Ga naar inhoud

Kees123 : ? 2018 : Dr. Verschuur : Bergman Clinics


Aanbevolen berichten

Lieve dames, 

 

Ik wou mij graag voorstellen aan jullie allen :). 

Ik heb maat 75A en ik neem over 3 weken 295cc ronde prothesen, achter de borstspieren.. Ik ben zoo benieuwd welke maat ik krijg.. en zou heel graag jullie ervaringen willen weten. Ik ben 160 cm en weeg 50 kilo. Ik ben zo bang dat het te klein wordt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Kees, als ik jou was zou ik zeker voor meer gaan als dat mogelijk is!  Achter de borstspier lijkt vaak minder als voor de borstspier. Ik had zelf een leeggezogen 75/80 B en ben met 320 cc naar een volle 80 D gegaan, op re spier net achter het borstweefsel geplaatst, heel mooi gegaan!  Als ik kon kiezen had ik graag 50 cc per borst meer gehad maar dat was niet mooi geworden. Ik ben tevreden! Hopelijk helpt mijn verhaaltje jou in je keuze. . Heel veel succes !! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja over de maat, heeft je arts je nieu gezegd welke maat je dan uitkomt? Ik denk dat je op een C cup uitkomt.  Zal zeker mooi zijn omdat je niet groot bent maar maak een goede keus voor jezelf qua grootte omdat je er heel lang mee doet !

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden zei eBB!:

Hai Kees, als ik jou was zou ik zeker voor meer gaan als dat mogelijk is!  Achter de borstspier lijkt vaak minder als voor de borstspier. Ik had zelf een leeggezogen 75/80 B en ben met 320 cc naar een volle 80 D gegaan, op re spier net achter het borstweefsel geplaatst, heel mooi gegaan!  Als ik kon kiezen had ik graag 50 cc per borst meer gehad maar dat was niet mooi geworden. Ik ben tevreden! Hopelijk helpt mijn verhaaltje jou in je keuze. . Heel veel succes !! 

Hoi ebb,

 

Dankjewel voor je reactie.. Ja daar was ik al bang voor :( kan ik het nog in zo een korte tijd nog wijzigen? 

 

Liefs Kees

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei eBB!:

Oh ja over de maat, heeft je arts je nieu gezegd welke maat je dan uitkomt? Ik denk dat je op een C cup uitkomt.  Zal zeker mooi zijn omdat je niet groot bent maar maak een goede keus voor jezelf qua grootte omdat je er heel lang mee doet !

Nou niet de dokter zelf, maar zijn assistente die ik na de consult sprak en mijn gezondheids formulier moest invullen.. zij vertelde mij dat ik een volle c/ kleine d zou krijgen.. maar dat lijkt mij zo stug.. na alle informatie die ik heb gelezen op internet en hier op de forum.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom lijkt een volle C jou stug ? Ik denk dat het een normale C cup wordt. Je kunt op het forum zoeken bij galerij op C cup... wel achter de spier zoeken..

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei Kees123:

Hoi ebb,

 

Dankjewel voor je reactie.. Ja daar was ik al bang voor :( kan ik het nog in zo een korte tijd nog wijzigen? 

 

Liefs Kees

Zeker !! Ik wijzigde op de operatietafel nog dat het minder cc mocht worden ivm de rimpeling.. Denk dit weekend goed na over de grootte en ga foto's bekijken,  dan kun je altijd bellen en vragen naar grotere prothesen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was ook even aan het zoeken,  foto's kun je goed vinden en ik denk dat 295 cc best mooi wordt bij je. Feit is wel dat 'echte ' borsten groter lijken dan prothesen, terwijl de cup hetzelfde is. Succes met je zoektocht en je uiteindelijke beslissing !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi lieverd,

 

Ik kan het niet zo goed vinden :( en twijfel nog heel erg over de maat.. Ik heb 1 gevonden van 340cc achter de spier en die lijkt niet zo groot en ik wil er nu ook van genieten, nu ik 29 jaar ben. :blush: ( ik wil ook geen Pamala maat hebben, maar wel mooie volle borsten hihi.. 

