Ga naar inhoud

21 juni 2017 en 23 Mei 2018 BVK met complicaties Jan v. Goyen Dr. Roosink (ten einde raad)


Donnabelle69

Aanbevolen berichten

Zal ik jou ook toegang geven tot mijn eerste album?

Ik wou het eerst niet doen omdat er nogal vieze foto's bij zaten en ik je niet wou afschrikken. Maar nu schaam ik me bijna een beetje voor de 2 kleine gaatjes die ik maar had.

Jij maakt heel wat ergers mee.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Doe ik het of niet?:

Zal ik jou ook toegang geven tot mijn eerste album?

Ik wou het eerst niet doen omdat er nogal vieze foto's bij zaten en ik je niet wou afschrikken. Maar nu schaam ik me bijna een beetje voor de 2 kleine gaatjes die ik maar had.

Jij maakt heel wat ergers mee.

 

 

Ja graag! Ben benieuwd 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden zei Doe ik het of niet?:

Zal ik jou ook toegang geven tot mijn eerste album?

Ik wou het eerst niet doen omdat er nogal vieze foto's bij zaten en ik je niet wou afschrikken. Maar nu schaam ik me bijna een beetje voor de 2 kleine gaatjes die ik maar had.

Jij maakt heel wat ergers mee.

 

 

 

Ja wat jij had qua wond, had ik vorig jaar ook daar, alleen die van jou was wel heel diep open, jij had waarschijnlijk een drain, he? Ik namelijk niet, maar had wel een flinke wond daar , wat wel wegging uiteindelijk, ik ha een 3 cm breed litteken aan de smiles (eind punt, maar die zijn nu dus weg) . Is mooi geworden hoor!! Ben je ook zo blij met die kleinere maat?? Jij had ook een enorme voorgevel haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-6-2018 om 08:06 zei flupke:

wowwwwwww.... wat een mooi bericht! zo fijn om te lezen wat de ellende je uiteindelijk heeft gebracht. het ontroerd me. zo zie je maar weer waar de toppers verstopt zaten! trots op jou!

 

gr. flupke

 

 

Oh, wat lief om te zien, gelukkig is het stukken beter nu en ik denk nu dat het beter wordt dan ik had durven verwachten nu! Als je de update foto's ziet. Heb je toegevoegd aan mijn albums

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Donnabelle69:

 

Ja wat jij had qua wond, had ik vorig jaar ook daar, alleen die van jou was wel heel diep open, jij had waarschijnlijk een drain, he? Ik namelijk niet, maar had wel een flinke wond daar , wat wel wegging uiteindelijk, ik ha een 3 cm breed litteken aan de smiles (eind punt, maar die zijn nu dus weg) . Is mooi geworden hoor!! Ben je ook zo blij met die kleinere maat?? Jij had ook een enorme voorgevel haha 

Zeg! Zal het gaan @Donnabelle69? :30: Nee hoor, grapje. Ja, ik HAD een flinke voorgevel. :45: En nu heb ik mooie boobies. Ik ben er nog steeds superblij mee. Van alle nadelen verlost - maar ondertussen soms ook een beetje jaloers op al die dames die voor groter gaan.

Ik heb nu een stevig B-tje dat niet meer hangt en de voordelen op mentaal vlak had ik niet verwacht. :123:Genieten!

Ik had op de plek van het gaatje geen drain zitten. Die zaten echt een stuk onder mijn borsten en die heb ik maar 1 nacht gehad.

