Ga naar inhoud

Priss92 : 11 juni 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie
11 uur geleden zei Priss92:

 

 

Ahh dank je wel! :) 

moet je ook bij worldeye?

 

spannend zeg! Heel veel sycces vandaag xxx

 

mijn zenuwen zijn vreselijk haha

Hoihoi @Priss92, nee, ik ben vandaag geopereerd in de Cosmed kliniek door dr. Schellekens. Hoe gaat het met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haii dames ik moet 19 juli eindelijk kan niet wachten... 

Ik krijg 450 cc hp, twijfel nog ofdat ik nog een keer moet gaan passen om toch mischien 500 cc te doen... iemand tips? Ik ben nieuw hier kan ik fotos zien van jullie of is dat afgeschermd? Gr S. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo priss92,

Hoe is de operatie gegaan? En belangrijk, tevreden met het resultaat?

 

Ik ga a.s vrijdag onder het mes, ook bij dr. Gabrietz.. heel zenuachtig en twijfel nog zo erg over de grootte.. op 1e consult spraken we over 400 cc, 2e consult met dr gabrietz raadde hij me 450 cc aan en 500 kon ik ook wel hebben,omdat mijn eigen borst breed is en dan gevuld kan worden. De prothese komt voor de borstspier. Ik wil geen overdreven borsten, maar gewoon mooi vol en weer strak.. heb nu een slappe c cup. Iemand misschien tips voor het maken van mijn keuze? 

 

Groetjes Elvera

Link naar reactie
Delen op andere sites

Super lieve berichtjes van jullie :56:,

Ik ben nog nooit zo zenuwachtig geweest als gisteren!

 

Ik sliep nog half toen ik me nieuwe boogjes kon bekijken, voor zover ik kon zien zagen ze er mooi uit. Ik hoef geen lift meer waar we eerst bang voor waren... Uiteindelijk is er 350 COC in me linkerborst gegaan en 325 cd in me rechterborst beide high profiel. 

 

Ontzettend lief van jullie, pijn is redelijk te toen. Nu enorme spierpijn juist, en ik durf niet te douchen Hahaha. 

 

Ik doe het even zo in een berichtje naar jullie allemaal, :4: typen gaat nog niet van harte met je Bobbies onder spanning Hahaha 

 

hoe kan ik een operatie verslag maken? Uiteraard wil ik mijn verhaal zeker delen met jullie en eventueel de foto's 

 

 

xxx en veel liefs 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei ShirleyS:

Haii dames ik moet 19 juli eindelijk kan niet wachten... 

Ik krijg 450 cc hp, twijfel nog ofdat ik nog een keer moet gaan passen om toch mischien 500 cc te doen... iemand tips? Ik ben nieuw hier kan ik fotos zien van jullie of is dat afgeschermd? Gr S. 

 

Hi Shirley, 

 

Dr. gabrietz luistert echt naar je en als jij duidelijk kan vertellen hoe je ze uiteindelijk wilt en hoe groot.. Hij krijgt het voor elkaar en super netjes ook. Ik ben onwijs blij met mm geweest want als het aan mij lag deed ik er 450 cc in. Dr. Gabrietz zei dat dat het lelijkste resultaat kon geven vanwege een dubbele rand onder me borst omdat ik tr weinig ruimte had.. zo'n dubbele rand is moeilijker te herstellen dan eventueel nieuwe Bobbies over een paar jaar of een lift. Hahaha

 

Als je echt wilt we ten wat het beste is dan zou ik nog een consult doen met mm, en vragen wat hij je adviseert en nogmaals jouw wensen bespreekt. Uiteindelijk komt het allemaal goed xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Priss92:

Hoe gaat het met jouw Meis?  Alles goed gegaan? Xxx

 

Gaat best goed eigenlijk. Ik heb best oké geslapen, alleen vanmorgen het opstaan was een ramp. Gelukkig was mijn man er om te ondersteunen! Hopelijk nu iedere dag wat beter!

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Ganda:

 

Gaat best goed eigenlijk. Ik heb best oké geslapen, alleen vanmorgen het opstaan was een ramp. Gelukkig was mijn man er om te ondersteunen! Hopelijk nu iedere dag wat beter!

 

Ahh dat is fijn om te horen dat je goed geslapen heb, ik mag ook niet klagen gelukkig. 

