PinaColada

Oproep, dames M. hydrogel van 2010 of langer

Recommended Posts

Ik ben heel benieuwd hoe het jullie vergaat!

bevallen ze nog? Zijn er klachten, van welk soort ook. Heb je last van rimpeling (gekregen)

is er al een keer een vervangen? Zitten ze voor of achter de spier?

kortom ik wil graag alles weten!

Ik heb ze nu 4 maanden en ik voel wel ets van lichte rimpeling mar je ziet het echt niet.ik ben er heel blij mee!

• Like 1

Ik heb ze dus 16 dagen en kan je nog niet helpen. Wel heb ik hier en daar een paar dames gelezen die hydrogel al jaren hebben, maar die zijn schaars. Volgens mij omdat als alles goed gaat, mensen weer van het forum afgaan en siliconen meer gezet worden. Ik heb voor hydrogel gekozen, omdat ik een auto immuunziekte heb en het risico op het ASIA syndroom zoveel mogelijk wilde verkleinen. 

Toch bedankt! Ik hoop dat er wat dames zijn die de implantaten al geruime tijd hebben.

@gastmama heb jij ze voor de spier?

Nee ik heb ze achter de spier. Ik had niet veel eigen weefsel en een iets dunnere huid. Nio vond het beter om de achter de spier te zetten. Maar ook om een natuurlijker effect te krijgen en een mooiere overgang

Was jij nou ook degene die een doorgesneden hydrogel heeft gezien? Daarin werd verteld dat het toch ook een soort drilpudding was. Beetje coheisive 1 idee denk ik?

ik dacht altijd dat het meer een soort stroop/honing idee zou zijn...

Hi,

neem aan dat je niet meer op het forum zit.

mijn verhaal kan je lezen bij mijn profiel.

inmiddels 480 cc achter de spier door Nio.