Missme

Missme : 7 juni 2018 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics

Recommended Posts

Hallo,

Ik ben een moeder van 2 meiden; 1,5 jaar en bijna 4 jaar. Ik heb een 75 a. Bijna plat dus. Nu droom ik vanaf Mn middelbare school al van een bv. Ik heb 2 meiden dus ik wil eigenlijk niet heel groot gaan. De pc zei dat 400 te groot was, t zou niet staan bij mijn lichaam. 

Wat adviseren jullie ?

ik wil een volle c. 

Hey @Missme,

Ik had ook zo goed als niks; 70a/75aa.

Nu, na mijn operatie 5 weken geleden, heb ik een 70E in bh's maar voor het zicht een mooie C. Ik ben dolgelukkig!!:wub:

Ik heb 390cc anatomische prothesee gekregen maar ook omdat ik 1.78 ben met ronde billen waardoor mijn chirurg ook vond dat het mooi in verhouding zou zijn. Dat had hij zeker goed! 

@Missme ik ben van 75A naar ik denk 75D gegaan. 75E past ook. Volgende week ga ik eens

advies vragen in de winkel of het nou 75D en E is. Ik vind het er helemaal niet groot uit zien.

Het past eigenlijk prima bij mijn lichaam 

Ik heb 295CC gekregen anatomisch 

Hoi hoi,

ik krijg rond dual plane. 

Ik ben 1,63 en weeg 54 kg.

Dobderdag 7 juni as krijg ik Mn operatie. Ik ben nog nooit geopereerd en ik vind t zo spannend! Ook of ik wel de goede maat heb. Ik lees overal dat je juist voor t maAtje groter moet gaan. Maar ik ben wel mama van 2 meisjes..

Zo te horen is t bij jou super gelukt dus!!

Hoihoi,

Wil je een volle c als cupmaat of voor het zicht? Want nepborsten ogen kleiner dan de cupmaat die ze hebben. Eigenlijk wat @Mrs. hierboven al zegt, 70E maar oogt als een C. Ik kom zelf ook van een 75A en heb 375cc gekregen. Ze ogen als een C, maar ik heb afgelopen week een 75C gepast en daar kwam ik niet eens in. Zelfs een 75D zat nog aardig krap. Het ligt er dus aan of je een c voor het zicht wilt of een c als maat. Een c als maat heb je denk ik echt geen 400cc voor nodig! 

@Seen87

oh wat goed zeg!! 

Misschien maak ik mij druk om niks. Resultaat is ook weer bij iedereen anders natuurlijk. 

@Missme ik heb me er ook lang druk om gemaakt of het niet te groot zou worden. Ik dacht ook: ik wil max een c. Deze week begon ik weer met werken en de meeste weten helemaal niet dat ik een operatie zou krijgen en het is ook niemand echt opgevallen. Nou heb ik natuurlijk wel nog een strakke sport bh aan en had ik deze week wat losse kleding aan waardoor het ook niet echt opviel en voorheen had ik een bh met heel veel vulling aan.

Ik heb ronde mentor implantaten ja. En ik vind ze alles behalve te groot, vind deze maat prima zo (375). Ik gok dat ik een 75D heb, maar ga me deze week echt goed laten opmeten. Ze lijken naakt gewoon op een c en in kleding is het niet eens groter dan hoe het er uit zag met mn mega dikke push up bh's voorheen. Wil je anders toegang tot mn album? 

@Annemarte

Heb je ook dual plane?

ik zou graag je album willen zien,

moet nog wel even kijken hoe dat moet 

Zit er nog niet zo lang op namelijk.

ja klopt, ik heb ze dual plane en mijn protheses zijn hoog profiel. als je op mijn naam of foto klikt kom je op mijn profiel. je ziet dan het kopje albums. klik daarop en je kan mijn album met foto's zien. negeer de foto's vanaf de zijkant, ziet er nog erg raar uit, mijn arts zei dat dit bij mij extra lang ging duren voordat er volume onderin zou komen. 

Dankje! Ja klopt, ze worden heel langzaam steeds ronder en natuurlijker. Op dag 12 waren ze bij mij heel erg opgezwollen en toen leken het echt grote neppe dingen,maar dat troo gelukkig al snel weer weg. Ze zijn nu weer wat kleiner maar als mn borstspier binnenkort gaan ontspannen worden ze weer iets groter waarschijnlijk, dus het is echt een heel proces. Weet je al wat je gaat doen?

@Annemarte

ik denk dat ik 375 cc doe. Ik zal zo de 3D foto's laten zien van 375 cc en 400 cc. Ik vind ze bij  Jou erg mooi.

maar misschien Moët ik de fotos laten zien