Bij jou gaat het ook goed komen. :38:

Ik ben ook meer voor natuurlijke behandelingen maar mijn PC vermeldt dan vaak ... "dat is niet wetenschappelijk bewezen". 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alle artsen zeggen dat iets niet wetenschappelijk bewezen is ook al weten ze niet eens wat het is nog. Deze industrie plakt aan elkaar van grove verdiensten dus dat ze dat zeggen verrast me niet. Ik bespreek het niet eens met ze. In Bali zag ik eens een groot bord met daarop: als je het niet kan eten, kan het niet al te goed zijn om op te smeren of in te slikken. En dat is een logica die zo duidelijk is als maar wat. Er is een reden dat alle holistische universiteiten van de aardbodem verdween toen gelijkertijd het banken systeem en gevestigde medicijnen op de markt kwamen. Maar ooit dachten ze dat roken geen kwaad kon en dat aderlating goed was voor alles. Ook vandaag de dag weten artsen niet alles , dat blijkt bij maar weer. En als ze het al wel weten dan interesseerd ze het niet altijd. Want geld is nu eenmaal waar onze wereld op gebaseerd is, met alle consequenties. Dus een artsen vraag ik niks op natuurlijk gebied, :-) ik doe mijn eigen onderzoek wel en het werkt . 

 

Wat je Btje betreft, ik vind ze er veel groter uitzien. Ben jij vrij klein misschien? Want ik dacht echt dat het een grote C was. Ik denk dat mijn Pc wel goed heeft gedaan de verhouding bij mijn lichaam aan te passen. En zijn niet groot meer maar het past wel bij mijn lijf.

wat je zegt over die voordelen, ik had ook geen idee dat sommige dingen een voordeel waren tot ik ze eenmaal had. Echt ongelofelijk. Ik kan mijn buik zien nu haha, was wel een shock, meteen afvallen dus haha. En ik kon mijn veters zonder knellende borsten strikken, ook nooit over nagedacht. Maar het vreemdste was voor mij dat ik letterlijk een nieuwe houding moest aannemen en anders ging lopen, dat koste me spierpijn in het begin en ik liep best raar haha, maar nu weet ik al niet eens meer hoe het zou zijn met zulke grote borsten. Een mooie dikke trui leek ik net een pot. Sorry wil niet iemand beledigen. Maar was net zo’n rond tonnetje en stond nergens naar. Nu is alles anders haha die littekens neem ik ook voor lief met deze maat hoor. Heb nu na de tweede operatie wel een C in plaats van kleine D maar das top, want nu kan ik de te klein gekochte Bh’s / bralette ook aan. En ook zonder bh. Ik zeg; de ultieme vrijheid, geen beugel bh’s meer!! YAY  :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-6-2018 om 20:02 zei Donnabelle69:

Alle artsen zeggen dat iets niet wetenschappelijk bewezen is ook al weten ze niet eens wat het is nog. Deze industrie plakt aan elkaar van grove verdiensten dus dat ze dat zeggen verrast me niet. Ik bespreek het niet eens met ze. In Bali zag ik eens een groot bord met daarop: als je het niet kan eten, kan het niet al te goed zijn om op te smeren of in te slikken. En dat is een logica die zo duidelijk is als maar wat. Er is een reden dat alle holistische universiteiten van de aardbodem verdween toen gelijkertijd het banken systeem en gevestigde medicijnen op de markt kwamen. Maar ooit dachten ze dat roken geen kwaad kon en dat aderlating goed was voor alles. Ook vandaag de dag weten artsen niet alles , dat blijkt bij maar weer. En als ze het al wel weten dan interesseerd ze het niet altijd. Want geld is nu eenmaal waar onze wereld op gebaseerd is, met alle consequenties. Dus een artsen vraag ik niks op natuurlijk gebied, :-) ik doe mijn eigen onderzoek wel en het werkt . 

 

Wat je Btje betreft, ik vind ze er veel groter uitzien. Ben jij vrij klein misschien? Want ik dacht echt dat het een grote C was. Ik denk dat mijn Pc wel goed heeft gedaan de verhouding bij mijn lichaam aan te passen. En zijn niet groot meer maar het past wel bij mijn lijf.

