Ga naar inhoud

Iemand met corsé? Help!


Aanbevolen berichten

Hi!

 

heb gisteren mijn eerste consult gehad bij dr Verdonck. Ben zoals sommige mss in de vorige topic al lazen, smal en klein van gestalte. Ik ben 1m56 en weeg 44kg. Hij raadde mij 250cc Motiva full aan. Iemand hier die dit heeft? Of iets gelijkaardig? Ben namelijk erg benieuwd naar het resultaat want lees hier heel veel meiden met vele grotere aantal cc’ s. Dan vraag ik me af, is dit niet wat klein? Of is het gewoon helemaal anders bij iedereen? Mijn voorsituatie is een lege 70b. Als er dames met foto’ s zijn dit is ook zeker welkom! Zijn er hier ook dames die de ergonomix hebben gekozen? Als ik dit goed heb begrepen is dit de soort gel die erin zit. En zoja, zijn jullie tevreden? 

 

Alvast een heel fijn weekend dames!

 

x Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Hi ladies!

 

ben een aantal weken geleden op mijn eerste consult geweest bij Dr Verdonck. En ben zo enorm aan het twijfelen!

 

Aangezien ik heel smal ben past er maar max 250cc misschien 275cc in. Ik heb nog ergens anders een consult gehad en daar zeiden ze max 300cc. Ik wil wel zo groot mogelijk en wil echt wel een verschil zien in volume.

 

Wat ik me dus afvroeg omdat ik dit soms lees is dat met corsé het toch snel ‘voller lijkt’? Ik kon kiezen uit full of corsé, demi raadden ze niet aan omdat ik weinig plaats heb in breedte.

 

Iemand die foto’ s heeft voor mij van corsé of full? Ben erg benieuwd naar de vorm! Ik wil wel echt ronde en heb soms de indruk dat de full ergonimix heel druppelvormig valt.

 

Alvast erg bedankt ladies & een fijne zondag :43:

 

 

 

x Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

@MissAnissa

 

Ik kan je helaas niet helpen aan foto van de corse. Ik heb zelf 30-5 een wissel gehad naar 550cc mentor rond hp.

 

Maaar ik lees dat je echt rond wil. Dan zou de ergonomix afvallen denk ik. Deze valt als een anatomische prothese. Daar krijg je dus minder bolling van bovenop.

 

Laat je daar even goed over informeren.

 

Zijn genoeg dames op het forum die de corse hebben hoor. Lees daar wel goede verhalen over. Als je wat minder cc kan plaatsen krijg je met de corse wel t meeste volume naar voren.

 

Heel veel succes met je zoektocht! Als ik je ergens anders mee kan helpen, denk graag met je mee:D

 

Liefs noelle:33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Noelle2612:

@MissAnissa

 

Ik kan je helaas niet helpen aan foto van de corse. Ik heb zelf 30-5 een wissel gehad naar 550cc mentor rond hp.

 

Maaar ik lees dat je echt rond wil. Dan zou de ergonomix afvallen denk ik. Deze valt als een anatomische prothese. Daar krijg je dus minder bolling van bovenop.

 

Laat je daar even goed over informeren.

 

Zijn genoeg dames op het forum die de corse hebben hoor. Lees daar wel goede verhalen over. Als je wat minder cc kan plaatsen krijg je met de corse wel t meeste volume naar voren.

 

Heel veel succes met je zoektocht! Als ik je ergens anders mee kan helpen, denk graag met je mee:D

 

Liefs noelle:33:

Hi!

 

super bedankt voor je reactie! Ja ik lees van vele dames dat inderdaad de ergonomix druppelvormig valt..

 

proficiat met je nieuwe stel! Hoe gaat het met je? Fijn herstel gehad?

 

ja er komt gewoon zoveel informatie in een keer op me af en ben op dat vlak nogal een controle freak :4: blijf maar opzoeken en me informeren zou niet willen dat ik verkeerde keuzes ga maken!

 

 

 

x Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Noelle2612:

@MissAnissa

 

Je zou eens bij @Manueeltje kunnen informeren, zij heeft nu ook de corse van motiva.

 

Hoop niet dat je het erg vind dat ik je tag manueeltje. Van jou wist ik dat je de corse hebt en naar alle tevredenheid:rolleyes:

 

Xx noelle

Ooh thanks voor de info!

 

ik stuur haar even een berichtje! Bedankt voor je reactie :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei MissAnissa:

Hi!

 

super bedankt voor je reactie! Ja ik lees van vele dames dat inderdaad de ergonomix druppelvormig valt..

 

proficiat met je nieuwe stel! Hoe gaat het met je? Fijn herstel gehad?

 

ja er komt gewoon zoveel informatie in een keer op me af en ben op dat vlak nogal een controle freak :4: blijf maar opzoeken en me informeren zou niet willen dat ik verkeerde keuzes ga maken!

 

 

 

x Anissa

Hahah snap je meid! En ik wil je niet ontmoedigen, maar zoals ik het heb ervaren beide keren, je blijft twijfelen over maat, projectie, merk enz enz. Vooral omdat je je geen voorstelling kan maken van hoe het wordt na de ingreep!

 

Maar vooral veel hier lezen en ervaringen opdoen, vragen stellen, daar is het forum tenslotte voor!:wub:

 

Met mij gaat t super, en met de boobs ook! Top herstel gehad, maar was ook 2e keer voor mij. Dan weet je wat je kan verwachten. Scheelt echt veel kwa zenuwen. Tenmiste zo heb ik het ervaren. Maar meid, vooral straks de richtlijnen van je pc opvolgen, dan is het een ingreep die echt goed te doen is!

