Ga naar inhoud

Priss92 : 11 juni 2018 : Dr. Grabietz : Worldeye


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, 

 

ik ben Priscilla 26 jaar en kom uit Rotterdam. Voor mij is 11 juni de grote dag waar ik al ruim 10 jaar op heb gewacht. :43::43:

 

Maar nu komt het allemaal zo in zicht en raak ik enorm nerveus.. Ik heb vanaf me 13e altijd ongelijke borsten gehad. Denkt dat de meeste het wel kennen: dokter die zegt het trekt vanzelf bij.. Hier werd ik enorm onzeker van, zeker toen ik 20 was en het eigenlijk nog steeds niet 'bijgetrokken' was. 

 

Eenmaal bij de kliniek aangekomen, eerste consult gehad, eerste intake met de pc, daarna weer een consult gehad bij een andere consulente en een second opinion van een andere pc.. Uiteindelijk zit ik nog te twijfelen over de grootte en uiteraard wat er besproken is. 

 

Ik heb al enorm veel tips gelezen van jullie op dit forum sinds ik lid ben.. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste Reactie

@Priss92

 

hoi hoi, 

 

Fijn dat je nu dan toch eindelijk de knoop hebt gehakt, zul je geen spijt van krijgen.

 

Ik heb gedeeltelijk de titel aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, door welke pc en waar word je geholpen, dan ga ik dat nog even in de titel vermelden.

 

Veel plezier met aftellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden zei Priss92:

@Fems ja ben echt super zenuwachtig niet normaal! Pc gaat 350 cc erin doen in de rechterborst en 325 cc in de linker.. Tijdens de operatie gaat hij kijken of het high profile word of gewoon normaal.. 

 

 

Logisch dat je zenuwachtig bent, ik ben dat nu al haha en moet nog 3.5 week wachten. Ben benieuwd, zal zeker mooi worden! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei Priss92:

Oee spannend, waar ga je? En wat word het aan cc? 

Ik word 2 juli geopereerd in het Quole medisch centrum in Waalre, en zoals het gepland staat komt er 400cc in. Ben zooo benieuwd hoe het eruit komt te zien! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast happynewme

Hey @Priss92, Ik ben vorig jaar geholpen.. was toen ook 26, na 10 jaar was ik het inderdaad ook zat en heb toen de knoop doorgehakt ^_^ ik herken mezelf dus erg goed in je verhaal. De weg er naar toe is spannend, maar je zal er vast geen spijt van krijgen ;) succes met de zenuwen de laatste dagen x

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Fems:

Ik word 2 juli geopereerd in het Quole medisch centrum in Waalre, en zoals het gepland staat komt er 400cc in. Ben zooo benieuwd hoe het eruit komt te zien! 

 

Wauw! Super spannend, ben benieuwd deelt iedereen hier een foto van na de operatie en de weken erna? 

 

Varieert indd bij iedereen ongeacht of ze de zelfde hoeveelheid hebben.. maar hoop ook echt dat het mooi word

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden zei happynewme:

Hey @Priss92, Ik ben vorig jaar geholpen.. was toen ook 26, na 10 jaar was ik het inderdaad ook zat en heb toen de knoop doorgehakt ^_^ ik herken mezelf dus erg goed in je verhaal. De weg er naar toe is spannend, maar je zal er vast geen spijt van krijgen ;) succes met de zenuwen de laatste dagen x

 

Ahh, hoe is het bij jouw gegaan allemaal voorafgaand de operatie en erna? Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Priss92:

 

Wauw! Super spannend, ben benieuwd deelt iedereen hier een foto van na de operatie en de weken erna? 

 

Varieert indd bij iedereen ongeacht of ze de zelfde hoeveelheid hebben.. maar hoop ook echt dat het mooi word

Er zijn hier dames op het forum die een openbaar album hebben, daar kan je hun foto's bekijken. Ikzelf ben nogal 'preuts' op dat gebied haha en zou dit zelf niet zo snel doen. 

Hoe gaat het met de zenuwen? Nog maar 2 nachtjes en dan is het zover voor jou! Spannend 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Fems:

@Priss92 Succes voor morgen! Hoe gaat het met de zenuwen? Nog 1 nachtje slapen en dan kun je snel gaan genieten van de mooie borsten. Succes alvast :35:

 

1 uur geleden zei Fems:

@Priss92 Succes vandaag!!!!! :35:

 

Ahh super lief dank je wel :), ik ben super zenuwachtig haha... 14:00 aanwezig zijn brrr haha.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei Ganda:

@Priss92, succes vandaag! Ik moet om 11.15 uur vandaag aanwezig zijn. De zenuwen worden nu toch wel steeds erger. Hoe gaat het bij jou?

 

 

Ahh dank je wel! :) 

moet je ook bij worldeye?

 

spannend zeg! Heel veel sycces vandaag xxx

 

mijn zenuwen zijn vreselijk haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Bloemmetje:

@Priss92 succes vandaag!! :116:

Ik ga je volgen, want ik heb morgen een consult bij dr grabietz :43:

En als het me bevalt word ik 1,2 of 3 sept.door hem geopereerd..

 

 

Super! Dank je wel :) 

 

ik vond mijn consult met hem enorm fijn, hij neemt echt de tijd om de mogelijkheden te bespreken en te kijken wat kan en wat het mooiste staat bij jouw lichaam! 

 

Xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Priss92 

Heyy heyy!

Hoe is het gegaan, heb je je nieuwe boobies? :43:

Goed en fijn herstel gewenst! :116:

Ben benieuwd of je nog een operatie verslag maakt..

 

Apart hoe je op bepaalde dagen toch aan mensen denkt en meeleeft die je niet kent

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.