Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

@Del93 ik zelf heb de carefix Anna en carefix ava. Dit zijn speciale post operatieve bh’s. De Anna heeft bandjes en enkelvoudige stof om je borsten en de ava is een soort tanktop model dus met een rugstuk waarvan je de bandjes los kan vastzetten. Deze heeft ook een dubbele laag stof over je borsten wat lekker stevig zit. Vind ik prettig wanneer ik meer last van vocht heb.ik heb ze via internet besteld. Gewoon zoeken naar carefix bh en dan krijg je verschillende websites.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sluit me bij vonnepon aan!

Heb ook de anna en ava. En de ava steekt er met kop en schouders bovenuit!

 

Super veel ondersteuning! Heb nou nog een witte ava bijbesteld. Zijn best prijzig, rond de 43,00 euro geloof ik. Maar dat zijn ze echt waard!

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden zei SandraHu:

@Noelle2612 en @Vonnepon. Ik heb de Mary van Carefix, stevigheidgraad 4. Maar ik vind stevigheid best tegen(mee)vallen. Ik zag dat de Ava en Anna een lichter stevigheidsgraad hadden. Hebben jullie ervaring met de Mary? Want als de Ava toch steviger zit, bestel ik die.

Hee meid, nee sorry de Mary geen ervaring mee.

Ik had de anna van de kliniek meegekregen, maar vond die echt te klein. De buikband zat helemaal opgefrot onder me littekens. Constant eerste 2 dagen aan lopen trekken en sjorren om die band uit mn littekens te halen:83:

 

Dus toen de ava besteld. En die zit als gegoten. Die drukt mn boobs ook mooi bij elkaar. Ik vind hem super stevig! De ava is ook paar euro duurder als de mary zag ik op de site. Niet dat dat altijd wil zeggen dat ie dan beter is natuurlijk:D

 

Zal foto erbij zetten hoe de ava bij mij zit

 

Xxx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei SandraHu:

@Noelle2612 en @Vonnepon. Ik heb de Mary van Carefix, stevigheidgraad 4. Maar ik vind stevigheid best tegen(mee)vallen. Ik zag dat de Ava en Anna een lichter stevigheidsgraad hadden. Hebben jullie ervaring met de Mary? Want als de Ava toch steviger zit, bestel ik die.

@SandraHu ik heb geen ervaring met de Mary. Ik heb Anna en Ava en ik vind Ava steviger en eigenlijk lekkerder zitten. Maar deze is niet makkelijk te verbergen zeg maar :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Vonnepon:

@SandraHu ik heb geen ervaring met de Mary. Ik heb Anna en Ava en ik vind Ava steviger en eigenlijk lekkerder zitten. Maar deze is niet makkelijk te verbergen zeg maar :D

Oke dankjewel. De Mary is ook niet easy te verbergen, maar ach. Dat hebben we er maar voor over. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei SandraHu:

@Noelle2612 dan ga ik toch even de Ava bestellen. Ik heb die niet gekocht toen, omdat het met een ritsje is en je borsten nog kunnen toenemen of afnemen. De ergste zwelling is vast voorbij dus ik probeer hem. Hij zit ook mooi ver over je litteken. Thanks! :53:

Ja precies @SandraHu

Dat was zon verademing vergeleken bij de anna. Deze zit idd ruim onder mn litteken. Die anna zat net als n beugel bh. Niet te doen kan ik je melden:blink:

 

Bestel maar, krijg je echt geen spijt van!

 

Xx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Absoluut de carefix ava!! Ik had ook de triumph maar toen ik ava aanhad wilde ik m niet meer uit!! Inderdaad niet makkelijk te verbergen onder een leul jurkje maar hee dit zit zo fijn en zoveel steun. En ik kon m vanaf het begin al bij mezelf aantrekken. Wat ook erg handig was. Als ik effe vrijheid wil terwijl ik bijv op de bank lig is t ritsje ook zo open en weer dicht. Dus ik zeg ava!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 7-6-2018 om 20:57 zei Del93:

 

Wordt geopereerd in het ziekenhuis, daar krijg ik em helaas niet. Moet ook zelf een boven band kopen. 

@Del93 hi ik werd ook in het ziekenhuis geopereerd maar mijn pc schreef me de bh en band voor met juiste maat en ik moest hem enkel bestellen en de dag meenemen

dit was bij be medical — heel tevreden! Bh en band tesamen plus levering kwam op 96€

https://www.bemedical.be/products/plastic-surgery/pressure-garments

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Linaxxx:

@Del93 hi ik werd ook in het ziekenhuis geopereerd maar mijn pc schreef me de bh en band voor met juiste maat en ik moest hem enkel bestellen en de dag meenemen

dit was bij be medical — heel tevreden! Bh en band tesamen plus levering kwam op 96€

https://www.bemedical.be/products/plastic-surgery/pressure-garments

De band heb ik inderdaad ook voorgeschreven gekregen dus die kon ik al bestellen. BH moest ik zelf kijken! Bedankt voor de link. Heb gister de Carefix Anna besteld!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.