Ga naar inhoud

Liggend slapen


Aanbevolen berichten

Vraagje aan de girls..

 

Mag je niet liggend slapen:lazy2: of

Kan je niet liggend slapen?

want ik zie iedereen schrijven over half zittend slapen enzo..

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei Bloemmetje:

Vraagje aan de girls..

 

Mag je niet liggend slapen:lazy2: of

Kan je niet liggend slapen?

want ik zie iedereen schrijven over half zittend slapen enzo..

Volgens mij mag je gewoon helemaal liggend slapen. Bij mij voelde ik dan heel mn boobs trekken als ik helemaal plat lig. Vooral bij het litteken. Voelde echt niet fijn! 

 

Ik heb nu dus ook nog 3 kussens achter me en lig ( tis meer een zit houding :D ) in bed. Maar het is te doen, soort van;)

 

Xx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja mensen verklaarden me voor gek, maar ik slaap nu dus bijna alleen maar op m'n rug hahaha. Heerlijk met m'n armen boven m'n hoofd en m'n benen in kleermakerszit :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer maar eens zonder je armen te gebruiken omhoog te komen uit een plat op je rug liggende positie ;) en je daarbij voor te stellen dat er een bergje gewicht op je gevoelige  (pijnlijke) borstkas drukt:blink: ik denk dat je nu begrijpt waarom het fijner slaapt in een soort van zittende houding. Ik kon trouwens wel vrij snel wat meer plat slapen hoor maar dat verschilt per persoon. Nu na 3 weken zelfs een klein beetje op mn favoriete rechter zij :) wel met een langwerpig kussen onder mn borst, van mn buik tot aan mn hals maar ik slaap goed. Je kunt vast een beetje oefenen. Maar natuurlijk ook nog genieten van al je favo slaaphoudingen tot je operatie!! Succes meis xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Rocker:

Ja mensen verklaarden me voor gek, maar ik slaap nu dus bijna alleen maar op m'n rug hahaha. Heerlijk met m'n armen boven m'n hoofd en m'n benen in kleermakerszit :43:

Hihi kleermakerszit ook!! :152:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier vanaf dag 1 plat. Omhoog kwam ik met mijn buikspieren. En ik had echt heel veel pijn, maar vond op mijn rug slapen al erg genoeg (notoire buikslaper). Nu, nog geen drie weken PO slaap ik al wat op mijn zij zonder extra kussens oid. Vanochtend vroeg met mijn hoofd weer op de borst van mijn man kunnen liggen, heerlijk een uurtje gesoesd voordat de hectiek van de dag weer begon.

En mocht je zittend gaan slapen, gebruik dan zo’n vliegtuigkussentje. Die heb ik nog wel eens gebruikt bij een middagslaapje op de bank.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Voedingskussen heb ik nog!

Denk wel dat ik omgekeerd in bed ga liggen, bij t voetenend want mijn vriend wil nog wel eens in zn slaap zijn arm om me heen slaan :45:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.