Ga naar inhoud

strak gespannen gevoel borsten


Aanbevolen berichten

beste dames,

het is nu drie weken geleden dat ik een borstvergroting heb gehad. ik heb nog steeds een heel strak gevoel in mijn borsten met name met het rechtop staan of je schouders naar achter doen bijvoorbeeld. net alsof je niet volledig recht kan staan omdat t zo strak voelt ofso.hebben meer dames dit of gehad. en duurt hetverg lang voordat dit minder word? 

groetjes chan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij is dit wel normaal bij dual plane of achter de borstspier. Duurde bij mij lang voor dit weg was, maar ik ben ook geen goede graadmeter omdat alles bij mij langer duurde met herstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker ik moet zeggen dat het nu alweer een stuk beter gaat.. strak gevoel is minder en t branden zo goed als bijna weg. alleen onderkant van borsten een beetje gevoelloos.en als ik teveel heb gedaan merk ik dat echt aan de spier.

na hoelang werden jou borsten een beetje zacht? en kwam het gevoel weer echt terug. 

groetjes chan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het ook nog maar enkele weken geleden en dat is toch wel normaal :-) Zeker achter de spier, alles zit nog allemaal opgespannen. Ik merk dat het met momenten wel wat minder gespannen is dan anders, hangt er echt van af en ik merk ook aan mijn borsten en spier wanneer ik te veel aan het doen ben, dan neem ik een pauze of stop ik er gewoon mee. Ik genees trouwens enorm snel en vlot :-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@chan1991 Poehh daar vraag je me wat, wat ik me kan herinneren werd het gevoel weer wat normaler vanaf 3 maanden.
De zachtheid heb ik niet echt in de gaten gehouden, maar nu na een jaar voel ik geen verschil meer tussen eigen borstweefsel en prothese zo zacht zijn ze. En mijn man zegt ook dat hij totaal geen verschil voelt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.