Ga naar inhoud

Motiva 355 full of corse


Aanbevolen berichten

Hee dames! Ik ben nieuw hier, ik ben er eindelijk achter hoe je een topic dus opent:tatice_04:

 

Ik ga een borstvergroting krijgen :43: Alleen twijfel ik nog over de grootte en voor de full of corse van de motiva!

 

De chirurg adviseert mij om de 355 full te nemen, maar ik ben bang dat het dan toch wat kleiner uitvalt. En vroeg of ik de corse kan krijgen. Nou dat kan alleen zei hij dus dat de corse wat smaller is dan de full en daardoor een wat grotere opening kan zijn. 

Nou van mezelf ben ik niet zo groot, ik ben 163 en 53kg en draag een 70-75 (omtrek) dus zo groot zou het tussen mn borsten niet kunnen (denkik dan??) trouwens 350 cc corse gaat het om (kan eventueel tot 440cc corse)

 

dus dames die Tips voor me hebben om mn keuze wat makkelijker te maken en eventueel fotos voor me hebben om te zien hoe groot/klein ze vallen:57: Al weet ik niet hoe ik fotos kan bekijken dat wordt ook ff uitzoeken:93::4:

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Manueeltje:

Ik zou altijd het advies van de arts opvolgen.

Ik heb zelf 475 cc corsé van Motiva , hiervoor is gekozen omdat ik niet breder mag dan 12 cm maar toch het volume wilde hebben. 

Jaa dat vind ik ook, alleen hij zei wel als je het te klein vind dan laat je het over een paar jaar weer doen en ja daarbij dacht ook van ja.... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden zei Selena.:

Jaa dat vind ik ook, alleen hij zei wel als je het te klein vind dan laat je het over een paar jaar weer doen en ja daarbij dacht ook van ja.... 

Wat wil je zelf graag kwa volume?

Het is natuurlijk de taak van de arts naar jou wensen te luisteren en je vanuit daaruit te adviseren wat de mogelijkheden voor jou zijn.

Wil je zo natuurlijk mogelijk, of vind je juist die bolling zo mooi?

Wat natuurlijk ook mee speelt is hoe je borsten van nature zijn.

Kan je toevoegen aan mijn album kun je kijken.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Manueeltje:

Wat wil je zelf graag kwa volume?

Het is natuurlijk de taak van de arts naar jou wensen te luisteren en je vanuit daaruit te adviseren wat de mogelijkheden voor jou zijn.

Wil je zo natuurlijk mogelijk, of vind je juist die bolling zo mooi?

Wat natuurlijk ook mee speelt is hoe je borsten van nature zijn.

Kan je toevoegen aan mijn album kun je kijken.

 

Sorry dat ik zo laat reageer was vandaag best druk.. 

ja ik heb een A. En ja het is zo dat ik bij de ene de bolling wel mooi vind en bij de ander weer niet (dan is het tomuch) druppelvorm vind ik eigelijk super mooi alleen ik wil daarniet voorkiezen ivm mogelijke kans op draaien van de prothese (+ze hebben dat niet eens aangeboden) 

Ja super graaag

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei Selena.:

Sorry dat ik zo laat reageer was vandaag best druk.. 

ja ik heb een A. En ja het is zo dat ik bij de ene de bolling wel mooi vind en bij de ander weer niet (dan is het tomuch) druppelvorm vind ik eigelijk super mooi alleen ik wil daarniet voorkiezen ivm mogelijke kans op draaien van de prothese (+ze hebben dat niet eens aangeboden) 

Ja super graaag

Je zou kunnen kiezen voor de motiva ergonomix. 

Dat is een ronde prothese die een druppelvormig  effect geeft. 

Motiva heeft deze prothese speciaal ontwikkeld met druppelvormig effect terwijl de prothese toch rond is, om rotatie van de prothese te voorkomen. 

Ik heb hem tijdens mijn consult ook vast gehad en het is dus echt zo dat wanneer je overeind gaat staan de prothese zich als een druppel vormt .

Je kunt er meer over lezen op de website van motiva. 

Ik ga je morgen even toevoegen aan mijn albums. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Manueeltje:

Je zou kunnen kiezen voor de motiva ergonomix. 

Dat is een ronde prothese die een druppelvormig  effect geeft. 

Motiva heeft deze prothese speciaal ontwikkeld met druppelvormig effect terwijl de prothese toch rond is, om rotatie van de prothese te voorkomen. 

Ik heb hem tijdens mijn consult ook vast gehad en het is dus echt zo dat wanneer je overeind gaat staan de prothese zich als een druppel vormt .

Je kunt er meer over lezen op de website van motiva. 

Ik ga je morgen even toevoegen aan mijn albums. 

Oo echt!? Dat wist ik niet k zal het even gaan lezen idd! Danku:54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-6-2018 om 14:11 zei Manueeltje:

Ik zou altijd het advies van de arts opvolgen.

Ik heb zelf 475 cc corsé van Motiva , hiervoor is gekozen omdat ik niet breder mag dan 12 cm maar toch het volume wilde hebben. 

waaauw 475 cc Corsé dat is de moeite. ik ga nu implantaat wissel ondergaan en zal Motiva 475 cc DEMI progressive plus nemen.. dokter zei groter zal te groot zijn :blink: mag ik vragen hoe groot bent u.? dank je :-)  

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei LOLA-LOLA:

waaauw 475 cc Corsé dat is de moeite. ik ga nu implantaat wissel ondergaan en zal Motiva 475 cc DEMI progressive plus nemen.. dokter zei groter zal te groot zijn :blink: mag ik vragen hoe groot bent u.? dank je :-)  

Ik ben 1.70m en weeg rond de 58 kg.

In mijn topic kun je zien hoe ze geworden zijn. 

Ze zijn mooi van volume maar echt niet abnormaal groot en ze ogen ook niet  super nep zoals de meeste denken van corsé. 

Heeft er denk ik ook met te maken hoe hoog de pc ze plaatst. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.