 

Maandag ga ik toch even bellen en vragen :)

 

Xxx Kees 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

ik zou gewoon gaan voor het max dat erin gaat. Ik ben zelf maar 1m56 en weeg 44kg bij mij kan er max 250cc in heel mss 275 kunnen we op de dag zelf zien. Dus als mensen hier foto’ s hebben van ongeveer deze aantal cc ben best benieuwd hoe het zou worden.

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb 345cc achter de spier. Vind het voor het oog een b cup. Ik vind de foto.s hier dubbel,  handig om te oriënteren maar je moet goed kijken naar de voorsituatie. En dan ook is elk lichaam anders. En sommige dragen een hele verkeerde cupmaat. Zo lastig te vergelijken en ongeveer hetzelfde te krijgen. Ik zag hier foto.s van dames met minder cc dan ik heb en grotere borsten. Verhalen van de.borsten gaan nog "groeien" en verhalen van ook plat en met 250 cc al e cup. Zo lastig omdat ook elke prothese weer anders is qua maat en volume. En sommige vrouwen dragen een verkeerde bhmaat te klein of te groot. 

Ik was vrijwel plat en ik wil zeker geen mega borsten en ondanks de ronding nu voelt het nog niet af. Ik ga na 1 jaar po voor een wissel. Mijn aandacht trekt 450-500 cc. Maar zijn veel vrouwen die van nature al een a of b cup hebben. Dus dat moet ik er bij op tellen dus zou ik om dat ongeveer te krijgen een 600-700. Ik ga komende winter weer op consulten om te kijken wie mijn borsten af kan maken. Er kon sowieso niet meer in op dit moment en ze zijn wel prachtig qua vorm en al soepel en ik hrb weer gevoel.  

 

Kan je niet nogmaals gaan passen? Heel normaal om 2 of 3 keer te gaan. Is geen brood dat je koopt dus je moet goed beslissen en weten hoe het er uit komt te zien. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Persoonlijk zou ik voor het grootste gaan. 

Ik twijfelde tussen 375/400 en 425 cc, de dag zelf toch 425 cc gekozen en wat ben ik blij dat ik niet voor kleiner ben gegaan.. ik ben ongeveer 1.69, 55 kilo.

Het zal op een E of F uitkomen maar oogt als een grote C , kleine D. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik heb dezelfde lengte en gewicht! Ik heb 300cc gekregen, dit was het maximale wat erin pastte. (Mijn borst was 11 cm, en de implantaat ook)

 

Ik vind het echt heel mooi! MAAR het is wel heel natuurlijk. Dus ik heb nu absoluut niet hele grote borsten. ze passen perfect bij mijn lichaam. Het is echt wat ik wil.

 

Maar als je minder natuurlijk wilt zou ik wel aanraden om groter te gaan. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh.. btw het oogt nu als een kleine c/ c cup. Beetje afhankelijk van de kleding die ik draag. Ik sommige shirtjes dank ik wow ze zijn enorm. Haha en sommige shirtjes zie je het verschil niet goed tussen vooraf met mijn ultra ultra push up en nu.

 

Ik draag wel nog een hele strakke po bh, verwacht dat ze straks wel groter ogen als ik gewoon weer de voorgevormde beugel bh ga dragen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen lieve mensen,

 

Bedankt voor jullie adviezen het heeft mij erg geholpen! ik zal maandag naar bergman clinics bellen. :) ik krijg wel ronde prothesen, scheelt dat ook qua volume? Ik heb nu echt bijna niets qua borsten :unsure:

 

Liefs 

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei Edva:

Hallo,

Ik heb dezelfde lengte en gewicht! Ik heb 300cc gekregen, dit was het maximale wat erin pastte. (Mijn borst was 11 cm, en de implantaat ook)

 

Ik vind het echt heel mooi! MAAR het is wel heel natuurlijk. Dus ik heb nu absoluut niet hele grote borsten. ze passen perfect bij mijn lichaam. Het is echt wat ik wil.

