Ga naar inhoud

Priss92 : 11 juni 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

7 uur geleden zei Fems:

Hey @Priss92 hoe is het ermee? Is het nog te doen met de pijn? Heb net even gespiekt bij je foto en vind ze er al heel mooi uitzien! :01:

 

Hii Fems, Ja dat rugslapen begint nu wel beetje te irriteren haha, me linkerborst staat toch meer onder spanning dan me rechter nu en dan merk je het heel erg met liggen. 

 

Hoe is het met jouw? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie
17 uur geleden zei Priss92:

 

Hii Fems, Ja dat rugslapen begint nu wel beetje te irriteren haha, me linkerborst staat toch meer onder spanning dan me rechter nu en dan merk je het heel erg met liggen. 

 

Hoe is het met jouw? 

Hoi dat rugslapen lijkt me ook vreselijk, ben een echte buikslaper.. Maar dat heb ik er wel voor over. Je lichaam moet ook heel erg wennen aan de veranderingen, vooral dat alles straks staat. Lukt het een beetje om de hele dag de tijd in te vullen?

Ik moet nog 2.5 week wachten maar kijk er ontzettend naar uit! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Fems:

Hoi dat rugslapen lijkt me ook vreselijk, ben een echte buikslaper.. Maar dat heb ik er wel voor over. Je lichaam moet ook heel erg wennen aan de veranderingen, vooral dat alles straks staat. Lukt het een beetje om de hele dag de tijd in te vullen?

Ik moet nog 2.5 week wachten maar kijk er ontzettend naar uit! 

 

 

@Fems Ja inderdaad! Je hebt het er voor over haha! Me dagen vullen gaat niet zo jofel, ben het zo zat thuis zitten en tv kijken haha.. De eerste dag ben ik naar de supermarkt gelopen met me moeder, dus probeer elke dag een wandelingetje te maken..

 

Heb denk ik wel een koutje te pakken. Lig al 2 nachten flink te zweten in bed, maar gelukkig geen koorts. 

 

Herstel gaat super goed, ik gebruik amper tot geen pijnstilling meer. Gisteren alleen voor het slapen nog maar dat is na vandaag ook niet meer.. 

 

 Nog 2,5 week oeee spannend! Echt spannend! Gelukkig gaan de dagen snel. :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Priss92:

 

 

@Fems Ja inderdaad! Je hebt het er voor over haha! Me dagen vullen gaat niet zo jofel, ben het zo zat thuis zitten en tv kijken haha.. De eerste dag ben ik naar de supermarkt gelopen met me moeder, dus probeer elke dag een wandelingetje te maken..

 

Heb denk ik wel een koutje te pakken. Lig al 2 nachten flink te zweten in bed, maar gelukkig geen koorts. 

 

Herstel gaat super goed, ik gebruik amper tot geen pijnstilling meer. Gisteren alleen voor het slapen nog maar dat is na vandaag ook niet meer.. 

 

 Nog 2,5 week oeee spannend! Echt spannend! Gelukkig gaan de dagen snel. :43:

Pff hele dag tv kijken word je lam van! Heb begin dit jaar een hele tijd thuis gezeten ivm medische redenen en toen werd ik ook helemaal gek haha. 

Krijg je veel steun/hulp van je moeder? Dat is erg fijn, heb je ook zeker wel nodig. 

Als je koorts krijgt zou ik wel even de kliniek bellen hoor.. Hopelijk zet het niet door en gaat het snel beter. Beterschap en veel succes! :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 15-6-2018 om 22:35 zei Fems:

Pff hele dag tv kijken word je lam van! Heb begin dit jaar een hele tijd thuis gezeten ivm medische redenen en toen werd ik ook helemaal gek haha. 

Krijg je veel steun/hulp van je moeder? Dat is erg fijn, heb je ook zeker wel nodig. 

Als je koorts krijgt zou ik wel even de kliniek bellen hoor.. Hopelijk zet het niet door en gaat het snel beter. Beterschap en veel succes! :35:

@Fems Ja je word er moe van indd! Ow dat is ook niet fijn zeg! Thuis zitten is nooit leuk.. 