 

Haha ja wat een drama he, ik ben net even douchen met de hulp van me moeder, moeders zijn toch wat zachtaardiger dan de mannen Haha. 

 

Wat voor pijnstillers heb je gehad? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou daar komt mijn operatie verslag! Oefff

 

op 11 juni moest ik om 14:00 uur aanwezig zijn in de Worldeye kliniek te Amsterdam. Goed aan te rijden, alleen balen dat je daar alleen betaald parkeren heb maar goed haha..

 

Jammer genoeg liep het uit toen we in de wachtkamer zaten met een uur, en was ik uiteindelijk toen ik opgehaald werd 10 uur nuchter.. 

 

Eenmaal in de kamer om klaargemaakt te worden kwam dr. Gabrietz nog even langs en bespraken we nog het één en ander en tekende hij alles af. 

 

spanningen waren niet te harden en ik begon in me hele lichaam te trillen, man man man wat voelde ik me een aansteller zeg! Ik moet zeggen dat de artsen en personeel super lief waren en goed voor me zorgde en me geruststelde. 

 

Uit eindelijk werd ik naar de operatiekamer gebracht en mocht ik plaats nemen. Dr.Gabrtietz kwam naast me staan toen ik lag en legde zijn hand op me schouders en vertelde me dat hij me even een paar mooie boobies zou geven en ik happy wakker zou worden, geen reden tot zorgen. :7:

 

De artsen die erbij waren, hebben ook super goed geholpen. Mede ook door grapjes te maken en lekker te babbelen tot ik onder narcose was! Vind het zeker een pluim waard hoe ze de boel oppakken daar! 

 

Eenmaal wakker raakt ik even in paniek, ik kreeg voor mijn gevoel geen lucht en voelde een enorme druk op me borstkas.. Gelukkig werd ik gelijk aangesproken door de verpleging en de meiden die daar lagen die ook wakker waren, dat ik me geen zorgde hoefde te maken, het waren me longen niet maar me spieren.. Logisch uiteraard die hebben een flinke opdonder gehad maar op dat moment denk je daar niet aan.. haha 

 

Mooie pijnstiller gekregen en op me gemakje bijgekomen, kreeg een lekker beschuitje met jam en glaasjes water.. Verpleging daar ook echt top mensen, bleek dat mijn moeders auto het begeven had met de accu haha, dus hebben de mannelijke verplegers mijn moeder geholpen de auto te startten.. haha

 

**

Jammer genoeg was die narcose zo hard op me maag geklapt omdat ik 10 uur nuchter was dat ik na het plassen giga over me nek gegaan ben. Helaas voor mij hield dit de hele avond aan tot thuis was en ging slapen.. Beetje kut hahaha maarja 

** 

 

De eerste nacht is me eigenlijk goed bevallen en afgegaan, ik ben uit eindelijk rond half 12 gaan slapen, om 10 uur belde dr. Gabrietz nog hoe het ging met me en hebben we de operatie kort besproken hoe alles gegaan is, onwijs fijn! 

 

Ik ben rond 4 uur 1x wakker geworden, en voor de zekerheid 2 paracetamols genomen. En ben weer tot 6 uur in slaap gevallen. 

 

Vanochtend werd ik toch wel wakker met een flinke dosis aan spierpijn aan beide zijkanten en tussen me borsten.. Dit is wel redelijk vol te houden met goede pijnstillers.

 

moet zeggen ondanks de pijn, ben ik wel stukjes gaan lopen en probeer ik in beweging te blijven. Af en toe even slapen :7:

 

26 juni mag ik weer voor controle terug. 

 

Ik ben onwijs blij met hoe dr. Gabrietz alles opgepakt heeft en hoe hij werkt. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoihoi,

 

fijn dat het nu wat beter gaat en dat je niet meer hoeft over te geven! Wat een toestand met je moeders auto en wat een slecht moment om ermee te stoppen :o!

 

in beweging blijven helpt mij ook! Heel fijn herstel de komende periode!

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden zei Priss92:

Nou daar komt mijn operatie verslag! Oefff

 

op 11 juni moest ik om 14:00 uur aanwezig zijn in de Worldeye kliniek te Amsterdam. Goed aan te rijden, alleen balen dat je daar alleen betaald parkeren heb maar goed haha..

