's  van hoe het nu is met die 325 cc? En je voorsituatie eventueel. Ik denk dat onze voor situatie redelijk bij elkaar in de buurt komt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Ganda:

 

Hoihoi @Melin, dat moest bij mij ook. Als je veel ‘overtollig’ vel hebt, moeten ze het opvullen om het mooi eruit te laten zien. Bij mij is er 485cc in gezet en ik ben heel blij met het resultaat. Ik zal je toegang geven tot mijn album, dan kun je eens kijken!

Hoi! Ja begrijp ik idd , alleen heb ik niet echt overtollig vel. Weliswaar heb ik wel ruimte, maar niet heel veel. Dus ben erg benieuwd haha! Die van jou zijn mooi geworden! Zien er ook niet heel enorm groot uit. Hoe voel je je nu? Lees dat je pas 11 juni bent geopereerd?. 

 

Hoe voelde je je na de eerste dag? Heb eigenlijk wat belangrijks gepland die dag erna, maar twijfel nog of ik daar wel naar toe kan dan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Melin:

Hoi! Ja begrijp ik idd , alleen heb ik niet echt overtollig vel. Weliswaar heb ik wel ruimte, maar niet heel veel. Dus ben erg benieuwd haha! Die van jou zijn mooi geworden! Zien er ook niet heel enorm groot uit. Hoe voel je je nu? Lees dat je pas 11 juni bent geopereerd?. 

 

Hoe voelde je je na de eerste dag? Heb eigenlijk wat belangrijks gepland die dag erna, maar twijfel nog of ik daar wel naar toe kan dan.

 

Vandaag dag 3 PO gaat een stuk beter dan de eerste twee dagen na de operatie! Ik zou die afspraak afzeggen, als ik jou was. Ik had dat echt niet zien zitten. Het is belangrijk dat je rust krijgt en eerlijk gezegd, ik had er echt geen zin in gehad. Ik durfde me nog amper te bewegen. Dat gaat steeds beter nu gelukkig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mamapower

Hallo

 

Ik ben 7 maart door koeijers geholpen in 1 woord held 

Echt een super arts is heel heerlijk en gaat voor beste resultaat

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Melin:

Ja idd, goed kijken naar resultaten die je mooi vind via deze site en dan even kijken welke arts ze hadden misschien?! Koeijers had mij dus helemaal geen cc geadviseerd, zoals eerder in mijn verslag. Maar heb inmiddels gebeld en hij heeft 320,365 en 405 besteld. Dus ben benieuwd, 405 lijkt me te groot. Maargoed hij zal het wel weten! 

Ik dacht dat het je eerste keer werd, maar je had dus al een keer een bv gedaan, begrijp ik?! 325 cc.. Wil je nu nog groter gaan? Heb je eventueel foto's  van hoe het nu is met die 325 cc? En je voorsituatie eventueel. Ik denk dat onze voor situatie redelijk bij elkaar in de buurt komt! 

Hi @Melin,

 

Oh sorry helemaal niet gelezen! Ik wil niet perse groter. De grootte die ik nu heb is inprincipe goed. Alleen ze zijn best ver uit elkaar geplaatst en heb geen mooie decollete wat ik wel wilde. En daarvoor is er een bredere projectie nodig om de binnenkant meer volume te geven. 4 artsen adviseren mij 500-600cc en 1 van die artsen zei ook dat het ook met 450cc mogelijk was. En daar kan ik mij meer in vinden. Alleen ben zelf ook bang dat het groot gaat ogen, terwijl het maar 1,2 cm zal verschillen met wat ik nu heb. Dus het zal maar heel minimaal zijn.

 

ik zal je een PB sturen met de fotos.

 

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden zei mamapower:

Hallo

 

Ik ben 7 maart door koeijers geholpen in 1 woord held 

Echt een super arts is heel heerlijk en gaat voor beste resultaat

 

Ohh echt fijn om te horen, heb je eventueel voor en na foto's die je wilt delen (album) of in prive bericht?! Ben heel benieuwd. Is inmiddels ook alweer 3 maanden verder voor jou. Goed herstel gehad??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mamapower
16 uur geleden zei Melin:

Ohh echt fijn om te horen, heb je eventueel voor en na foto's die je wilt delen (album) of in prive bericht?! Ben heel benieuwd. Is inmiddels ook alweer 3 maanden verder voor jou. Goed herstel gehad??

