Jump to content

Summer18 : 19 december 2018 : Dr. Straten : Kliniek Heyendael

Recommended Posts

Hoi allemaal,

Na 2 zwangerschappen en in totaal bijna 3 jaar borstvoeding heb ik een hele lege d/e cup overgehouden. Nu heb ik de stap genomen om een borstlift uit te gaan voeren. Ik ben al op consult geweest bij Boerhaave en had hier een fijn gevoel bij maar mogelijk wil ik ook nog bij Nio op consult.

Graag lees ik ervaringen van anderen die ook een borstlift hebben laten doen.

• 1 month later...

Na hier heel veel informatie te hebben gelezen ben ik bij Frans Straten geweest en er staat nu een borstlift gepland met 225 cc rond voor de spier. Dit zal zijn op 19 december doordat mijn vriend dan bijna 3 weken thuis is om te helpen met 2 kleine kindjes. Ik kijk er onwijs naar uit maar vind het ook heel spannend :63::D

6 uur geleden zei Jeka:

De datum staat, spannend! Ik heb afgelopen woensdag een lift met vergroting bij Straten gehad. Je bent in goede handen bij hem ;)

Wat goed om te horen! Ben je blij met het resultaat tot nu toe? En hoe gaat het met de pijn? Heb jij alleen een lift laten doen of ook met protheses erbij? 

Op 22-7-2018 om 19:28 zei Summer18:

Wat goed om te horen! Ben je blij met het resultaat tot nu toe? En hoe gaat het met de pijn? Heb jij alleen een lift laten doen of ook met protheses erbij? 

Ja heel blij. Eindelijk van die hang zakjes af :D Met de pijn valt mee, ik voel me alleen vaak nog wat slapjes/licht in het hoofd. Nog van dr narcose en het weinig bewegen denk ik. Ik heb een lift met protheses gehad, 390 cc anatomisch dual plane en tepelhofverkleining. 

Wat fijn! En super dat de pijn na een week dus al meevalt :35: dit warme weer zal het slappe gevoel ook nog wat erger maken.. hopelijk voel je je gauw weer goed! Sowieso lekker gaan genieten van je nieuwe boobs! Ga je een album aanmaken?

Ik heb vooral de hele week veel rust gehouden. Morgen heb ik controle afspraak dus dan voor het eerst weer naar buiten, voel me net een kluizenaar hihi. Maar vandaag voelde  ik me goed. Ik wil wel een (geheim) album gaan maken denk ik, moet nog even kijken hoe dat werkt

Oh wat goed zeg

nu afwachten en herstellen 

ik ga zelf 5 sept 

Ik heb mij voorgenomen 4 weken complete rust te houden. Ik ga voor e wissel tepelverkleining en lift. Heb nu mega mooie borsten ( heb nl kapselvorming )maar ben als de dood voor de littekens

iig voor jou fijn dat t voorspoedig gaat 

hou ons maar op d hoogte

18 uur geleden zei Jeka:

Ik heb vooral de hele week veel rust gehouden. Morgen heb ik controle afspraak dus dan voor het eerst weer naar buiten, voel me net een kluizenaar hihi. Maar vandaag voelde  ik me goed. Ik wil wel een (geheim) album gaan maken denk ik, moet nog even kijken hoe dat werkt

Hoe is je controle afspraak gegaan? 

Hopelijk ziet het er allemaal goes uit en mag je lekker naar buiten! 

13 uur geleden zei DanielleDD:

Oh wat goed zeg

nu afwachten en herstellen 

ik ga zelf 5 sept 

Ik heb mij voorgenomen 4 weken complete rust te houden. Ik ga voor e wissel tepelverkleining en lift. Heb nu mega mooie borsten ( heb nl kapselvorming )maar ben als de dood voor de littekens

iig voor jou fijn dat t voorspoedig gaat 

hou ons maar op d hoogte

Wat spannend, dat komt al in zicht! Ga je ook naar Frans Straten?

• 3 weeks later...
Op 26-7-2018 om 18:54 zei Summer18:

Hoe is je controle afspraak gegaan? 

Hopelijk ziet het er allemaal goes uit en mag je lekker naar buiten! 