wat je zegt over die voordelen, ik had ook geen idee dat sommige dingen een voordeel waren tot ik ze eenmaal had. Echt ongelofelijk. Ik kan mijn buik zien nu haha, was wel een shock, meteen afvallen dus haha. En ik kon mijn veters zonder knellende borsten strikken, ook nooit over nagedacht. Maar het vreemdste was voor mij dat ik letterlijk een nieuwe houding moest aannemen en anders ging lopen, dat koste me spierpijn in het begin en ik liep best raar haha, maar nu weet ik al niet eens meer hoe het zou zijn met zulke grote borsten. Een mooie dikke trui leek ik net een pot. Sorry wil niet iemand beledigen. Maar was net zo’n rond tonnetje en stond nergens naar. Nu is alles anders haha die littekens neem ik ook voor lief met deze maat hoor. Heb nu na de tweede operatie wel een C in plaats van kleine D maar das top, want nu kan ik de te klein gekochte Bh’s / bralette ook aan. En ook zonder bh. Ik zeg; de ultieme vrijheid, geen beugel bh’s meer!! YAY  :-) 

Goh dat geeft toch weer hoop dat jij het er als een C-tje vindt uitzien. Bedankt.

Ik ben 1.68 lang. En bij mij valt nu ook mijn buikje eerder op - maar daar wordt aan gewerkt (behalve vandaag - ik had zin in een fritje :152:). Als ik mijn buikje intrek (voor de spiegel) dan past mijn B-tje perfect bij mijn lichaam. Dat heeft de PC goed ingeschat. Hij had van tevoren gezegd dat hij er een volle B, kleine C van ging maken. En al die voordelen die je beschrijft ... klopt helemaal. :45: hoe je het beschrijft ook. Ik kan nu eindelijk beugel BH's aan. Die kon ik vroeger niet verdragen vanwege het gewicht van mijn boezem. Die drukte de beugel op mijn rib. Bij mij is er iets meer dan anderhalve kilo afgekomen. Hoe was dat bij jou? Nu draag ik de hele dag een (leuk uitziende) beugelBH en voel er niets van. Elke dag kijk ik 2 keer in de spiegel en bewonder mijn boobies in die mooie (ipv degelijke) BH's. :123:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Donnabelle69:

Nieuwe update foto's in mijn album @Ilonka1909 @Jaydee @flupke   Doe ik het of niet? 

@Desert-Rose  gastmama happynewme @clin

Wauw @Donnabelle69, dat gaat de goede kant op. Ik zie een duidelijk verschil met de vorige foto's die je gepost had. Wat fijn. Ga vooral door waar je mee bezig bent, dan komt het uiteindelijk vast helemaal goed met je. 

 

Veel liefs, Jaydee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 12-6-2018 om 12:25 zei Doe ik het of niet?:

Mag ik deze tip van je pikken @Jaydee? ;) Het helpt misschien ook bij mijn littekens en mijn nagels kunnen wel wat ondersteuning gebruiken. Ze zijn nu lang (na jaren van nagelbijten) maar scheuren heel makkelijk in en breken dan af. :107:

Eens kijken of ik ze in België ook vind.

Tuurlijk mag dat. Ik bestel het online via Ergomax.

 

Xxx Jaydee 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb je foto's bekeken @Donnabelle69. heftig hoor....

maar jeeeeeeeeeemig wat ben je er verschrikkelijk mooi van geworden! ik vind ze er nu ook prachtig uitzien!

zo is alles gelukkig goedgekomen en nu moet je jezelf wel even heeeeel erg verwennen! dat heb je verdiend.:116:

 

fijn weekend!

gr. flupke

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei clin:

jeetje wat herkenbaar!! ik heb bijna hetzelfde beeld! heb jij nog iets van calendulazalf erop gesmeerd voor het herstel? 

Nee, omdat ik dat ook niet voor echte grote open wonden kon gebruiken dus ik gebruik die andere (Dermagiq) ook voor jeuk en korstjes dus het is perfect voor het hele proces eigenlijk. Het gaat vandaag alweer stukken beter, heb nog twee ronde wonden (ter grote van een stuiver) onderaan die nog niet helemaal dicht zijn maar de rest heeft nu korstvorming en das erg fijn. Ik kan geen verband gaas en pleisters meer zien. Maar nog even volhouden :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.