Ga naar inhoud

Twijfel tussen Dr Nelissen (Heusdezolder) en Dr Bosselaers (Lier)


Aanbevolen berichten

Hoi iedereen! Ik heb besloten om voor een borstvergroting te gaan aangezien ik wil dat mijn borsten beter bij mijn lichaam passen. Nu heb ik overlaatst een fspraak gehad met dr. Nelissen in Heusdezolder. Hij zei me dat hij het implantaat voor de borstspier ging steken, omdat hij achter de borstspier nog amper deed voor het risico van een "dubble bubble". De communicatie gebeurde op een vrij arrogante manier en alle vragen werden een beetje afgescheept. Voor een tweede opinie ben ik bij Dr bosselaers geweest en zij zei me dat ze het implantaat achter de borstspier zou steken omdat je anders de rand van het implantaat zou zien wegens weinig vetweefsel. Bij haar moet ik ook nog een nacht in het ziekenhuis blijven. Ik voel me persoonlijk beter bij dr bosselaers, maar het prijsverschil is enorm. Voor Nelissen zou ik 3600 euro betalen all in en bij dr. bosselaers 4800. Hebben jullie hier ervaring mee? ik zit een beetje vast tussen twee kampen :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Als ik je 1 ding kan aanraden.. niet naar dr. Nelissen gaan! 

Hij is inderdaad arrogant en luistert niet naar wat je wilt. 

Ik heb mij door hem laten opereren en heb er echt spijt van. Het is totaal niet hoe ik het wou.. 

Ik overweeg nu een borstwissel bij een andere dokter. 

Ik hoop dat ik je heb kunnen helpen. 

 

Groetjes! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi, 

 

ik werd afgelopen donderdag door dr Nelissen geopereerd en heb eigenlijk zelf een supergoede ervaring. Ik vond net dat hij heel erg luisterde naar wat ik graag wilde. Alle verpleging is ook echt enorm lief en behulpzaam en je wordt ook goed opgevolgd nadien (‘s avonds een telefoontje, dag nadien een telefoontje, net al op controle geweest)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...

Hoi claudia,

Ik ben ook bij 2 pc's op consultatie gegaan ( waarvan 1tje ook Bosselaers was,de andere was Dr Jacobs). Er was ook een serieus verschil in prijs maar Jacobs gebruikt andere implantaten dan Bosselaers. Ik had een veel beter gevoel bij Bosselaers. Ze vroeg ook wat ik zelf wou terwijl Jacobs gewoon zei wat hij ging steken zonder af te toetsen wat ik eigenlijk zelf wou. 11 september word ik geopereerd door Bosselaers.

Geen ervaring met Nelissen dus maar ik zou je gevoel volgen ( of verder zoeken). 

Ik wou graag dicht bij huis gaan,anders had ik Dr. Verdonck ook overwogen.

Groetjes en succes xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.