Ga naar inhoud

Missme : 7 juni 2018 : Dr. van Engeland : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik ben een moeder van 2 meiden; 1,5 jaar en bijna 4 jaar. Ik heb een 75 a. Bijna plat dus. Nu droom ik vanaf Mn middelbare school al van een bv. Ik heb 2 meiden dus ik wil eigenlijk niet heel groot gaan. De pc zei dat 400 te groot was, t zou niet staan bij mijn lichaam. 

Wat adviseren jullie ?

ik wil een volle c. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Missme,

 

Ik had ook zo goed als niks; 70a/75aa.

Nu, na mijn operatie 5 weken geleden, heb ik een 70E in bh's maar voor het zicht een mooie C. Ik ben dolgelukkig!!:wub:

Ik heb 390cc anatomische prothesee gekregen maar ook omdat ik 1.78 ben met ronde billen waardoor mijn chirurg ook vond dat het mooi in verhouding zou zijn. Dat had hij zeker goed! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Missme ik ben van 75A naar ik denk 75D gegaan. 75E past ook. Volgende week ga ik eens

advies vragen in de winkel of het nou 75D en E is. Ik vind het er helemaal niet groot uit zien.

Het past eigenlijk prima bij mijn lichaam 

Ik heb 295CC gekregen anatomisch 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei Mrs.:

Hey @Missme,

 

Ik had ook zo goed als niks; 70a/75aa.

Nu, na mijn operatie 5 weken geleden, heb ik een 70E in bh's maar voor het zicht een mooie C. Ik ben dolgelukkig!!:wub:

Ik heb 390cc anatomische prothesee gekregen maar ook omdat ik 1.78 ben met ronde billen waardoor mijn chirurg ook vond dat het mooi in verhouding zou zijn. Dat had hij zeker goed! 

 

Hoi hoi,

ik krijg rond dual plane. 

Ik ben 1,63 en weeg 54 kg.

Dobderdag 7 juni as krijg ik Mn operatie. Ik ben nog nooit geopereerd en ik vind t zo spannend! Ook of ik wel de goede maat heb. Ik lees overal dat je juist voor t maAtje groter moet gaan. Maar ik ben wel mama van 2 meisjes..

Zo te horen is t bij jou super gelukt dus!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

Wil je een volle c als cupmaat of voor het zicht? Want nepborsten ogen kleiner dan de cupmaat die ze hebben. Eigenlijk wat @Mrs. hierboven al zegt, 70E maar oogt als een C. Ik kom zelf ook van een 75A en heb 375cc gekregen. Ze ogen als een C, maar ik heb afgelopen week een 75C gepast en daar kwam ik niet eens in. Zelfs een 75D zat nog aardig krap. Het ligt er dus aan of je een c voor het zicht wilt of een c als maat. Een c als maat heb je denk ik echt geen 400cc voor nodig! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Missme ik heb me er ook lang druk om gemaakt of het niet te groot zou worden. Ik dacht ook: ik wil max een c. Deze week begon ik weer met werken en de meeste weten helemaal niet dat ik een operatie zou krijgen en het is ook niemand echt opgevallen. Nou heb ik natuurlijk wel nog een strakke sport bh aan en had ik deze week wat losse kleding aan waardoor het ook niet echt opviel en voorheen had ik een bh met heel veel vulling aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Missme:

@Annemarte

voor t oog inderdaad. 

Heb jij ook ronde prothese?

 

Ik heb ronde mentor implantaten ja. En ik vind ze alles behalve te groot, vind deze maat prima zo (375). Ik gok dat ik een 75D heb, maar ga me deze week echt goed laten opmeten. Ze lijken naakt gewoon op een c en in kleding is het niet eens groter dan hoe het er uit zag met mn mega dikke push up bh's voorheen. Wil je anders toegang tot mn album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Missme:

@Annemarte

Heb je ook dual plane?

ik zou graag je album willen zien,

moet nog wel even kijken hoe dat moet 

Zit er nog niet zo lang op namelijk.

ja klopt, ik heb ze dual plane en mijn protheses zijn hoog profiel. als je op mijn naam of foto klikt kom je op mijn profiel. je ziet dan het kopje albums. klik daarop en je kan mijn album met foto's zien. negeer de foto's vanaf de zijkant, ziet er nog erg raar uit, mijn arts zei dat dit bij mij extra lang ging duren voordat er volume onderin zou komen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Missme:

@Annemarte

Ze zijn prachtig! Ik hoop dat ze er van mij ook zo uit gaan zien! 

Verandert best nog wel van vorm eigenlijk hè 

Dankje! Ja klopt, ze worden heel langzaam steeds ronder en natuurlijker. Op dag 12 waren ze bij mij heel erg opgezwollen en toen leken het echt grote neppe dingen,maar dat troo gelukkig al snel weer weg. Ze zijn nu weer wat kleiner maar als mn borstspier binnenkort gaan ontspannen worden ze weer iets groter waarschijnlijk, dus het is echt een heel proces. Weet je al wat je gaat doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Annemarte:

Ben benieuwd :)

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smurfin1974

Mag ik wat vragen? Ik ben pas sinds gisteren lid geworden van het borstenforum. Maar hoe zijn jullie aan die 3D foto’s gekomen? Kun je die ergens laten maken? 

