Ga naar inhoud

Missme : 7 juni 2018 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Ok ik ben thuis.

na de operatie was ik erg moe. Ik Ben na 2u op kamer gebracht .daar moest ik 4u wachten. Gingg gelijk kijken naar t resultaat! 

Yes er zit wat!

lekker wat gegeten en gedronken.

2 sport bh’s gevraagd . Wit en zwart. Ik wilde mij afzetten met Mn armen. Dit deed super veel pijn! Niet meer doen dus.

In de auto voelde ik wel de hobbels in de weg. 

Thuis eten opgezet dat ik van te voren had gemaakt. Daarna meiden naar oma. Die blijven lekker slapen en worden morgen gebracht naar t kdv.

kijken hoe t morgen gaat.

Nu ga ik lekker tv kijken en zo slapen. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je pillen goed innemen !

ik werd 2u wakker in de nacht en kon mij amper bewegen . Om 5u werd eindelijk Mn man wakker. Hij hielp mij overeind en ik verging van de pijn!!!!

bizar! 

Na paracetamol en  naproxennatrium ging t weer beter. Liggen gaat niet meer dus ik ben naar beneden gegaan om 7u sochtends. De bank is de beste plek dus daar lig en zit ik in.

het is toch best wel heftig, maar wellicht ook omdat ik dual plane heb? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

T is nu midden in de nacht. Ik lig op de bank. Eindelijk wel wat geslapen. Meer dan gisteren. Ik neem nu ook diclofinac bij en dat helpt super.

vandaag gedoucht maar schrok erg. Is zo opgezwollen nog. Is wel weer proppen in de sport bh zeg, om weer aan te doen . En ik moet ontzettend wennen aan t feit dat er wat zit nu . Ziet er zo niet natuurlijk uit.  Hadden jullie dat ook? Maar misschien komt het omdat t ook nog allemaal zo pijn doet. En t gaat er niet zo uit zien natuurlijk, i know. Kinderen uit logeren dus vanavond en morgen weer dagje alleen. Dat gaat opzich prima .

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb tegen mezelf gezegd dat ik de eerste 2 weken geen mening of oordeel erover mocht hebben. Haha, heb ze de eerste 2 weken amper bekeken en de boel, de boel gelaten. Nu bijna 7 weken verder zijn ze ZOO anders dan toen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.