Ga naar inhoud

Doen of niet doen


Michelle1975

Aanbevolen berichten

@Michelle1975

Ik vind jouw voorstelling erg summier.

Graag zou ik zien dat je iets meer vertelt over je cupmaat, je beoogde cupmaat, de regio waarin je een pc zoekt, enz.

 

De manier waarop jij je profileert op dit forum, doet denken aan een persoon van het mannelijk geslacht. Aan jou de taak om het tegendeel te bewijzen.

 

Als je de pb gelezen hebt die je kreeg bij registratie, zul je begrijpen dat we anders niets anders kunnen dan jou te bannen van dit forum.

Dit om viespeuken buiten de deur te houden.

Snap sowieso niet wat die losers hier moeten, al die pas geopereerde borsten.....  Er is toch wel wat anders te vinden op internet.. of zou het een fetisj zijn....

 

Maar goed, ik draaf door. Laat even wat meer van je horen in dit topic :35:

 

BB 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst: super dat je dit in de gaten houdt! 

Alhoewel moeilijk zal ik een korte uitleg geven.

Vorige maand is er bij mij weefsel weggehaald bij 1 van mijn borsten. Daaruit is gebleken dat deze borst nu helemaal weggehaald moet worden. Dat gaat volgende week al gebeuren. Allemaal super heftig en ik heb daar eigenlijk zelf geen energie meer voor om met iedereen over te praten. Het is voor mij ook meer privé dan de anderen die er hier open over praten. Dat vind ik overigens erg knap hoor!

 Ik besef ook wel dat erover praten goed voor me zou zijn, maar voor nu is dat teveel.

Voor nu sta ik voor de keuze of ik wil laten reconstrueren met een prothese of niet. Als ik dat doe adviseren ze ook de andere borst ‘bij te vullen’. En bij de plastisch chirurg heb ik gekeken naar wat foto’s van vrouwen waarbij dit ook speelde. Dat gaf wel vertrouwen in het eindresultaat, maar dat hing ook heel erg af van de vrouw. Van de borsten voor maar ook van het formaat waarvoor ze gekozen hebben. Elk lijf is toch anders en wat bij de ene past en ook mooi is, is niet altijd wat voor mij. 

Mij ben bang dat het straks te groot lijkt. Ik heb zelf niet veel meer na de kinderen. 

Maar goed, dat is mijn verhaal in het kort. Het klopt dus inderdaad dat ik recht op mijn doel ben afgegaan op zoek naar foto’s. En de verslagen helpen me ook merk ik want dan lees je hoe anderen er tegenaan kijken en er ook trots op zijn en blij. 

 

Dat is het voor nu. Nu de kinderen weer naar scholen zien te bewegen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi @Michelle1975, wat een vreselijk nieuws voor je.. Heel veel sterkte daarmee. Ik zit totaal niet in jouw situatie (ik ben 26 en heb sinds een half jaar nieuwe borsten uit cosmetische overwegingen), maar mijn moeder heeft borstkanker gehad dus ik weet ongeveer wat het is. Zij heeft gelukkig haar borsten mogen houden en is tot op heden - voor zover we weten - weer gezond. Een goede vriendin van haar heeft echter wel haar beide borsten moeten laten verwijderen en heeft de keuze gemaakt om ze te laten reconstrueren met een prothese. Het enige wat ik kan zeggen is dat ik weet dat ze zo ontzettend blij is met die keuze. Hoewel zij super nuchter is en nooit eerder iets aan haar lijf heeft laten doen, heeft ze geen moment spijt gehad van haar keuze. Sterker; ze vindt dat ze er mooiere borsten op heeft nagehouden en koopt zelfverzekerd nieuwe bikini's. Maargoed, het is voor iedereen ontzettend persoonlijk. Ik kan je verder niet helpen, maar misschien heb je iets aan dit voorbeeld. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...
Op ‎1‎-‎6‎-‎2018 om 07:20 zei Michelle1975:

Allereerst: super dat je dit in de gaten houdt! 

Alhoewel moeilijk zal ik een korte uitleg geven.

Vorige maand is er bij mij weefsel weggehaald bij 1 van mijn borsten. Daaruit is gebleken dat deze borst nu helemaal weggehaald moet worden. Dat gaat volgende week al gebeuren. Allemaal super heftig en ik heb daar eigenlijk zelf geen energie meer voor om met iedereen over te praten. Het is voor mij ook meer privé dan de anderen die er hier open over praten. Dat vind ik overigens erg knap hoor!

 Ik besef ook wel dat erover praten goed voor me zou zijn, maar voor nu is dat teveel.

Voor nu sta ik voor de keuze of ik wil laten reconstrueren met een prothese of niet. Als ik dat doe adviseren ze ook de andere borst ‘bij te vullen’. En bij de plastisch chirurg heb ik gekeken naar wat foto’s van vrouwen waarbij dit ook speelde. Dat gaf wel vertrouwen in het eindresultaat, maar dat hing ook heel erg af van de vrouw. Van de borsten voor maar ook van het formaat waarvoor ze gekozen hebben. Elk lijf is toch anders en wat bij de ene past en ook mooi is, is niet altijd wat voor mij. 

Mij ben bang dat het straks te groot lijkt. Ik heb zelf niet veel meer na de kinderen. 

Maar goed, dat is mijn verhaal in het kort. Het klopt dus inderdaad dat ik recht op mijn doel ben afgegaan op zoek naar foto’s. En de verslagen helpen me ook merk ik want dan lees je hoe anderen er tegenaan kijken en er ook trots op zijn en blij. 

 

Dat is het voor nu. Nu de kinderen weer naar scholen zien te bewegen.

 

Jeetje meid, ik zie je reactie nu pas.. Door drukte kom ik er nu pas aan toe om de topics te bekijken die ik volg.. 

Wat ontzettend heftig dit! Het is niet erg dat je er nu niet over kunt praten, maar probeer dat wel te gaan doen in de nabije toekomst. De dingen die je onverwerkt wegstopt, komen een keer terug, en dan vaak heftiger dan wanneer je het probeert te verwerken wanneer het daadwerkelijk speelt. Laat het gevoel toe, dat is geen zwakheid! (hoe moeilijk ook :)

Ik neem aan dat je operatie ondertussen plaatsgevonden heeft? Hoe is alles verlopen en wat heb je uiteindelijk voor keuzes gemaakt?
Hoop dat het goed met je gaat, in ieder geval lichamelijk.

xx BB

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.