 

Jammer genoeg liep het uit toen we in de wachtkamer zaten met een uur, en was ik uiteindelijk toen ik opgehaald werd 10 uur nuchter.. 

 

Eenmaal in de kamer om klaargemaakt te worden kwam dr. Gabrietz nog even langs en bespraken we nog het één en ander en tekende hij alles af. 

 

spanningen waren niet te harden en ik begon in me hele lichaam te trillen, man man man wat voelde ik me een aansteller zeg! Ik moet zeggen dat de artsen en personeel super lief waren en goed voor me zorgde en me geruststelde. 

 

Uit eindelijk werd ik naar de operatiekamer gebracht en mocht ik plaats nemen. Dr.Gabrtietz kwam naast me staan toen ik lag en legde zijn hand op me schouders en vertelde me dat hij me even een paar mooie boobies zou geven en ik happy wakker zou worden, geen reden tot zorgen. :7:

 

De artsen die erbij waren, hebben ook super goed geholpen. Mede ook door grapjes te maken en lekker te babbelen tot ik onder narcose was! Vind het zeker een pluim waard hoe ze de boel oppakken daar! 

 

Eenmaal wakker raakt ik even in paniek, ik kreeg voor mijn gevoel geen lucht en voelde een enorme druk op me borstkas.. Gelukkig werd ik gelijk aangesproken door de verpleging en de meiden die daar lagen die ook wakker waren, dat ik me geen zorgde hoefde te maken, het waren me longen niet maar me spieren.. Logisch uiteraard die hebben een flinke opdonder gehad maar op dat moment denk je daar niet aan.. haha 

 

Mooie pijnstiller gekregen en op me gemakje bijgekomen, kreeg een lekker beschuitje met jam en glaasjes water.. Verpleging daar ook echt top mensen, bleek dat mijn moeders auto het begeven had met de accu haha, dus hebben de mannelijke verplegers mijn moeder geholpen de auto te startten.. haha

 

**

Jammer genoeg was die narcose zo hard op me maag geklapt omdat ik 10 uur nuchter was dat ik na het plassen giga over me nek gegaan ben. Helaas voor mij hield dit de hele avond aan tot thuis was en ging slapen.. Beetje kut hahaha maarja 

** 

 

De eerste nacht is me eigenlijk goed bevallen en afgegaan, ik ben uit eindelijk rond half 12 gaan slapen, om 10 uur belde dr. Gabrietz nog hoe het ging met me en hebben we de operatie kort besproken hoe alles gegaan is, onwijs fijn! 

 

Ik ben rond 4 uur 1x wakker geworden, en voor de zekerheid 2 paracetamols genomen. En ben weer tot 6 uur in slaap gevallen. 

 

Vanochtend werd ik toch wel wakker met een flinke dosis aan spierpijn aan beide zijkanten en tussen me borsten.. Dit is wel redelijk vol te houden met goede pijnstillers.

 

moet zeggen ondanks de pijn, ben ik wel stukjes gaan lopen en probeer ik in beweging te blijven. Af en toe even slapen :7:

 

26 juni mag ik weer voor controle terug. 

 

Ik ben onwijs blij met hoe dr. Gabrietz alles opgepakt heeft en hoe hij werkt. 

 

Wauw wat leuk en fijn om te lezen hoe je alles ervaren hebt ;) ik kan niet wachten tot ik aan de beurt ben :) ik wens je veel succes met herstellen en genieten van je nieuwe aanwinst... 

Gr S . 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Priss92:

 

Hi Shirley, 

 

Dr. gabrietz luistert echt naar je en als jij duidelijk kan vertellen hoe je ze uiteindelijk wilt en hoe groot.. Hij krijgt het voor elkaar en super netjes ook. Ik ben onwijs blij met mm geweest want als het aan mij lag deed ik er 450 cc in. Dr. Gabrietz zei dat dat het lelijkste resultaat kon geven vanwege een dubbele rand onder me borst omdat ik tr weinig ruimte had.. zo'n dubbele rand is moeilijker te herstellen dan eventueel nieuwe Bobbies over een paar jaar of een lift. Hahaha

 

Als je echt wilt we ten wat het beste is dan zou ik nog een consult doen met mm, en vragen wat hij je adviseert en nogmaals jouw wensen bespreekt. Uiteindelijk komt het allemaal goed xxxx

Ik heb even een mail gestuurd om toch nog een keertje extra te gaan en even met hem bespreken hoeveel ik beste kan doen, wil ze niet te klein krijgen :# maar daar is iedereen bang voor denk, liever te groot als te klein haha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woehhoeee :43:boobiegirl:1big_boobs:

Fijn dat alles zo relax is gegaan en al je stress en "zorgen" door het fijne personeel zijn weg genomen!