 

Aan me moeder heb ik enorm veel hulp en steun. Al moet ik zeggen dat me herstel wel bizar goed gaat. Ik heb gisteren wel enorm last gehad van gespannen borsten, denk door de warmte, was op een verdagsfeestje en was stik benauwd daar binnen. Leek wel alsof ze op klappen stonden hahaha 

Heb daarna gekoeld en daarna ging het gelukkig weer. 

 

Maar pijn heb ik niet echt meer, alleen in de ochtend bij me wonden dat het even gaat trekken.. 

 

Voornu doe ik rustig een beetje dingentjes opruimen in huis, ben zo’n pietje precies en dan erger ik me ergens dood aan, i know zoo vreseljk want je mag niks doen officieel. Maar vraag me af en hoe verre het kwaad kan zolang je geen pijn voelt en je het rustig en voorzichtig doet.. 

 

Hoe gaat het met jouw? Komt steeds dichterbij hé :) 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Priss92:

@Fems Ja je word er moe van indd! Ow dat is ook niet fijn zeg! Thuis zitten is nooit leuk.. 

 

Aan me moeder heb ik enorm veel hulp en steun. Al moet ik zeggen dat me herstel wel bizar goed gaat. Ik heb gisteren wel enorm last gehad van gespannen borsten, denk door de warmte, was op een verdagsfeestje en was stik benauwd daar binnen. Leek wel alsof ze op klappen stonden hahaha 

Heb daarna gekoeld en daarna ging het gelukkig weer. 

 

Maar pijn heb ik niet echt meer, alleen in de ochtend bij me wonden dat het even gaat trekken.. 

 

Voornu doe ik rustig een beetje dingentjes opruimen in huis, ben zo’n pietje precies en dan erger ik me ergens dood aan, i know zoo vreseljk want je mag niks doen officieel. Maar vraag me af en hoe verre het kwaad kan zolang je geen pijn voelt en je het rustig en voorzichtig doet.. 

 

Hoe gaat het met jouw? Komt steeds dichterbij hé :) 

 

Xxx

Hey wat goed om te horen dat je zo snel herstelt! Ik heb ook een goede band met mijn moeder en veel steun aan haar, dus ik kan je begrijpen. Is heel fijn dat er iemand voor je is. Hoe gaat het met opstaan uit bed? Omdat je zegt dat je sochtends een trekkend gevoel hebt aan je wonden. 

Gelukkig zijn je borsten niet geklapt haha jeetje dat zou wat zijn.. Komt denk idd door de warmte en miss ook omdat het er druk was.

 

Veel dames die kunnen niet stil zitten en doen wel wat dingen in het huishouden, wel logisch ook. Ik denk dat je wel wat kleine dingetjes mag doen en als je lichaam aangeeft dat het teveel is, je je rust moet pakken. Echter gebruik je natuurlijk medicatie die de pijn kan onderdrukken... Maar als je teveel doet merk je het denk ik wel haha

 

Pff ja nog maar twee weekjes en dan is het zover. Ben de afgelopen tijd en de komende 2 weken extra aan het werk. Hierdoor gaat de tijd erg snel en denk ik er niet de hele dag aan. De zenuwen kan ik goed onderdrukken haha.

 

Goede nacht toegewenst! :lazy2:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 13-6-2018 om 07:44 zei Priss92:

Toch een vraagje zo, wat heeft iedereen gedaan de dagen na hun bv? Of doe je nu na je bv? 

 

Ik verveel me stierlijk en dat al op de 3e dag hahaha :blush:

 

De eerste twee weken mag je echt niks zei m'n pc.. Dus las dat je al ging opruimen enzo, ik zou lekker blijven liggen en niet te gek doen. 

Na die twee weken (zei mijn pc) mag je gewoon weer lichte dingen doen, zolang het geen pijn doet 

 

Ik heb gelukkig een lieve vriend die precies in de ziektewet zat toen ik was geopereerd (vinger verbrijseld op werk:12:) dus zo kwam ik wel een beetje m'n tijd door

Heel veel tv en series gekeken (orange is the new black uitgekeken in deze tijd haha) en ben op gegeven moment even naar de stad geweest om een sportbh te kopen, maar dacht dat ik gek werd, al die mensen om me heen, bang voor m'n boobies dat iemand ze zou aanstoten :4:

Ben daarna ook gelijk in slaap gevallen toen ik thuis was

 