Wat spannend, dat komt al in zicht! Ga je ook naar Frans Straten?

Nee dr hofman  in Rotterdam maar kan niets over d beste man vinden

Op 19-8-2018 om 00:33 zei DanielleDD:

Hoe is jouw operatie verlopen ik twijfel nu als e malle maar weet niet of ik nog op t laatst kan beslissen om e maat groter te gaan ivm lift

De operatie staat pas in december gepland dus ik moet nog even wachten.. die van jou komt nu wel vlakbij, spannend!

• 1 month later...

Hallo @Summer18 !

Ik overweeg misschien ook een borstlift met kleine implantaten (200 a 250 cc). Heb nu een lege 80B/C cup en alleen een lift, waar mijn voorkeur eigenlijk naar uitging, is al door 3 chirurgen (nl. Bronckaers; (heeft destijds mijn bvk gedaan waarvan de andere 2 pc's zeiden dat hij dit heel goed en mooi heeft gedaan), W Peeters en J Vanoorbeek) afgeraden; want met alleen een lift zou ik alleen hele kleine hangborsten overhouden, zeiden ze.... Hmm.... Heb nog een laatste consult in november bij Kolkman in Breda en dan is t wel genoeg geweest..

Maar ik weet nog niet of ik wel implantaten wil... en ben ook bang voor complicaties of een tegenvallend resultaat, en aan t feit dat je dan aan implantaten/wissels vastzit... Maar ja, ben ook niet tevreden met mijn huidige borsten. Ik ben een eeuwige twijfelaar...

Opvullen wil ik niet, want dan moeten er grote implantaten in en ik wil geen grote borsten meer ( heb 20 jaar een bvk gehad van 75/80 DD naar 75/80C)..

Een C of kleine D-cup vind ik groot zat.

(@best_boobie; zie mijn pb aan jou ivm met mijn verzoek om jouw album in te mogen zien; zie hierboven mijn verhaal/achtergrond.)

Ben erg benieuwd hoe je jouw operatie en je nieuwe borsten gaat ervaren @Summer18 en daarom ga ik je zeker volgen!! 

Doe je de lift + bv in 1 keer?

Heeft jouw pc nog iets gezegd over een verhoogde kans op complicaties / uitscheuren littekens als de lift + bv gelijktijdig plaatsvindt, zoals de pc van @Isabeau-12 zei? Zij heeft de bv pas 6 maanden na de lift gehad.

Ben nu al heeel erg benieuwd naar je na-foto's  in januari,  een aantal weken nadat je geopereerd bent in december., @Summer18!!!

Als je een album maakt, zou je daar dan ook je voor-foto's willen plaatsen? 

Maar eerst nog even geduld hebben, want december duurt nog eventjes.., maar.....  voor je t weet is t zover!

De voorpret is voor jou al begonnen, in ieder geval!

Liefs, Robijntje02

Hey @Robijntje02,

Spannend dat je ook aan het oriënteren bent! Wat is de reden dat je bij een lift toch hangborsten zou overhouden? Het is daarbij toch de bedoeling dat ze weer omhoog komen.. :12:

Ik kon eventueel wel ook alleen een lift maar hierdoor zou de bovenkant alsnog wat leger blijven en juist dat vind ik vervelend.. dus na lang twijfelen toch besloten om ook een prothese te laten plaatsen. Ik wil ook geen grotere borsten maar wel weer gevuld bovenin. Maar ik twijfel ook nog steeds hor en ben ook nog steeds ergens wel een beetje bang voor dat asia syndroom.

De lift en prothese worden in 1 keer gedaan, er is eigenlijk ook helemaal niet besproken om dat in 2 keer te doen. Ik heb gelukkig van dr Straten ook nog geen complicaties voorbij zien komen dus heb alle vertrouwen in hem! Mocht je dus nog niet 100% goed voelen bij een pc zou ik hem zeker aanraden. Ik wil wel alvast mijn voorfoto in een pb naar je sturen? 

Liefs!

