Ga naar inhoud

Kees123 : ? 2018 : Dr. Verschuur : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

@Annefleurx heb je misschien een foto van de voorkant en de zijkant? :blush: ik ben zoo benieuwd want ik krijg 295cc.. en ik heb ook onder de 1cm vetweefsel.. mag ik ook vragen hoe lang je bent en je gewicht? Zo kan ik een beetje inschatten hoe het bij mij gaat worden :56:

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Kees123:

Hoi lieverd,

 

Ik kan het niet zo goed vinden :( en twijfel nog heel erg over de maat.. Ik heb 1 gevonden van 340cc achter de spier en die lijkt niet zo groot en ik wil er nu ook van genieten, nu ik 29 jaar ben. :blush: ( ik wil ook geen Pamala maat hebben, maar wel mooie volle borsten hihi.. 

 

Maandag ga ik toch even bellen en vragen :)

 

Xxx Kees 

Ik heb 325 cc achter de spier gehad .

Ik had van mezelf een cup C en kwam daarmee op een 75D of 70E. 

Ik verwacht dat je met 295 een C cup gaat krijgen. 

Ik had trouwens protheses rond van mentor HP. 

Ik heb nu inmiddels een wissel gehad en ben naar 475 cc gegaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annefleurx wat is het mooi geworden! Ik ben zelf 160 en 50 kilo, ook tenger gebouwd.. Ik denk zelf als ik ronde prothesen krijg dat ik ook de volume krijg. Zelf krijg ik prothesen die niet op waterbasis zijn, maar 1 die in geheel zijn en als er een scheurtje in komt dan blijft het zo.. er zit geen vloeistof in. de naam ervan weet ik zelf niet meer.. jou voorsituatie lijkt idd op wat ik nu heb.. Dankjewel voor het laten zien van je foto's :57: nu heb ik een soort van idee wat ik kan krijgen.. :)

 

liefs Kees 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 months later...
1 uur geleden zei Andrea88:

Hallo @Kees123, heb jij jouw operatie gehaad? welke maat heb jij gekozen? Ik ga voor 295cc of 330cc volgende maand en ik wilde ervaringen :) Ik been ook en 75A en wil een C of kleine D maat.

 

 

@Andrea88 hi... Ja inmiddels ben ik al geopereerd, ik heb 295cc genomen. Dat was de grootste maat die ik kon hebben. Ik ben zelf 160 en 52 kilo.. bij mij vallen ze als een cup c. Hoe lang ben jij? Het aantal cc zegt niet zo veel. Ligt puur aan je lichaamsbouw. 

 

Ik ben er heel erg blij mee. Maar ik had ze liever wel wat groter gewild. Haha.. maar 295cc was de max voor mij. 

 

Groetjes kees123

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei Kees123:

 

 

@Andrea88 hi... Ja inmiddels ben ik al geopereerd, ik heb 295cc genomen. Dat was de grootste maat die ik kon hebben. Ik ben zelf 160 en 52 kilo.. bij mij vallen ze als een cup c. Hoe lang ben jij? Het aantal cc zegt niet zo veel. Ligt puur aan je lichaamsbouw. 

 

Ik ben er heel erg blij mee. Maar ik had ze liever wel wat groter gewild. Haha.. maar 295cc was de max voor mij. 

 

Groetjes kees123

Hoi @Kees123,

Ik heb jullie discussie even gevolgd, omdat ikzelf ook rond dezelfde cc's zal uitkomen met vergelijkbaar postuur.

 

In de eerste plaats natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe mooie borsten. Hopelijk alles goed gegaan? 

Is het resultaat ook wat je ervan verwachtte?

 

Dat is namelijk waar ik zo benieuwd naar ben....haha.

Ik kijk in de spiegel en denk elke keer, hoe zou het worden? Ik vind het allemaal zo spannend en leuk tegelijk. 

 

Heb je al foto's eventueel die ik mag zien.....:D...

Groetjes Alice

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Alice 0509:

Hoi @Kees123,

Ik heb jullie discussie even gevolgd, omdat ikzelf ook rond dezelfde cc's zal uitkomen met vergelijkbaar postuur.

 

In de eerste plaats natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe mooie borsten. Hopelijk alles goed gegaan? 

Is het resultaat ook wat je ervan verwachtte?

 

Dat is namelijk waar ik zo benieuwd naar ben....haha.

Ik kijk in de spiegel en denk elke keer, hoe zou het worden? Ik vind het allemaal zo spannend en leuk tegelijk. 

 

Heb je al foto's eventueel die ik mag zien.....:D...

Groetjes Alice

 

 

@Alice 0509 het is erg lastig om het in te schatten, vooraf bekeek ik ook foto's van andere vrouwen en zij hadden ook het zelfde cc's genomen die ik ook zou krijgen. Maar bij mij zien ze er toch anders uit. Ik ben er heel erg blij mee. Ja alles ging ook goed gelukkig :). Ik snap heel goed wat je bedoelt en hoe jij je voelt momenteel.. het is ook erg spannend. Ik was ook super zenuwachtig haha. Maar ik ben heel erg tevreden met het resultaat. 

 

X kees123

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei Kees123:

 

@Alice 0509 het is erg lastig om het in te schatten, vooraf bekeek ik ook foto's van andere vrouwen en zij hadden ook het zelfde cc's genomen die ik ook zou krijgen. Maar bij mij zien ze er toch anders uit. Ik ben er heel erg blij mee. Ja alles ging ook goed gelukkig :). Ik snap heel goed wat je bedoelt en hoe jij je voelt momenteel.. het is ook erg spannend. Ik was ook super zenuwachtig haha. Maar ik ben heel erg tevreden met het resultaat. 

 

X kees123

Ik vind het alleen al zo leuk om dit forum en alle verhalen te volgen.....zo fijn.

Het is een wens die ik al 23 jaar(shit, ik word oud<_<) heb. En het doorzetten nu, geeft me zo'n goed gevoel. Ik voel me sterker en nu al vrouwelijker.... hihi.

 

Ik kan niet wachten totdat ik eindelijk kan gaan in december. Ook al weet ik dat ik pijn zal hebben na de operatie, ik ga ook van die weken verplicht niets doen, genieten. Ik weet waar ik het voor doe en daar heb ik de pijn voor over.

 

Enige waar ik echt zorgen om maak is het sporten en de invloed van de bv daarop. Ik blijf graag hardlopen, tennissen en mobility fitness doen. 

Maar goed, ik krijg geen cup F, dus verwacht niet dat het in de weg zal gaan zitten.....

 

Nu alleen maar wachten op het telefoontje dat ik hoor wanneer boobday is....hihi.....

 

Ik volg graag jullie verhalen hier en zal mijn updates ook aanvullen....:33:

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 hours ago, Kees123 said:

 

 

@Andrea88 hi... Ja inmiddels ben ik al geopereerd, ik heb 295cc genomen. Dat was de grootste maat die ik kon hebben. Ik ben zelf 160 en 52 kilo.. bij mij vallen ze als een cup c. Hoe lang ben jij? Het aantal cc zegt niet zo veel. Ligt puur aan je lichaamsbouw. 

 

Ik ben er heel erg blij mee. Maar ik had ze liever wel wat groter gewild. Haha.. maar 295cc was de max voor mij. 

 

Groetjes kees123

 

@Kees123 mooi dat alles goed gaat met jouw! Een cup C is een heel mooie maat. Ik ben 156 en 52 kilo dus bijna dezelfde... Ik heb al 295cc gekozen, maar op de eerste consult mijn PC heeft ook 330cc aangeboden als mijn max. Dus, misschien ik ga voor 330cc. Spannend! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.