Ga naar inhoud

Marij : 24 december 2010 : Dr. D'Hondt : Royal Beauty Clinic : Tongeren


Aanbevolen berichten

Nu ik eindelijk de tijd eens heb (heb examens gehad) zal ik mijn verslag er eens op zetten.

Ik heb mijn bv bij dr.Bruno D'hondt laten uitvoeren.

Mijn vriend en ik zijn rond 10.30u aangekomen na een lange rit, het had heel erg gesneeuwd.

Rond 11.15u is zijn vrouw me dan komen halen en heb ik afscheid genomen van mijn vriend.

Ik heb mijn op-schortje aangedaan en een 10-tal minuten later was het zover.

De anestesist is me komen halen en heeft me in slaap gedaan.

1.5u later was ik al weer wakker en had ik het verschrikkelijk koud maar er werd goed voor me gezorgd (ik kreeg een of ander blaasding tussen de lakens geschoven en had het binnen de korste keren warm).

Ondertussen had ik natuurlijk wel al eens gepiept naar mijn boobies en ik was zeer tevreden :33: ,absoluut niet te groot,want daar had ik een beetje schrik voor. Pijn had ik op dat moment nog niet maar dat zou een paar uur later wel anders zijn (leve de pijnstillers).

De pijn is vergelijkbaar met spierpijn als je je borstspieren hebt getraind x50 :wacko: (maar dat is het allemaal waard).

Nu 3 weken later heb ik eigenlijk niet meer veel last, enkel wat steken in mijn borsten bij verkeerde bewegingen en zeer gevoelige tepels.

Op 2 weken zijn ook de draadjes verwijderd, het littekentje is heel mooi genezen en maar een heel dun streepje.

Ik ben heel erg blij met mijn mijn nieuwe :1bouncingboobs: ze worden elke week mooier en mooier. en als er nog meiden zijn die twijfelen zou ik zeggen: niet doen, gewoon er voor gaan!!!

Groetjes Marij

http://www.ticker.7910.org/as1cHxEB27-0010MDAwMHwwMDA4NDR8RGF5cyBzaW5jZSBuZXcgYm9vYmllcw.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Marij,

Leuk je verslagje te lezen! En fijn dat je tevreden bent met je nieuwe aanwinsten! :55: Het zwaarste van je herstel heb je er ook al opzitten, dus dat is alvast meegenomen! :35: Wens je verder nog een goed herstel! Hoeveel cc heb je gekregen en heb je ook foto's?

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Eefje,

idd het zwaarste heb ik nu wel achter de rug, maar al bij al viel het allemaal wel goed mee. Het was het allemaal dubbel en dik waard.

Ik heb 350cc anatomisch,achter de spier,gekregen.

Een album heb ik nog niet aangemaakt,maar dat wilde ik toch eens proberen en dan zal ik mijn ww doorsturen in pb.

Groetjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.