Ik zou inderdaad lekker met je ma mee boodschappen doen, vriendinnen uitnodigen 

Ik ben zelf door de kinderen op m'n stage weer beetje kleurplaten gaan maken, vind ik mega relaxed van die mandela's :11:

Weet niet of jij dat leuk vind, maar misschien is dat iets wat je kan doen 

 

Of inderdaad online shoppen

Ik heb een site gevonden, shein.com

Mega goedkoop en ze hebben super veel! Dus daar kan je zeker een dag mee vullen 

Het komt allemaal uit China maar is goede kwaliteit, beetje primark achtig

Alles wel een maatje groter bestellen dan dat je normaal doet, valt allemaal erg klein

Maar vooral bikini's zijn geweldig daar! :33: heb er nu 5 besteld

 

Xxx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Fems:

Heey hey hoe gaat ie nu met je? Ben erg benieuwd 

 

@Fems heyy!! Lief dat je het vraagt :)  Het gaat eigenlijk enorm goed haha.. ben alweer 2 daagjes aan het werk (kantoorwerk) 

 

Enige wat ik nu een heel erg heb is een me borsten en tepels extreem gevoelig zijn en bij lichte aanrakig dan voelt het heel apart kan niet zo goed omschrijven haha.. best irritant alsof je je verbrand heb maar ook weer niet...

 

eerste week had ik amper tot geen gevoel door de enorme zwelling.. 

 

hoe is het met jouw? Aftellen gaat beginnen hè xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 18-6-2018 om 22:30 zei llaara:

 

De eerste twee weken mag je echt niks zei m'n pc.. Dus las dat je al ging opruimen enzo, ik zou lekker blijven liggen en niet te gek doen. 

Na die twee weken (zei mijn pc) mag je gewoon weer lichte dingen doen, zolang het geen pijn doet 

 

Ik heb gelukkig een lieve vriend die precies in de ziektewet zat toen ik was geopereerd (vinger verbrijseld op werk:12:) dus zo kwam ik wel een beetje m'n tijd door

Heel veel tv en series gekeken (orange is the new black uitgekeken in deze tijd haha) en ben op gegeven moment even naar de stad geweest om een sportbh te kopen, maar dacht dat ik gek werd, al die mensen om me heen, bang voor m'n boobies dat iemand ze zou aanstoten :4:

Ben daarna ook gelijk in slaap gevallen toen ik thuis was

 

Ik zou inderdaad lekker met je ma mee boodschappen doen, vriendinnen uitnodigen 

Ik ben zelf door de kinderen op m'n stage weer beetje kleurplaten gaan maken, vind ik mega relaxed van die mandela's :11:

Weet niet of jij dat leuk vind, maar misschien is dat iets wat je kan doen 

 

Of inderdaad online shoppen

Ik heb een site gevonden, shein.com

Mega goedkoop en ze hebben super veel! Dus daar kan je zeker een dag mee vullen 

Het komt allemaal uit China maar is goede kwaliteit, beetje primark achtig

Alles wel een maatje groter bestellen dan dat je normaal doet, valt allemaal erg klein

Maar vooral bikini's zijn geweldig daar! :33: heb er nu 5 besteld

 

Xxx

 

 

Haha i know i knoww :25:

 

maar mijn pc gaf aan lichte dingentjes mag je gewoon doen, bewegen doe je ook en daarmee gebruik je ook je borstspieren zonder dat je het doorheb. 

 

Ik ben nu weer aan het werk gegaan sinds twee dagen, maar is kantoorwerk dus geen gekke bewegingen gelukkig. 

 

Hoe is jouw herstel gegaan? Van dag tot dag. 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Priss92:

 

@Fems heyy!! Lief dat je het vraagt :)  Het gaat eigenlijk enorm goed haha.. ben alweer 2 daagjes aan het werk (kantoorwerk) 

 

Enige wat ik nu een heel erg heb is een me borsten en tepels extreem gevoelig zijn en bij lichte aanrakig dan voelt het heel apart kan niet zo goed omschrijven haha.. best irritant alsof je je verbrand heb maar ook weer niet...

 

eerste week had ik amper tot geen gevoel door de enorme zwelling.. 

