Recommended Posts

Hey allemaal, ik heb een vraagje :-)

ik heb nu Motiva 315 cc Ergonomix °11 cm round silk surface... ben best tevreden met de grote profiel en model MAAR ze staan niet dicht bij elkaar ( naar mijn zin ) en dat is WAT IK WILDE en OM VROEG en niet gekregen :-( ( is 11 cm doorsnee en dat vind ik te small voor mij, ook als ik zelf niet breed ben, ik ben 70cm omtrek )... heb nu wissel geboekt voor MOTIVA 475 cc Ergonomix plus DEMI ... IK ben 166 cm en weeg +- 53 kg  

Ik heb nu schrik dat 475 cc DEMI te klein zal zijn ( niet qua omtrek/ omtrek zal 13-13,5 cm zijn denk ik ) maar is DEMI en ik denk beter zal zijn FULL voor mij of mss meer cc, dokter zegt van niet anders wordt het TE GROOT voor mij... maar als ik dan naar de fotos zie van ander vrouwen ongeveer dezelfde figuur als ik en ik lees 665cc of meer en zeker FULL denk ik dan waarom ik dan niet.? ... help, geef uw mening aub... ik wil na deze operatie tevreden zijn voor de rest van mijn leven ;-)) dus wil ik mij goed voorbereiden en geen spijt hebben later van 'verkeerde' beslissing. :-)

ah ja PS: heeft er iemand ervaring met snijden in de borst om meer plaats te maken dan ze dichter bij elkaar komen.? dat is bij mij blijkbaar nodig maar las verhalen over rimpeling van de huid daarna aaahhhh :-(

lieve groet  

Hey meis,

Wat vervelend dat je niet tevreden bent :( Ik herken je probleem, ik heb namelijk precies hetzelfde en ga waarschijnlijk in augustus voor een wissel. Ik heb momenteel 325cc HP van mentor en 4 artsen adviseren mij ook om 500cc tot 600cc HP te nemen om de binnenkant op te vullen. Echter ben ik wel bang dat dit te groot wordt voor mij, dus ga ik denk ik voor 450cc.

Heb je al geprobeerd om een second opinion te vragen bij een andere arts? Om te kijken wat hij/zij adviseert en of hij wel aan jou wensen kan voldoen? 

Xx moon

Hey moontje en dank je voor je reply :-)

mijn operatie is morgen... heb wat rondgekeken op internet naar dezelfde figuurtjes als ik met 55cc FULL en ik denk dat het ok zal zijn voor mij :-))

jaja zeker ben bij 3 ander dokters geweest en ze zeide allemaal idd grote in omtrek te nemen en daardoor een groter in volume.

spanend morgen om 8:00  :-))

groetjes