Ga naar inhoud

Jel : 10 januari .2011 : Dr. de Blécourt : Bergman Kliniek


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben afgelopen maandag 10 jan. geopereerd, heb een borstvergroting gehad in de Bergman kliniek van dr. de Blécourt.

Hij heeft 220cc via dual plane geplaatst en ik ben van een AA (hield na 2 zwangerschappen niks meer over) naar een mooie, voor mij volle boezem gegaan!

Ik ben ook tenger gebouwd, zeker van boven, en denk dat groter mij echt niet staat.

Nu 5 dagen na de bv voel ik me nog een beetje 'ziekig': af en toe misselijk, erg moe, en af en toe wat pijnscheuten in mijn borsten. En die 'corset bh' is ook vreselijk, kan niet wachten tot dat ding af mag, hij komt over bovenuit!

Maar al met al is de operatie en napijn mij toch erg meegevallen.

Ik ben wel benieuwd of en hoe mijn borsten nog gaan veranderen, nog indalen, zachter worden, misschien wat groter lijken en hoe ze staan ik een mooie bh!

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jeltje,

welkom :1:

proficiat met je nieuwe herboren borsten :3:

fijn dat de napijn meeviel,is pittig he dual plane,logisch ook,en de pijnscheuten die je hebt,zal je nog wel even hebben hoor,je spieren hebben een zware klap te verwerken :6:

op welke maat zou je uit willen komen?

en gaat het slapen een beetje ook qua pijn?

veel plezier met je nieuwe boezem,op naar de zomer :5:

greetzz moontje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Jeltje,

Welkom! :D

Gefeliciteerd!!! :64: Fijn dat de pijn je is meegevallen, kan soms wel pittig zijn dual plane! Laat je lekker verwennen en geniet van je nieuwe aanwinsten! :55: Ga je ook foto's plaatsen? Ben wel benieuwd hihi! :118:

Liefs, :53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jeltje,

ik ben ook 10 januari geopereerd in de Bergman kliniek, maar dan door Dr. Laban.

Ik heb net als jij Dual plane.

Ben je al blij met hoe ze er tot nu toe uitzien?

Die van mij zitten nog wat hoog, maar ik merk dat ze al iets gaan zakken.

Die BH vind ik ook een onding.

Ik weet niet wat ik aan moet, omdat die BH overal bovenuit komt en hij zit enorm strak.

Gebruik je nog veel paracetamol?

Veel succes met herstellen in ieder geval.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Roline!

Sorry maar ik zie nu pas je bericht.

Hoe voel jij je momenteel? Ik blijf misselijk overdag, zeker als ik teveel doe.

En die BH is vreselijk, ik weet ook niet wat ik aan moet trekken.

Ik gebruik eigenlijk weinig pijnstilling, omdat het met de pijn wel meevalt. Jij?

Ik moet zeggen dat ik nog niet heel content ben met m'n borsten. Zitten nog steeds wat hoog idd, maar zijn ook aan 't zakken. En ik vind ze wat aan de kleine kant, heb maar 220cc erin maar het is natuurlijk vééél beter dan 't was. Misschien komt het ook door die rot BH, die vormt nou niet echt mooi en drukt alles plat. Kan niet wachten tot hij af mag en ik weer echt BH's aankan!

Wanneer moet jij terug voor je hechtingen?

Liefs x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Jeltje,

welkom :1:

proficiat met je nieuwe herboren borsten :3:

fijn dat de napijn meeviel,is pittig he dual plane,logisch ook,en de pijnscheuten die je hebt,zal je nog wel even hebben hoor,je spieren hebben een zware klap te verwerken :6:

op welke maat zou je uit willen komen?

en gaat het slapen een beetje ook qua pijn?

veel plezier met je nieuwe boezem,op naar de zomer :5:

greetzz moontje

Hoi Moontje,

Dankjewel!

Ja dual plane is best pittig ja, hoe lang duurde het herstel toen bij jou?

Tsja welke maat, ik hoop dat het een grote B kleine C wordt maar ik heb geen idee. Gek hé dat je in het begin geen idee hebt van je cupmaat. Verandert dat nog veel naarmate de weken vorderen?

Slapen gaat eigenlijk prima, ja dat rugliggen wordt je wel gek van af en toe maar ik heb ook 2 kindjes en toen ik borstvoeding gaf kon ik ook niet anders dan op m'n rug liggen omdat die dingen lekten als een vergiet hahaha.

Ik heb zin in de zomer! En om weer in gewone bh's te lopen :)

Waarom is bij jou de 1e x voor dual plane gekozen en daarna niet meer?

x!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Jeltje,

ik voel me eigenlijk wel goed, ik slik geen pijnstillers meer en ik slaap prima.

Vervelend dat jij zo misselijk blijft, mijn darmen zijn wel een tijdje overstuur geweest, maar ik heb geen last gehad van misselijkheid.

Die BH vind ik eigenlijk het ergste van alles.

Dat ding zit zo strak! Ik heb allemaal uitslag eronder en jeuk. Echt heel vervelend.

Ben blij als ik van dat ding af ben! Hij drukt inderdaad je boobies ook helemaal plat, dus er blijft dan weinig van over.

Straks als we mooie bh's aanmogen ziet het er vast heel anders uit! :1big_boobs:

Mijn borsten zitten ook nog hoog hoor, dat schijnt wel even te duren voordat ze mooi gaan zakken.

Was een grote B ook de maat die je graag wilde trouwens?

Ik moet a.s. vrijdag terug voor mijn hechtingen, wanneer moet jij?

Hoop dat je je gauw beter gaat voelen.

Liefs Roline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden, die bh is idd echt vreselijk van Bergman. Ik kan ook niet wachten tot ik andere bh's kan kopen. Ik merk ook nu na bijna 2 weken dat het gewoon zeer begint te doen op mn huid die bh :( Tis voor een goed doel.

Als ik zo kijk dan ziet het er idd ook klein uit met die bh aan. Volgens mij wordt het idd plat gedrukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.