Ga naar inhoud

Spannende nieuwe kans


Aanbevolen berichten

Goedenavond dames, Mijn naam is Danielle ik ben 26 jaar oud. Ik ben een vrij zelfverzekerde vrouw, met een sterk karakter. Ik ben volslank, smalle taille maar flinke billen en mijn armen zijn ook vrij aanwezig. Ik sport veel en graag, dit kan je ook wel aan mijn lichaam zien. 

 

Ik ben sinds een paar maanden (3) flink afgevallen, helaas is dit ook van mijn borsten af gegaan. Het is een behoorlijk verschil ten opzichte van hoe ze waren. Altijd wel (erg) klein, maar ze waren ondanks dat nog wel stevig.  Inmiddels zijn ze een beetje verslapt en er zit bijna geen vorm meer in. Hier baal ik best wel van en ik durf wel te zeggen dat dat mij toch wel onzeker maakt. Laten we zeggen, ik vind het niet nodig dat ze er zo bij “hangen”. 

 

Ik ben al een ruime tijd aan het bedenken of ik de vergroting wil ja/nee. De keuze is voornamelijk gebaseerd op de vraag, word het wel natuurlijk? Ik wil absoluut niet dat ze hard aanvoelen en liever zie ik ook geen lijnen. Ze hoeven ook echt niet groot. 200cc zal ik al ruim tevreden mee zijn. Het is gewoon zo’n heel spannend gevoel en ik wilde dat graag even delen. Delen met vrouwen die dit ook ervaren. 

 

Is het ook mogelijk om before and after foto’s te delen met elkaar op dit forum? Ik hoor allles graag 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

goedemorgen,

 

ik heb sinds december mooie nieuwe borsten. iedereen in mijn omgeving vind ze heel mooi en heel natuurlijk uitzien. Mijn album staat openbaar. als je de voorfoto's wilt zien mag dat maar die staan niet openbaar. Ik was namelijk ook alles kwijt na 13 kilo afvallen. Ik heb gekozen voor de monoblock hydrogel achter de spier (dual plane) Hydrogel is geen silliconen dus bij de gelbleeding breekt je lichaam de stof gewoon af. Ook is er geen kans op het asiasyndroom zeggen ze. Het is een ronde prothese die als een druppel valt. Mijn borsten vallen als ik lig ook gewoon naar de zijkant net als natuurlijke borsten. Ik ben enorm gelukkig met mijn dametjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.