Ik sta trouwens voor 30 augustus op de planning bij dr Verduijn van Bergman Clinic. Ik hoor het graag, 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden zei Smurfin1974:

Mag ik wat vragen? Ik ben pas sinds gisteren lid geworden van het borstenforum. Maar hoe zijn jullie aan die 3D foto’s gekomen? Kun je die ergens laten maken? 

Ik sta trouwens voor 30 augustus op de planning bij dr Verduijn van Bergman Clinic. Ik hoor het graag, 

groetjes

Hoi hoi!

die kreeg ik bij Bergman kliniek! 

Ik heb Mn bv over 2 dagen !

heb je al een consult gehad?

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smurfin1974
29 minuten geleden zei Missme:

Hoi hoi!

die kreeg ik bij Bergman kliniek! 

Ik heb Mn bv over 2 dagen !

heb je al een consult gehad?

x

 

Leuk dat je reageert, Missme!

 

Ik ben er 16 mei geweest met een aantal andere vragen. Oogleden, hangwangen, borstvergroting (bleek een lift te worden) en een flink (13 cm) scheef litteken onder mijn buik. 

Allereerst heb ik meteen die ooglid/wangcorrectie ingepland. Ik werk op een basisschool dus wil het graag in de zomervakantie doen! 

Het 2e consult is eind juni. Dan ga ik verder informeren over de borstlift met prothese en het litteken (of dat dit meteen een mini-buikwand correctie wordt) en vragen wat hij mij aanraadt. 

 

Spannend zeg, over 2 dagen!!! Ook door dr Verduijn toevallig? Waarvoor heb je gekozen? En hoe kwam je tot die keuze? Ik ga zo even iets meer over jou lezen, want misschien vraag ik je nu wel dingen, die je al lang gezegd hebt!

 

x

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Smurfin1974

he hallo,

oh dat zijn meerdere dingen, dan zal je die 3D foto’s ook nog wel krijgen.

ik heb 75a en 2 dochters.Ik wil vanaf middelbare school al borsten maar nooit gekregen. Tijdens zwangerschap was ik erg blij met Mn botsten. Ik had ze eindelijk!!!

mja dat verdwijnt ook weer. 

Dus een consult gepland met mevr.engeland. Zij adviseerde 325 en ik kwam op 375. Nog een consult om 400 te bekijken. Maar dan zie je de randen van de prothese. En bovendien wil ik niet te groot gaan.

misschien kom je wel in aanmerking voor de mommy make over? 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Smurfin1974
7 minuten geleden zei Missme:

@Smurfin1974

he hallo,

oh dat zijn meerdere dingen, dan zal je die 3D foto’s ook nog wel krijgen.

ik heb 75a en 2 dochters.Ik wil vanaf middelbare school al borsten maar nooit gekregen. Tijdens zwangerschap was ik erg blij met Mn botsten. Ik had ze eindelijk!!!

mja dat verdwijnt ook weer. 

Dus een consult gepland met mevr.engeland. Zij adviseerde 325 en ik kwam op 375. Nog een consult om 400 te bekijken. Maar dan zie je de randen van de prothese. En bovendien wil ik niet te groot gaan.

misschien kom je wel in aanmerking voor de mommy make over? 

 

 

Hai! Wat zul jij dan blij zijn over een paar dagen! Nee, het zou jammer zijn wanneer je randen te zien krijgt. Bij mij adviseerde hij 385, maar ik ben 1,72 en een kilo of 69, dus dan mag het ook wel. De tommy make over is volgens mij niet met een borstlift en dat maakt de operatie ingewikkelder en daarmee duurder. Ik vrees dat dat 'm voor mij niet gaat worden.

Grappig dat jij ook in de kinderopvang werkt.

heel veel succes, sterkte en vooral rust en een goed herstel gewenst!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag de dag. 10u daar aanmelden en 11:20u mijn operatie. Ik heb buikpijn, spanning. Maar denk dat dat normaal is. Niet eten tot die tijd, Nog snel wat cola gedronken. Ja ik moet Mn suikers hebben. Dingetjes klaar gezet naast Mn bed op t nachtkastje. Ik moet dingen meenemen naar de kliniek maar wat? Een ander shirt mee, Mn telefoon en wat papierwerk. Mn hoofd is een leeg op t moment. Ben zo benieuwd naar t resultaat ! Maar ook bang voor t resultaat. Straks is t niet wat ik ervan verwacht? Mn familie weet t niet eens haha! Straks dan kom ik op Mn moeders verjaardag en heb ik ineens borsten. Je hebt altijd van die vriendinnen die t afkeuren. Ik heb er 1. Zij lachte mij uit en vond t niet passen bij mijn lichaam. Ik moest niet snijden in een gezond lichaam. Tja, ik laat haar dr zegje doen . Ze weet de datum ook niet trouwens . Maar goed, ik laat nog van mij horen hoe t is gegaan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.