Ga naar inhoud

Lisa135 : ? 2018 : Dr. DeMeyere : Artemedis


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik wil me graag aan jullie voorstellen. Ik lees al een tijdje mee met dit forum en heb inmiddels mijn bv achter de rug. Hiervoor ben ik naar Artemedis in Gent geweest. Daar ben ik geholpen door Dr. De Meyere. Dit is inmiddels alweer 10 weken geleden en is mij erg goed bevallen. Het herstel is erg snel en soepel verlopen. Ik heb erg lang overwogen om daadwerkelijk de beslissing te nemen om een bv te laten doen, maar op 18 mei de knoop doorgehakt. Ik vond het erg fijn om ervaringen op dit forum te kunnen lezen. Graag deel ik nu mijn ervaringen met jullie!

 

Groetjes Lisa

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Lisa135

 

Hoi hoi en nog gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb de titel gedeeltelijk aangepast en het topic verhuisd naar operatieverslagen, hier in dit topic kun je alle verdere updates neerzetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

Wanneer ben je precies geholpen, want dat kan ik niet helemaal uit je verhaal opmaken, je schrijft het is inmiddels 10 weken geleden, maar dat je de knoop hebt doorgehakt op 18 mei ? :huh:

Maar laat maar even de precieze datum weten, dan ga ik dat nog in de titel vermelden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.