 

Ik zal je vanand ff foto's  sturen 

 

Mag totaal niet klagen is mij 100% meegevallen amper pijn alleen slapen wat ongemakkelijk op de rug maar kon gelukkig met en week alweer op mijn zij slapen

Maar zijn advies was ook gewoon rustig  bewegen en denk dat ook heeft geholpen

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei mamapower:

 

Ik zal je vanand ff foto's  sturen 

 

Mag totaal niet klagen is mij 100% meegevallen amper pijn alleen slapen wat ongemakkelijk op de rug maar kon gelukkig met en week alweer op mijn zij slapen

Maar zijn advies was ook gewoon rustig  bewegen en denk dat ook heeft geholpen

Ohh ja daar kijk ik ook wel tegenop, het slapen op me rug haha.. ik kijk uit naar je foto's! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-6-2018 om 00:13 zei Melin:

Hi meiden,

 

Ik ben bijna aan de beurt en de spanning is niet te harden.. Dagen gaan ineens ook heel langzaam voorbij en ben echt aan het aftellen.. 9 dagen om precies te zijn. Kan niet snel genoeg gaan, wil het liefst dat ik het achter de rug heb. Slaap ook heel onrustig door de spanning. Ik heb geen idee wat ik kan verwachten, ik lees bij veel van jullie dat het meevalt en anderen hebben weer heel veel last. Ik heb 5 dagen vrij gepland na de operatie en de 6e dag begin ik weer met werken, te snel? Wat vinden jullie? Gelukkig is mijn werk geen zwaar werk, maar zit ik achter een bureau achter een computer..

 

Ook maak ik me een beetje zorgen wat de maat wordt, dr Koeijers had mij namelijk om eerlijk te zijn niet echt een indicatie gegeven van wat het wordt, maar zei telkens dat hij pas bij de operatie wist wat het zou worden. Ik had namelijk gezegd dat ik een volle C/kleine D wilde. Hij gaf aan dat het heel goed een E kon worden, omdat hij gewoon moet kijken wat mijn lichaam te bieden heeft. Hij gaf ook aan dat hij niet te klein erin kon stoppen, want anders past dat niet mooi in mijn borst?? Enigzins snap ik het, maar aan de andere kant niet omdat ik hier op het forum zoveel lees, over keuzes qua grootte die zijn gemaakt of moeten worden gemaakt.. Wat is jullie advies hierover? Ik ga wel nog even op de dag van de operatie zelf aan hem vermelden dat ik niet te groot wil en zo natuurlijk mogelijk (just in case). 

He meis

ik zelf word woensdag de 20ste geopereerd door dr koeijers in Bosch en duin.

dus dan ben je een dagje dan mij aan de beurt

zit je al in t clubje van juni of wil je er ook in? 

Kan je aanvragen staat onder clubs

daar kunne we kletsen met de Meide die in juni geopereerd zijn 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

52 minuten geleden zei XMichelle043:

He meis

ik zelf word woensdag de 20ste geopereerd door dr koeijers in Bosch en duin.

dus dan ben je een dagje dan mij aan de beurt

zit je al in t clubje van juni of wil je er ook in? 

Kan je aanvragen staat onder clubs

daar kunne we kletsen met de Meide die in juni geopereerd zijn 

 

Zit er sinds vandaag in mop, even nog alles een beetje uitvogelen en lezen in die club

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Melin:

Zit er sinds vandaag in mop, even nog alles een beetje uitvogelen en lezen in die club

Leuk!! Dan spreek ik je daar.

zit ook nog een meisje in die ook door koeijers word geopereerd dezelfde dag als mij.

jij nog n dagje langer wachten.

hoe gaat het met jou zenuwen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

17 uur geleden zei leek:

laatste dag voor ons! hoe gaat het met de zenuwen?

Ja morgen is het zo verr, whaaa heel zenuwachtig, heb aan niks anders gedacht vandaag!! Hoe is het met jou? hoelaat ben je aan de beurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.