 

hoe is het met jouw? Aftellen gaat beginnen hè xxx

Hey wat goed om te horen! Fijn dat je weer aan het werken bent, hoef je niet de hele tijd thuis te zitten en niks te doen. Is niks voor ons vrouwen haha. De een heeft bijna geen gevoel meer in dr tepels en jij dan weer extreem erg. Zo zie je maar, ze zijn allemaal anders.. Maar lijkt me wel lastig want je schuurt natuurlijk overal heel de dag tegenaan. Vooral die strakke bh lijkt mij..

Wat vond je minder vervelend, amper tot geen gevoel erin of wat je nu ervaart?

 

Met mij gaat het goed. Vanochtend de anaesthesist aan de telefoon gehad en gelukkig was alles goed. Kreeg alleen even duidelijk te horen dat ik nuchter moet zijn en de regels moet volgen haha maar dat gaat helemaal goed komen! :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei Priss92:

 

Haha i know i knoww :25:

 

maar mijn pc gaf aan lichte dingentjes mag je gewoon doen, bewegen doe je ook en daarmee gebruik je ook je borstspieren zonder dat je het doorheb. 

 

Ik ben nu weer aan het werk gegaan sinds twee dagen, maar is kantoorwerk dus geen gekke bewegingen gelukkig. 

 

Hoe is jouw herstel gegaan? Van dag tot dag. 

 

Xxx

Ohhhh ja prima dan, sowieso altijd luisteren naar je pc

 

Ja ik heb mega lang last gehad van de narcose in de vorm van moe zijn, echt mega lang, denk 4 weken ofzo

Maar ik kon na 2 weken bijna alles wel weer! Alleen schakelen in de auto lang last van gehad, was niet echt heel lekker :4:

 

Ik heb na 7 weken ongeveer echt nergens meer last van, daar ben ik echt super blij mee en de tijd is bizar snel gegaan! 

 

Hoe gaat het met jou?

 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei Fems:

Hey wat goed om te horen! Fijn dat je weer aan het werken bent, hoef je niet de hele tijd thuis te zitten en niks te doen. Is niks voor ons vrouwen haha. De een heeft bijna geen gevoel meer in dr tepels en jij dan weer extreem erg. Zo zie je maar, ze zijn allemaal anders.. Maar lijkt me wel lastig want je schuurt natuurlijk overal heel de dag tegenaan. Vooral die strakke bh lijkt mij..

Wat vond je minder vervelend, amper tot geen gevoel erin of wat je nu ervaart?

 

Met mij gaat het goed. Vanochtend de anaesthesist aan de telefoon gehad en gelukkig was alles goed. Kreeg alleen even duidelijk te horen dat ik nuchter moet zijn en de regels moet volgen haha maar dat gaat helemaal goed komen! :)

 

 

@Fems haha juist wij vrouwen, af en toe zijn we moeilijk :46:

 

ik denk dat ik beide even naar vind qua gevoel, toen waren me borsten zo opgezwollen en strak dat ik me amper tot niet durfde te bewegen, maar nu met dit gevoel gaat het wel zolang ik er niet aan zit.. Me bh irriteert op sommige momenten, probeer het nu zo: twee keer, ochtend en avond me borsten tot net  boven me pleisters in te smeren met een kalmerende creme. Hopenlijk werkt dat. 

 

Ja leuk he al die regels, als ze maar netjes bij de tijd blijven haha.. Niet dat je straks net als ik 10 uur nuchter ben voor je geopereerd word .. 

Gaat je vriend met je mee of je moeder? 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei llaara:

Ohhhh ja prima dan, sowieso altijd luisteren naar je pc

 

Ja ik heb mega lang last gehad van de narcose in de vorm van moe zijn, echt mega lang, denk 4 weken ofzo

Maar ik kon na 2 weken bijna alles wel weer! Alleen schakelen in de auto lang last van gehad, was niet echt heel lekker :4:

 

Ik heb na 7 weken ongeveer echt nergens meer last van, daar ben ik echt super blij mee en de tijd is bizar snel gegaan! 

 

Hoe gaat het met jou?

 

 

Xxx

 

@llaara omg ja precies dat! Ik lig elke avond om half 9 a 9 uur al knock out in me bedje.. 

Bizar hoe lang zo’n narcose in je lichaam zit. Heb jij ook last gehad van een opgeblazen buik? 

Ik lijk wel 2 maanden zwanger :118:

 

Ik hoop ook dat ik straks nergens last meer van heb, opzich voel ik me prima en wen ik wel redelijk aan het idee dat er ineens wat hangt haha.. 