Ja @Summer18 alleen een lift kan, maar dan zou ik helaas bijna niets meer overhouden; heb een cup B met vel van cup C; dus dan worden t een platte, kleine borsten, en met een lift worden ze iets kleiner, dan wordt t een cup A.... Plus inderdaad dat je met een lift nog steeds geen volume bovenin krijgt, vooral niet als je net als ik weinig borstweefsel hebt...

Alleen een borstlift is dus geen optie meer voor mij..

Ik begin nu toch weer te twijfelen hoor.... Vind  een lift + protheses best ingrijpend / grote ingreep, zo 2 ingrepen tegelijk, ook omdat mijn huidige littekens nu zo mooi licht en dun zijn... En om t in 2 keer te doen vind ik ook niet echt een fijn vooruitzicht  en t wordt dan ook te duur voor mij....

Zit nu weer aan alleen een vergroting te denken; de pc's zeiden nl. dat mijn borsten uitermate geschikt zijn om op te vullen, ook omdat mijn tepels niet onderaan mijn borsten hangen maar al op de juiste positie zitten; en ik zie toch ook hele mooie resultaten op het forum van lege borsten die gelift zijn door alleen een bv; vooral bij dames waarbij de protheses voor de spier zijn geplaatst zo rond de 350 cc, ziet t er heel natuurlijk eruit..; en dat is veel minder ingrijpend en pijnlijk dan liften + protheses die dual plane zijn geplaatst... Vind t snijden in de borstspier ook geen prettig vooruitzicht + de helse pijn na de operatie...

Maar ja, met grotere implantaten krijg je wel grotere borsten.. Maar als ik dan lees dat een E cup of F cup er 2 maten kleiner uitzien, dan worden een E en F cup wel weer minder groot... 

Ik lees trouwens nooit meer over een cup DD... Bestaat deze maat niet meer ofzo? ( ik had vroeger een lege hangende/ slappe 75/80DD- cup, voor mijn bvk 20 jaar geleden)

Ohh..... ik ben zo'n twijfeltrut....; ik word zo moeoeoe van mezelf van al dat analyseren en vergelijken.....

Worden bij jou de implantaten dual plane geplaatst, @Summer18?

Dat twijfelen is heel logisch @Robijntje02! En alleen maar goed om echt een bewuste keus te maken en er goed over na te denken! 

En snap ook heel goed als je alleen een vergroting zou doen, scheelt inderdaad littekens en ook geld uiteraard. Helaas is dat bij mij geen optie doordat ik dan flinke protheses nodig hebt en juist geen hele grote borsten wil.

Bij mij worden de protheses voor de spier geplaatst doordat ik genoeg weefsel heb en het een kleine protheses zijn. Doordat deze niet zo zwaar zijn is de kans dat ze opnieuw gaan hangen niet zo groot gelukkig. Volgens mij is DD nu gewoon E geworden maar dat weet ik niet zeker eigenlijk :106:

Ik zal mn voorfoto even via pb naar je sturen!

Liefs

• 1 month later...
1 uur geleden, Denise1985 zei:

Hi Summer18,

nog eventjes en dan zijn wij aan de beurt, spannend he 

ik word om 12:45 uur verwacht en jij?

Hey @Denise1985

Jaa het wordt nu wel echt spannend he!! Ik mag me om 7.45 uur melden. Hoe zijn de zenuwen bij jou? Ik had afgelopen week een drukke week en het weekend staat ook nog volgepland waardoor het met de zenuwen gelukkig nog mee valt. Maar ben er wel elke dag mee bezig en droom er ook wel vaak over :12:

Xx

12 uur geleden, Denise1985 zei:

Hahaha same here! Ben in het begin heel bang geweest ivm narcose en dat ik wel weer complicaties ga krijgen, maar momenteel ben ik best relaxed en heb het indd ook nog heel druk t/m dinsdag.

heel veel succes woensdag! En hopelijk een voorspoedig herstel. 

Xxx

Ja snap ik heel goed, die narcose is toch ook wel spannend.. Maar komt goed, woensdag avond hebben we mooie borsten! :63: fijn dat je verder ook wel relaxed bent en het druk hebt, voor je het weet is het zover! Jij ook alvast veel succes woensdag! 

Xx

Share

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.