Ga naar inhoud

Fristii : 4 juni 2018 : Dr. Welters : St. Anna Ziekenhuis : Geldrop


Aanbevolen berichten

Gast happynewme

Hoi @Fristii , gefeliciteerd met je boobs! Waar ben je onzeker over? Als het over de vorm gaat, dat komt echt wel goed hoor ^_^ mijne zagen er niet uit de eerste weken.. trekt vanzelf allemaal mooi bij ^_^ gewoon lekker je rust nemen en goed luisteren naar wat de pc je adviseert

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

@happynewme  Dankjewel.  Idd onzeker over de vorm. Ik vindt ze super hoog momenteel en super ver uit elkaar staan. Totaal geen decolleté op moment. Ook al heb ik dat nooit gehad. Had het wel verwacht nu. Kom van A en met 295 cc zit ik nu op een D Met sport bh 75E.

 

Maar idd het ziet er nu zo onnatuurlijk uit en kan nog niet wennen aan de vorm.

 

Hopelijk verandert dit echt nog met de tijd.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@Fristii ik had precies hetzelfde hoor meis! Komt echt goed!

Ik kwam van 65b naar nu 65F/70E met 345cc.. ik voeg je wel even toe aan mijn album dan kan je zien hoe het proces is verlopen ^_^ (en hopelijk verminderen je zorgen dan)

 

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je onzekerheid volledig! Ben vorige week donderdag geopereerd en verschoot zo als ik ze de 1ste keer zag. In bh vond ik ze nog steeds “klein” lijken. Zonder bh dan weer groot, maar erg onnatuurlijk, ver uit elkaar en zelf een beetje puntig. Ik probeer de andere te geloven dat dit bijtrekt met de tijd... fingers crossed! 

Ik kom van een (niet gevulde) B en heb 275 cc voor de spier gekregen

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei happynewme:

@Fristii ik had precies hetzelfde hoor meis! Komt echt goed!

Ik kwam van 65b naar nu 65F/70E met 345cc.. ik voeg je wel even toe aan mijn album dan kan je zien hoe het proces is verlopen ^_^ (en hopelijk verminderen je zorgen dan)

 

X

Zou ik eventueel ook toegang kunnen krijgen tot je album om het verloop te zien? 

Zit een beetje met dezelfde issues :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@Fristii nee klopt.. dat komt ook omdat je huid helemaal gespannen staat omdat het opgevuld is. Daarnaast hield ik vocht vast in het middenstuk en werd dat helemaal naar voren getrokken. Niet alleen pijnlijk, maar ook enorm lelijk :unsure: dat trekt steeds meer weg met de weken.. nu een jaar later zijn ze echt zacht geworden en is het veel natuurlijker (moet nog steeds even 1 jaar po toevoegen in mijn album). Met bh heb ik een flinke decolleté, maar zonder staan ze iets meer in het midden dan naar elkaar toe. Ik heb daar geen probleem mee (ben er stiekem ook wel een beetje blij mee omdat ik dat mooier vind). Maar over hoe je borsten eruit komen te zien heb je helaas niet echt invloed. Een pc maakt je borsten groter en vergroot dus de vorm die je van nature heb gekregen en kan de plaats etc niet veranderen. Gewoon de tijd geven om het te laten genezen en dan komt het echt goed en kan je straks vol trots bikinis en bhs kopen ^_^

X

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

@Fristii ik heb daar zelf geen last van gehad, maar heb het wel van vriendinnen gehoord dat ze dat hadden na een narcose :(ik had meer last van emotionele huilbuien :4: terwijl ik er juist heel nuchter in ging.. en enorme last van mijn buik <_< 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei happynewme:

@Ertje op mijn profiel en dan naar mijn album ^_^

Wauw! wat een verschil doorheen de tijd, heel mooi!

Bedankt om mij toe te voegen, ik ben alvast wat gerustgesteld.

Ik ben vandaag 1 week post op en ga mijn eerste foto maken zodat ik ook een album kan aanmaken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei happynewme:

@Fristii nee klopt.. dat komt ook omdat je huid helemaal gespannen staat omdat het opgevuld is. Daarnaast hield ik vocht vast in het middenstuk en werd dat helemaal naar voren getrokken. Niet alleen pijnlijk, maar ook enorm lelijk :unsure: dat trekt steeds meer weg met de weken.. nu een jaar later zijn ze echt zacht geworden en is het veel natuurlijker (moet nog steeds even 1 jaar po toevoegen in mijn album). Met bh heb ik een flinke decolleté, maar zonder staan ze iets meer in het midden dan naar elkaar toe. Ik heb daar geen probleem mee (ben er stiekem ook wel een beetje blij mee omdat ik dat mooier vind). Maar over hoe je borsten eruit komen te zien heb je helaas niet echt invloed. Een pc maakt je borsten groter en vergroot dus de vorm die je van nature heb gekregen en kan de plaats etc niet veranderen. Gewoon de tijd geven om het te laten genezen en dan komt het echt goed en kan je straks vol trots bikinis en bhs kopen ^_^

X

Mag ik ook kijken hoe en wat. As maandag word ik geopereerd. Ben benieuwd naar het proces zoals je omschreven hebt 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.