 

Aanstaande dinsdag mogen me pleisters er vanaf. Ene kant denkt ik Yessss- andere kant denkt ik- dat is toch je stukje safety gek gezegd.. (gekke ideeen allemaal) 

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden zei Priss92:

 

@Fems haha juist wij vrouwen, af en toe zijn we moeilijk :46:

 

ik denk dat ik beide even naar vind qua gevoel, toen waren me borsten zo opgezwollen en strak dat ik me amper tot niet durfde te bewegen, maar nu met dit gevoel gaat het wel zolang ik er niet aan zit.. Me bh irriteert op sommige momenten, probeer het nu zo: twee keer, ochtend en avond me borsten tot net  boven me pleisters in te smeren met een kalmerende creme. Hopenlijk werkt dat. 

 

Ja leuk he al die regels, als ze maar netjes bij de tijd blijven haha.. Niet dat je straks net als ik 10 uur nuchter ben voor je geopereerd word .. 

Gaat je vriend met je mee of je moeder? 

 

Xxx

Lastig hoor.. lijkt me erg vervelend om de ene dag amper gevoel te hebben en de andere dag overgevoelig te zijn. Gaat het al beter met de kalmerende creme?

Ik word sowieso in de ochtend geopereerd, weet nog niet hoe laat maar kan ik maandag voor bellen. Ik moet minimaal 6 uur nuchter blijven staat op de papieren, moet goed komen..

Ik woon samen met mijn moeder en ben vrijgezel haha. Mijn moeder steunt me heel erg en staat er volledig achter, zij heeft wat vrije dagen kunnen regelen om voor mij te kunnen zorgen. 

Hoe is het vandaag met je? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Fems:

Lastig hoor.. lijkt me erg vervelend om de ene dag amper gevoel te hebben en de andere dag overgevoelig te zijn. Gaat het al beter met de kalmerende creme?

Ik word sowieso in de ochtend geopereerd, weet nog niet hoe laat maar kan ik maandag voor bellen. Ik moet minimaal 6 uur nuchter blijven staat op de papieren, moet goed komen..

Ik woon samen met mijn moeder en ben vrijgezel haha. Mijn moeder steunt me heel erg en staat er volledig achter, zij heeft wat vrije dagen kunnen regelen om voor mij te kunnen zorgen. 

Hoe is het vandaag met je? 

 

Ja voelt enorm raar inderdaad! Haha toch spannend me eerste controle dinsdag, hoop dat alles gewoon goed is.. 

 

De overgevoeligheid valt vandaag mee in tegenstelling tot gisteren. Smeer de creme nu twee keer per dag en dan zachtjes innasseren.. fingers crossed dat het gaat helpen :7:

 

Enorm fijn dat je ma een enorme steun is voor je, kan je straks goed gebruiken als je geopereerd bent.. Lekker laten vertroetelen :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Priss92:

 

Ja voelt enorm raar inderdaad! Haha toch spannend me eerste controle dinsdag, hoop dat alles gewoon goed is.. 

 

De overgevoeligheid valt vandaag mee in tegenstelling tot gisteren. Smeer de creme nu twee keer per dag en dan zachtjes innasseren.. fingers crossed dat het gaat helpen :7:

 

Enorm fijn dat je ma een enorme steun is voor je, kan je straks goed gebruiken als je geopereerd bent.. Lekker laten vertroetelen :116:

Spannend hoor dinsdag al je eerste controle. Weet je al een beetje wat ze allemaal precies gaan doen? Volgensmij ook de knoopjes uit de hechtingen halen (als dat nodig is).

Fijn dat het vandaag al wat minder gevoelig is. Van welk merk heb je de creme? Voor als ik het ook nodig ga heb en en het helpt haha. Hoop ook dat het gaat helpen voor je! 

 

Ja is echt heel fijn, mijn moeder betaalt zelfs een gedeelte mee! Vind ik echt super van dr, dat ze dat doet. Hoor je niet vaak... Nu mag ze nog even genieten dat ik overal mee meehelp haha dat is over 1.5 week anders :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-6-2018 om 08:13 zei Priss92:

 

@llaara omg ja precies dat! Ik lig elke avond om half 9 a 9 uur al knock out in me bedje.. 