 

Xxx noelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Noelle2612:

Hahah snap je meid! En ik wil je niet ontmoedigen, maar zoals ik het heb ervaren beide keren, je blijft twijfelen over maat, projectie, merk enz enz. Vooral omdat je je geen voorstelling kan maken van hoe het wordt na de ingreep!

 

Maar vooral veel hier lezen en ervaringen opdoen, vragen stellen, daar is het forum tenslotte voor!:wub:

 

Met mij gaat t super, en met de boobs ook! Top herstel gehad, maar was ook 2e keer voor mij. Dan weet je wat je kan verwachten. Scheelt echt veel kwa zenuwen. Tenmiste zo heb ik het ervaren. Maar meid, vooral straks de richtlijnen van je pc opvolgen, dan is het een ingreep die echt goed te doen is!

 

Xxx noelle

Thanks voor je geruststelling! Ja, vind het nual spannend en word pas in oktober geopereerd :4: 

 

maar inderdaaf dit forum helpt me zo goed! Vind het echt super interessant om alle verhalen en ervaringen te lezen hier. En het stelt me ergens ook wel gerust. Dan weet ik wat ik moet verwachten.

 

ik heb inmiddels al wel een keuze kunnen maken van kliniek en pc dus toch al iets :43:de eerste stappen zijn echt wel gezet en dat is fijn!

 

ben erg benieuwd & ik hou je zeker op de hoogte!

 

 

:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei MissAnissa:

Thanks voor je geruststelling! Ja, vind het nual spannend en word pas in oktober geopereerd :4: 

 

maar inderdaaf dit forum helpt me zo goed! Vind het echt super interessant om alle verhalen en ervaringen te lezen hier. En het stelt me ergens ook wel gerust. Dan weet ik wat ik moet verwachten.

 

ik heb inmiddels al wel een keuze kunnen maken van kliniek en pc dus toch al iets :43:de eerste stappen zijn echt wel gezet en dat is fijn!

 

ben erg benieuwd & ik hou je zeker op de hoogte!

 

 

:54:

Ohhh vertel alles;) kliniek, pc? 

 

Jip dan ben je al een heeel eind op weg! Leuk hoor! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist zei Noelle2612:

Ohhh vertel alles;) kliniek, pc? 

 

Jip dan ben je al een heeel eind op weg! Leuk hoor! 

 

Xx

Ben op consult geweest bij Faceland Eindhoven, Wellnesskliniek en Belgian Breast Clinic.

 

De BBC in Diest was mijn eerste consult, pc is dr Verdonck. Deze kliniek is van hem hij is dan ook de enige die operaties uitvoert.

 

voelde me meteen enorm op men gemak niets ongemakkelijk aan. Ook hartstikke vriendelijk personeel en hele aangename man. Kliniek is prachtig :wub: en ook bij het passen was ik opslag verliefd.

 

had op voorhand al wat onderzocht qua implantaten en Motiva sprak me wel enorm aan, hij werkt zelf met Motiva, Mentor en Sebbin. 

 

Mijn voorschot is inmiddels betaalt en men papieren zijn opgestuurd dus normaal krijg ik een van de dagen een bevestiging dat de operatie 1oktober gaat gebeuren :tatice_04: ik wil zoiezo gewoon voor de grootste aantal cc’ s gaan dat erin kan, er past zoiezo al niet veel in en zou het minder erg vinden dat ze te groot uitvallen ipv te klein. Ben vooral enorm aan het twijfelen over full of corse dus ga volgende week zaterdag nog een keertje langs!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei MissAnissa:

Ben op consult geweest bij Faceland Eindhoven, Wellnesskliniek en Belgian Breast Clinic.

 

De BBC in Diest was mijn eerste consult, pc is dr Verdonck. Deze kliniek is van hem hij is dan ook de enige die operaties uitvoert.

 

voelde me meteen enorm op men gemak niets ongemakkelijk aan. Ook hartstikke vriendelijk personeel en hele aangename man. Kliniek is prachtig :wub: en ook bij het passen was ik opslag verliefd.

 

had op voorhand al wat onderzocht qua implantaten en Motiva sprak me wel enorm aan, hij werkt zelf met Motiva, Mentor en Sebbin. 

 

Mijn voorschot is inmiddels betaalt en men papieren zijn opgestuurd dus normaal krijg ik een van de dagen een bevestiging dat de operatie 1oktober gaat gebeuren :tatice_04: ik wil zoiezo gewoon voor de grootste aantal cc’ s gaan dat erin kan, er past zoiezo al niet veel in en zou het minder erg vinden dat ze te groot uitvallen ipv te klein. Ben vooral enorm aan het twijfelen over full of corse dus ga volgende week zaterdag nog een keertje langs!

 

xxx

Ohh super meid! De BBC  en dr Verdonck staan hier heel goed aangeschreven!

 

Verdonck maakt prachtige boobies! Wat voor maat heb je gepast? 

 

Xx noelle 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Noelle2612:

Ohh super meid! De BBC  en dr Verdonck staan hier heel goed aangeschreven!

 

Verdonck maakt prachtige boobies! Wat voor maat heb je gepast? 

 

Xx noelle 

Er gaat max 250-275cc in dus dit zou de maat zijn waarvoor ik ga!

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.