 

Maar als je minder natuurlijk wilt zou ik wel aanraden om groter te gaan. 

Hoi Edva, 

 

Welke cup had je voor je operatie? En heb je ook ronde prothesen? Ik ben namelijk echt heel plat (aa) 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

51 minuten geleden zei Annefleurx:

Waarom is de keuze gevallen achter de spier eigenlijk? Omdat je weinig vetweefsel hebt of heb je daar zelf voor gekozen?

 

Ik kom van 75AA/A en kom met 290cc op een C uit voor het zicht! (In cupmaat zal het vast wat anders/groter zijn) 

Hoi Annefleurx,

 

Omdat ik 9 jaar geleden een zoon heb gekregen en ook idd omdat ik weinig vetweefsel heb.. dokter adviseerde mij dit. Ook vanwege dit er natuurlijker uit gaat zien.. heb jij het achter de spier of voor de spier? En heb je ronde prothesen? 

 

Ik heb je pagina bekeken en zie dat je het ook vergoed kreeg, ik ben ook naar de ziekenhuis gegaan en had bij linkerborst 8mm en de rechter 7mm.. wat toevallig dit! Hihi.. met een volle c cup zou ik tevreden zijn. 

 

Liefs, 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kees123

Je kan altijd naar een andere kliniek gaan om te vragen wat zij adviseren? Ik ben uiteindelijk naar het ziekenhuis geweest en 3 klinieken voordat ik eindelijk Mn keuze had gemaakt (bij Velthuis overigens want daar behandelen ze een vergoedingsaanvraag heel goed!) 

 

ik heb anatomische protheses van Mentor! Dual plane omdat ik weinig vetweefsel heb. Rond zou niet mooi zijn ivm randen die dan misschien te zien zouden zijn. Heb wel high profile en veel projectie naar voren ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden zei Annefleurx:

@Kees123

Je kan altijd naar een andere kliniek gaan om te vragen wat zij adviseren? Ik ben uiteindelijk naar het ziekenhuis geweest en 3 klinieken voordat ik eindelijk Mn keuze had gemaakt (bij Velthuis overigens want daar behandelen ze een vergoedingsaanvraag heel goed!) 

 

ik heb anatomische protheses van Mentor! Dual plane omdat ik weinig vetweefsel heb. Rond zou niet mooi zijn ivm randen die dan misschien te zien zouden zijn. Heb wel high profile en veel projectie naar voren ook. 

@Annefleurx Ik heb goed gevoel bij bergman clinics en van dr. Verschuur.. maar bedoel je dat andere klinieken vergoedingen anders behandelen dan als je het wel zelf betaalt :o ? Ik wordt volledig vergoed, alleen eigen risico moet ik uiteraard betalen. Als jij 290 cc hebt en dual plane heb dan krijg ik waarschijnlijk ook een c zoals jou.. Ik heb gekozen voor een ronde prothesen omdat ik de bovenkant ook vol wil hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Kees123 Ah had niet gelezen dat het al vergoedt werd! Nouja sommige klinieken hebben weinig ervaring met aanvragen!

succes met je keuze iig! 

 

Ja ik had ook aangegeven dat ik volume aan de bovenkant wil maar ronde protheses zouden bij mij vanwege het weinige vetweefsel wat ik heb kans hebben dat ik duidelijke randen te zien zou krijgen. Dus daarom heb ik anatomisch maar wel met meer projectie en high profile zodat ik ook aan de bovenkant volume hebben! Tot nu toe ziet het er top uit, ben 3 weken po en zoals het ernaar uit ziet heeft de arts een goede keuze gemaakt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.