Ga naar inhoud

Eerste consult


Liesje89

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, ik ben Marlies, 28 jaar en wil dolgraag een borstvergroting laten uitvoeren Ik ben de eerste stappen aan het nemen om tot een mooi setje te komen. :D Mijn eerste consultatie is gepland eind deze maand in de Belgian Beauty Clinic bij dr. Verdonck. Ik kijk er zoooo naar uit! Hebben hier mensen ervaringen (goede/slechte) met deze dokter? Voor mij is alles nog nieuw dus hoe hebben jullie zich voorbereid en welk research hebben jullie gedaan alvorens de knoop door te hakken? Alvast bedankt! Lieve groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik ga 12/6 bij dr Verdonck, nadat ik de knoop had doorgehakt ben ik online beginnen zoeken en kwam ik ook dit forum tegen, een schat aan informatie. Ik had eerst een afspraak bij een andere pc, in oktober. Maar via dit forum kwam ik terecht bij dr verdonck. Mij leek het tof dat hij het naturel wil houden en dat hij zijn tijd neemt voor zijn patiënten. Door de ervaringen hier te lezen, was ik al meteen verkocht en heb ik ook al een reservatiedatum voor de operatie gepland. Tja als er iets in mijn hoofd zit, ga ik er helemaal voor :43:.

Ik heb er alvast alle vertrouwen in.

 

Groetjes 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.