Ga naar inhoud

Niet tevreden na borstverkleining


Aanbevolen berichten

Hi dames,

 

Aangezien ik veel heb gehad aan dit forum voor en na mijn operatie stuur ik nu nog een vraag. 

 

16 augustus j.l. ben ik door dokter Fechner geopereerd in het Maxima Medisch Centrum aan een borstverkleining. EIN-DE-LIJK!! Ik heb duidelijk aangegeven echt kleinere borsten te willen. Al snel na de operatie en het komen van mij (hoopte ik) eerste nieuwe BH bleek dat de maat NIKS kleiner was geworden. Ik bleef die 75E (wat soms zelfs nog te klein is) houden. Ook vond ik dat mijn borsten niet kleiner waren geworden. Het was amper te zien. En mensen die mij kende zeiden amper verschil te zien. Voor hun was er niks veranderd en had ik nog steeds hetzelfde figuur. 

 

Nu zijn we bijna een jaar verder en ze lijken zelfs iets groter geworden. En dat terwijl mijn gewicht niet veranderd is. Ik zou het liefst morgen nog onder het mes gaan voor een nieuwe operatie. En nu wél met het gewenste resultaat. Waarbij de assistent niet zegt bij je verwijderen van de hechtingen ‘ja mevrouw, ik snap het. Ze hadden wel iets kleiner gekunt’. 

 

Maar ik vraag me of er er hier vrouwen zijn met ervaring in een 2e verkleining. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...
  • 9 months later...

Hi RVL,

Hopelijk kijk je nog af en toe op dit forum. Jouw verhaal zou zo het mijne kunnen zijn. Mijn bvk was 4 weken geleden en ik zag en zie geen enkel verschil. Ja,ze hangen wat hoger en ik heb 72cm litteken,voor de rest past mijn oude bh maat 70F nog steeds. Ik zou zo graag willen weten hoe het met jouw verder is gegaan?? Misschien is er nog een beetje hoop voor mij....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.