Ga naar inhoud

Summer18 : 19 december 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael


Aanbevolen berichten

Verslagje:

Gisteren was het zover, ik mocht me om 7.45 uur melden voor mn borstlift met protheses! Rond 8.15 uur werd ik samen met mn vriend gehaald door de anesthesist. Hij legde wat dingen uit, controleerde wat gegevens en gaf mn vriend een recept mee zodat hij naar de apotheek kon. Ik kreeg een mooi schortje aan, sokken en een mutsje en mocht mee naar een kamer ter voorbereiding van de OK. Hier kreeg ik mn infuus, werd mn bloeddruk en hartslag gemeten en nog wat vragen gesteld. Ook kreeg ik alvast antibiotica. Rond 8.45 uur kwam dr. Straten om me af te tekenen. Hij was heel rustig en legde nog van alles uit. Rond 9 uur werd ik naar de OK gereden. Hier nogmaals een check van mn gegevens, wat er gedaan moest worden en welke protheses. Toen kreeg ik het zuurstofkapje op en gaf de anesthesist aan dat ik aan wat leuks mocht denken en weg was ik! Rond 11.30 werd ik wakker op de vecouverkamer. Alles was goed gegaan en mn borsten stonden weer mooi vooruit! Ik kreeg een ijsje en de verpleegkundige deden mn bh aan. Hierna werd ik naar de uitslaapkamer gebracht en na 10 minuten mocht mn vriend weer bij me! Ik kreeg een kopje thee, een beschuitje en een kopje bouillon. Ik moest gelijk al nodig plassen en dat ging allemaal prima. Rond 13 uur kwam dr. Straten nog even kijken en hij was erg tevreden met zn kunstwerk ? Om 13.20 mochten we al naar huis en ondanks een rit van 2 uur ging dit prima! De pijn valt nu gelukkig ook mee, ze zijn alleen erg gezwollen. Ik hoop straks even te gaan douchen en ze dan ook even goed te bekijken ? 

Tot nu toe dus erg tevreden over alles en alleen maar lof over dr Straten en zn team, wat een fijne, lieve mensen!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, Piek zei:

Fijn dat alles is goed gedaan ik ben 5 dec door verstraten geopereerd

was ook als eerste aan de beurt en ging iets na 8:00 de OK in en ging om 11:30 al naar huis. 

Hey Piek,

Jou borsten zijn ook mooi geworden!  Hoe voel jij je verder? Ik was als tweede aan de beurt en ging rond 9.00 uur de OK in. Door de lift duurde de operatie bijna 2 uur ? niks van meegekregen gelukkig ? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een update van 3 dagen po:

gelukkig voel ik me nog steeds goed! Ze worden wel erg blauw.. Dit had ik wel verwacht doordat ik snel blauwe plekken heb maar ik hoopte door arnica te slikken dat het mee zou vallen. De zwelling neemt gelukkig wel af. Net even een schrikmomentje toen er wat bloed op mn hemdje zat maar het was niet zoveel en we zagen ook geen nieuw bloed komen dus hopelijk niks ergs. Wel weer even een goed besef moment dat het allemaal open is en ik dus echt wel rustig aan moet doen dus lig lekker op de bank! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.