Ga naar inhoud

Hoi ik ben nieuw


Gast Mommymakeover

Aanbevolen berichten

Gast Mommymakeover

Hoi

 

ik ben 36, moeder van 2 en kom uit spijkenisse en ik ben aan het orienteren voor een mommy makeover. Tips zijn welkom !

 

grtjes

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi , ik heb 3 weken geleden buikwandcorrectie en borstvergroting laten doen via Diana Gabriels. de chirurg was dr A. Damen en mijn operatie is uitgevoerd in de Janssen kliniek in Oisterwijk. ik ben er super tevreden over maar nu vooral geduld hebben voor het uiteindelijke resultaat. succes met je zoektocht groetjes Joyce

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

Welkom :)

Ik heb 4 dagen geleden een borstvergroting en een minibuikwandcorrectie laten doen bij de Park kliniek in Rotterdam. Met de metro ben je daar zo :38: 

Ik heb geen ervaring met andere klinieken en heb enkel hier een consult gehad. Je wordt erg vriendelijk geholpen en in de watten gelegd. 

Ik ben dezelfde dag naar huis gegaan. Tot nu toe is alles meegevallen. Ik heb geen pijn of andere vervelende ongemakken gehad nog. 

 

Ik heb mij voorbereid door de maanden voorafgaand aan de ingrepen extra veel krachttraining te doen. Ik merk nu dat het handig is om wat sterker te zijn in armen en benen wanneer je zo min mogelijk je borst- en buikspieren kunt gebruiken. Bijvoorbeeld bij het opstaan. Verder heb ik voor het idee zogenaamde vochtafdrijvende groenten en fruit in huis gehaald, omdat je mogelijk wat vocht kunt vasthouden. Ik drink veel water en neem psylliumzaadjes en vezelrijke voeding om de darmen goed te houden. Een lastige stoelgang is vervelend als je dag en nacht een strak korset draagt. Sowieso op het toilet zitten is al een hele tour in het begin. Wat dat betreft heeft de buik een grotere impact dan de borsten, althans voor mij. 

 

Heel veel succes met oriënteren en ben benieuwd wat je gaat doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Gast Mommymakeover

Bedankt voor jullie berichten, ik ga een afspraak maken bij park kliniek ! Ben zo benieuwd wat er uit gaat komen. Ik laat jullie het weten, heel erg bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.