Bizar hoe lang zo’n narcose in je lichaam zit. Heb jij ook last gehad van een opgeblazen buik? 

Ik lijk wel 2 maanden zwanger :118:

 

Ik hoop ook dat ik straks nergens last meer van heb, opzich voel ik me prima en wen ik wel redelijk aan het idee dat er ineens wat hangt haha.. 

 

Aanstaande dinsdag mogen me pleisters er vanaf. Ene kant denkt ik Yessss- andere kant denkt ik- dat is toch je stukje safety gek gezegd.. (gekke ideeen allemaal) 

 

xxxx

Jaaa precies, dat had ik ook

Alleen na 3 weken kon ik ineens helemaal niet meer slapen zowat, dat was echt een hell

Die buik had ik ook, vreselijk! Heel veel water drinken hielp bij mij, hij was ineens weg

 

Ja aan het begin is het je moeilijk voor te stellen dat je straks ineens helemaal geen last meer hebt, maar het was bij mij ineens weg

Heel relaxed wel :43:

 

Ja ik herken dat gevoel van die pleisters, maar ik had ook nog paar dagen steristrips derop en toen ik die eraf haalde waren alle korstjes ook al weg dus vond ik het niet eng meer

 

Ben benieuwd hoe je littekens zijn! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-6-2018 om 23:46 zei Fems:

Spannend hoor dinsdag al je eerste controle. Weet je al een beetje wat ze allemaal precies gaan doen? Volgensmij ook de knoopjes uit de hechtingen halen (als dat nodig is).

Fijn dat het vandaag al wat minder gevoelig is. Van welk merk heb je de creme? Voor als ik het ook nodig ga heb en en het helpt haha. Hoop ook dat het gaat helpen voor je! 

 

Ja is echt heel fijn, mijn moeder betaalt zelfs een gedeelte mee! Vind ik echt super van dr, dat ze dat doet. Hoor je niet vaak... Nu mag ze nog even genieten dat ik overal mee meehelp haha dat is over 1.5 week anders :rolleyes:

 

Ja ik denk het wel, pleisters gaan er sowieso vanaf. Denk dat ze gaan kijken en voelen geen idee was eigenlijk hahaha

 

ik heb een kalmerende en huidverzorgende olie van kruidvat zelf.. ik moet zeggen het helpt redelijk tis alleen meer dat me borsten jeuken als de tierelier, door het herstellen.. 

 

ahh je hebt echt een lieve mama! 

Mijn ouders hebben het laatste kleine stukje bijgelegd omdat alles iineens in treinvaart ging.. Dat was wel enorm fijn

 

Ben je al aan het aftellen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 22-6-2018 om 11:00 zei llaara:

Jaaa precies, dat had ik ook

Alleen na 3 weken kon ik ineens helemaal niet meer slapen zowat, dat was echt een hell

Die buik had ik ook, vreselijk! Heel veel water drinken hielp bij mij, hij was ineens weg

 

Ja aan het begin is het je moeilijk voor te stellen dat je straks ineens helemaal geen last meer hebt, maar het was bij mij ineens weg

Heel relaxed wel :43:

 

Ja ik herken dat gevoel van die pleisters, maar ik had ook nog paar dagen steristrips derop en toen ik die eraf haalde waren alle korstjes ook al weg dus vond ik het niet eng meer

 

Ben benieuwd hoe je littekens zijn! 

 

Xxx

 

Haha ik ben het ook zooo zat dat rugslapen, vannacht ook wou ik proberen te draaien.. Frustreer je dood dat je dan niet je draai kan vinden.. 

 

Had jij geen last van je littekens zodra die pleisters eraf waren? Lijkt me zo vervelend met die bh de hele dag.

 

Steristrips die heb ik volgens mij nog liggen. 

 

Ben benieuwd haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Priss92:

 

Haha ik ben het ook zooo zat dat rugslapen, vannacht ook wou ik proberen te draaien.. Frustreer je dood dat je dan niet je draai kan vinden.. 

 

Had jij geen last van je littekens zodra die pleisters eraf waren? Lijkt me zo vervelend met die bh de hele dag.

 

Steristrips die heb ik volgens mij nog liggen. 