Hoe ben je je dag door gekomen qua pijn.. hopen dat je vanacht weer zn.goede nacht hebt:lazy2:

 

Lekker genieten van je nieuwe boobies die alleen maar mooier worden en ben benieuwd naar het resultaat..

 

Fijn herstel gewenst :116::53:

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden zei Bloemmetje:

Woehhoeee :43:boobiegirl:1big_boobs:

Fijn dat alles zo relax is gegaan en al je stress en "zorgen" door het fijne personeel zijn weg genomen!

Hoe ben je je dag door gekomen qua pijn.. hopen dat je vanacht weer zn.goede nacht hebt:lazy2:

 

Lekker genieten van je nieuwe boobies die alleen maar mooier worden en ben benieuwd naar het resultaat..

 

Fijn herstel gewenst :116::53:

 

Jaa kan niet wachten voornu is me ene borst nog dikker en voller dan de andere :121:... hopelijk trekt dat snel bij.. 

 

ik ben wel blij met de pijnstillers die ik heb gehad, heb naproxen en morfine gehad, en dan de paracetamols.. Morfine heb ik sinds vandaag en mag ik alleen wanneer de pijn heel erg is.. 

 

maar moet zeggen dat het me allemaal best meevalt gelukkig xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey @Priss92 wat een duidelijk operatie verslag. Heel fijn dat alles zo goed is verlopen. Behalve dan dat het wat uitliep, wat erg vervelend is aangezien je zo lang nuchter moest blijven.. En dat gedoe met de accu van je moeders auto haha maar is allemaal goed gekomen. Neem op tijd je medicijnen en doe vooral lekker rustig aan, kan je snel van je borsten gaan genieten! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden zei Melin:

Hoi! 

 

Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan, ben benieuwd naar hoe je het herstel verder ervaart! 

 

 

Haayy! Ja het valt me eerlijk gezeg allemaal mee, had het zoveel erger verwacht, vriendinnen van mij konden niet slapen en bewegen. 

 

En ik moet eerlijk bekennen dat mijn 2e nacht nog beter qua slaap gegaan is dan de eerste nacht, ben alleen wakker geweest omdat ik ineens te onderuitgezakt in bed lag, lig nog wel half omhoog. Hahaha

 

 

6 uur geleden zei Fems:

Hey @Priss92 wat een duidelijk operatie verslag. Heel fijn dat alles zo goed is verlopen. Behalve dan dat het wat uitliep, wat erg vervelend is aangezien je zo lang nuchter moest blijven.. En dat gedoe met de accu van je moeders auto haha maar is allemaal goed gekomen. Neem op tijd je medicijnen en doe vooral lekker rustig aan, kan je snel van je borsten gaan genieten! 

 

Hii Fems, 

 

ja wat een dag he hahah, me raakte al helemaal in de stress, ik net geopereerd, auto die niet start.. Nu kunnen we er wel om lachen haha.. 

 

zo even wat eten en dan weet me medicatie.. 

 

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Netflix series bingewatchen, eerder nooit het geduld voor gehad. 

Online shoppen, de sale is begonnen bij veel winkels.

De 6000 foto’s op mijn telefoon uitgezocht en in albums gestopt, wat een rotklus.

Ik weet niet of je vakantieplannen hebt, maar wij gaan in augustus een rondreis usa maken en ik heb daar ook veel tijd aan besteed.

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei VanAnaarCtje:

Netflix series bingewatchen, eerder nooit het geduld voor gehad. 

Online shoppen, de sale is begonnen bij veel winkels.

De 6000 foto’s op mijn telefoon uitgezocht en in albums gestopt, wat een rotklus.

Ik weet niet of je vakantieplannen hebt, maar wij gaan in augustus een rondreis usa maken en ik heb daar ook veel tijd aan besteed.

 

Ja ik denk dat netflix nu wel uitgekeken is haha.. ellende 

 

Een rondreis door de USA wAuw wat gaaf zeg! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.