Recommended Posts

Guest

Vraagje aan de girls..

Mag je niet liggend slapen:lazy2: of

Kan je niet liggend slapen?

want ik zie iedereen schrijven over half zittend slapen enzo..

Volgens mij mag je gewoon helemaal liggend slapen. Bij mij voelde ik dan heel mn boobs trekken als ik helemaal plat lig. Vooral bij het litteken. Voelde echt niet fijn! 

Ik heb nu dus ook nog 3 kussens achter me en lig ( tis meer een zit houding :D ) in bed. Maar het is te doen, soort van;)

Xx 

Ik heb bij de Icare een verstelbare rugsteun geleend. Kussens er tegenaan en ik slaap prima! (Voor wat ik hoor op het forum dan, ik 1 dag po en eerste nacht 1 keer wakker geweest. Ondanks ik écht geen rugslaper ben helaas..

Denk dat het voor iedereen anders is, want ik slaap al vanaf dag 1 po helemaal plat, ik krijg juist last van mijn rug als ik half zittend slaap.

Als je half zittend slaapt kom je toch net iets makkelijker te bed uit zonder je armen te mogen gebruiken. 

Guest

Lijkt me echt lastig :85:

Heb het al eens moeten doen met een long ontsteking, maar heb dagen geen oog dicht gedaan:unsure:

Ik heb van te voren geoefend met op m'n rug slapen omdat ik voorheen echt altijd op m'n buik en zij lag. :45:

Guest

@Rocker haahahhaha jaa precies dat!

Denk dat ik ook maar zal gaan oefenen.. :4: enigste wat ik nooit doe is op mijn rug slapen:45:

Ja mensen verklaarden me voor gek, maar ik slaap nu dus bijna alleen maar op m'n rug hahaha. Heerlijk met m'n armen boven m'n hoofd en m'n benen in kleermakerszit :43:

• Like 1

Probeer maar eens zonder je armen te gebruiken omhoog te komen uit een plat op je rug liggende positie ;) en je daarbij voor te stellen dat er een bergje gewicht op je gevoelige  (pijnlijke) borstkas drukt:blink: ik denk dat je nu begrijpt waarom het fijner slaapt in een soort van zittende houding. Ik kon trouwens wel vrij snel wat meer plat slapen hoor maar dat verschilt per persoon. Nu na 3 weken zelfs een klein beetje op mn favoriete rechter zij :) wel met een langwerpig kussen onder mn borst, van mn buik tot aan mn hals maar ik slaap goed. Je kunt vast een beetje oefenen. Maar natuurlijk ook nog genieten van al je favo slaaphoudingen tot je operatie!! Succes meis xx

Jaaa haha ik slaap heel apart :p 

Hier vanaf dag 1 plat. Omhoog kwam ik met mijn buikspieren. En ik had echt heel veel pijn, maar vond op mijn rug slapen al erg genoeg (notoire buikslaper). Nu, nog geen drie weken PO slaap ik al wat op mijn zij zonder extra kussens oid. Vanochtend vroeg met mijn hoofd weer op de borst van mijn man kunnen liggen, heerlijk een uurtje gesoesd voordat de hectiek van de dag weer begon.

En mocht je zittend gaan slapen, gebruik dan zo’n vliegtuigkussentje. Die heb ik nog wel eens gebruikt bij een middagslaapje op de bank.

Ja zo'n vliegtuigkussen is echt de beste uitvinding samen met zo'n voedingskussen!