 

Ben benieuwd haha

Ik ben zelf volgens mij na 2 of 3 weken op m'n zij gaan liggen om moe te worden en viel dan daarna op m'n rug in slaap. Als ik op m'n zij lag deed ik wel m'n hand onder m'n borst, was wat comfortabeler. 

Als ik niet op m'n zij ging liggen werd ik gewoon niet moe omdat ik m'n draai niet kon vinden, echt vreselijk! 

Dus misschien kan je dat vanavond proberen? 

 

Ik heb van m'n littekens eigenlijk helemaal geen last gehad, soms irriteerde die bh klein beetje, maar deed gelukkig nooit pijn 

Ik heb nu vooral met normale bh's dat die littekens gaan irriteren.. Dus draag vooral bralettes, zit stuk beter 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Priss92:

 

Ja ik denk het wel, pleisters gaan er sowieso vanaf. Denk dat ze gaan kijken en voelen geen idee was eigenlijk hahaha

 

ik heb een kalmerende en huidverzorgende olie van kruidvat zelf.. ik moet zeggen het helpt redelijk tis alleen meer dat me borsten jeuken als de tierelier, door het herstellen.. 

 

ahh je hebt echt een lieve mama! 

Mijn ouders hebben het laatste kleine stukje bijgelegd omdat alles iineens in treinvaart ging.. Dat was wel enorm fijn

 

Ben je al aan het aftellen? 

Hey spannend hoor dinsdag de eerste controle! Succes alvast. Hoe gaat het nu verder met je? Dat jeuken schijnt er bij te horen, heb ik best vaak gelezen. Maar kan me voorstellen dat t vervelend is.. je kan slecht de hele dag krabben haha. 

Hoe gaat het nu met de gevoelige tepels, is dat al wat verbeterd?

 

Ja heb echt een moeder van goud, ondanks dat ze alleen voor mij 'zorgt' doet ze wat ze kan. Fijn dat jouw ouders ook wat hebben bijgelegd, scheelt toch he.. 

 

Morgenochtend kan ik bellen voor mijn operatie tijd en de tijd dat ik verwacht word. Met de zenuwen gaat het opzich nog, echter ben ik volgens mijn moeder 'prikkelbaar' haha, onbewust.. Van de week moet ik nog 5 lange dagen werken, en dan lekker 6 hele weken vakantie! :tatice_04:

 

Heel veel succes alvast voor dinsdag en ik hoop dat de jeuk snel afneemt :)

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden zei llaara:

Ik ben zelf volgens mij na 2 of 3 weken op m'n zij gaan liggen om moe te worden en viel dan daarna op m'n rug in slaap. Als ik op m'n zij lag deed ik wel m'n hand onder m'n borst, was wat comfortabeler. 

Als ik niet op m'n zij ging liggen werd ik gewoon niet moe omdat ik m'n draai niet kon vinden, echt vreselijk! 

Dus misschien kan je dat vanavond proberen? 

 

Ik heb van m'n littekens eigenlijk helemaal geen last gehad, soms irriteerde die bh klein beetje, maar deed gelukkig nooit pijn 

Ik heb nu vooral met normale bh's dat die littekens gaan irriteren.. Dus draag vooral bralettes, zit stuk beter 

 

Nou ik heb nu echt rode vlekjes op me borsten, irriteert en jeukt zo erg.. Gisteren gelijk die bh in de was gegooid en maar even een naadloze sportbh aan gedaan.. ben zo gaan slapen en geprobeerd op me zij te gaan liggen, vond wel beetje eng, voel je toch weer dat het niet natuurlijk aanvoelt zo stom! Hahaha

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden zei Fems:

Hey @Priss92 hoe is de controle gegaan? Heb even in je album gespiekt en ziet er al erg mooi uit!! Wat zeiden ze van die rode jeukende vlekjes waar je het over had? 

 

Heyy Fems, zie nu pas dat ik helemaal niet meer gereageerd had! Shame on me.. 

 

Het gaat heel goed eerlijk gezegd, moet elke keer weer beseffen dat het pas 2 weken geleden is.. bizar

 

de rode vlekjes en gevoeligheid is normaal thank god haha alles is aan het herstellen. Me linker borst houdt nog wel veel vocht vast jammer genoeg maar mag de pret niet drukken. 

 

Me littekens zagen er super uit, morgen eindelijk weer normaal douchen happy me! 

 

Hoe is het met jouw? Xx

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.