Ga naar inhoud

Cilla2018 : 25 juli 2018 : Dr. Tytgat : Wellness Kliniek


Aanbevolen berichten

Hoi hoi even voorstellen.. Ik ben Priscilla 26jaar en 25 juli is mijn grote dag dat mijn droom uitkomt!! 

 

Na lang online onderzoek doen en een aantal consulten verder ben ik er uit..

 

De Wellness kliniek in Genk.. mijn operatie wordt uitgevoerd door dr. Tytgat. Heeft iemand hier ervaring mee??? Ik twijfel alleen nog even over de cc.. ik heb nu gekozen voor 325cc (ben 1.79m en 63kg, heb momenteel inimini B cup) Ik wil

geen Lola Ferarri zijn maar het mag best zichtbaar zijn.. 

Ik hoor graag van jullie hoe jullie er over denken!

 

groetjes:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cilla2018

 

Aller eerst super spannend allemaal he!

Nou als ik het zo lees, ben je best lang maar wel redelijk smal?  En wens toch wel voor een wat vollere boezem? En krijg je rond of anatomisch. Das ook nogal een verschil namelijk:)

 

Wat is het maximale wat ze hebben geadviseerd? 325cc is beetje ' normale maat '  tenminste rond die koers aan cc's zie je hier wel het meeste voorbij komen. Ik heb zelf woensdag n wissel gehad van 320cc naar 550cc. Mijn fotos staan openbaar als je wil kijkenB)

 

Liefs noelle xx

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Noelle2612:

@Cilla2018

 

Aller eerst super spannend allemaal he!

Nou als ik het zo lees, ben je best lang maar wel redelijk smal?  En wens toch wel voor een wat vollere boezem? En krijg je rond of anatomisch. Das ook nogal een verschil namelijk:)

 

Wat is het maximale wat ze hebben geadviseerd? 325cc is beetje ' normale maat '  tenminste rond die koers aan cc's zie je hier wel het meeste voorbij komen. Ik heb zelf woensdag n wissel gehad van 320cc naar 550cc. Mijn fotos staan openbaar als je wil kijkenB)

 

Liefs noelle xx

 

 

Hoi Noelle,

 

haha ja ik ben best smal ja.. jazeker ik heb nu bijna niks:23: Ik krijg anatomische, omdat ik te plat ben voor ronde.. wil wel dat het enigszins natuurlijk lijkt.. 325cc werd wel geadviseerd, maar kon max 400 aan. Nu zit ik te twijfelen of ik niet wat groter zou nemen.. Waar heb jij je po bh gekocht? En welke maat zou ik moeten nemen? Vind het lastig en super spannend haha

 

xxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Cilla2018

 

Mijn po bh is de carefix anna, heb hem van de kliniek. Zat in mn totaalprijs inbegrepen.

 

Heb nu de ava carefix zelf extra besteld. Zitten echt heel comfy!

 

Ja ik zou altijd de max pakken wat je kan. Zeker als je wat langer bent. De maat went erg snel:wub:

 

Ik had 320 anatomisch, vond het bij mij dus te klein. En dat verschil waar jij tussen twijfeld is echt straks als ze geplaatst zijn echt niet zo groot hoor:D

 

Keep me posted!

 

Ow ps heb maat M po bh

 

Liefs noelle

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meis, super spannend zeg! Ik weet natuurlijk niet hoe je voorsituatie eruit ziet, maar je bent net als ik wel lang. ik ben 1.76m en ik denk dat 400cc zeker niet zal misstaan! Ik weeg nu na mijn zwangerschap 10kg zwaarder maar woog voorheen rond de 60/65 schommelde er wat tussen. En ik had zelf voor mijn wissel 400cc anatomische protheses en die maat stond bij mij super natuurlijk. Wel mooi vol en n flink stuk groter:rolleyes:(had een lege 75b) maar het was mooi in verhouding met mijn lichaam. Vaak als je wat langer bent kun je best iets meer cc’s hebben zonder het nep of echt “ballen” te laten lijken. Het is ook maar waar je persoonlijk van houd en wat mogelijk is natuurlijk. En aangezien jij ook anatomische protheses krijgt is dat sowieso al veeel minder! Ik denk ook niet dat 75cc super veel verschil zal maken qua breedte en projectie, zullen enkele millimeters zijn. Dus als ik jou een tip mag geven zou ik voor de 400cc gaan. :1big_boobs: Veel liefs, Samantha 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Katleendickens
Op 31-5-2018 om 16:59 zei Cilla2018:

Hoi hoi even voorstellen.. Ik ben Priscilla 26jaar en 25 juli is mijn grote dag dat mijn droom uitkomt!! 

 

Na lang online onderzoek doen en een aantal consulten verder ben ik er uit..

 

De Wellness kliniek in Genk.. mijn operatie wordt uitgevoerd door dr. Tytgat. Heeft iemand hier ervaring mee??? Ik twijfel alleen nog even over de cc.. ik heb nu gekozen voor 325cc (ben 1.79m en 63kg, heb momenteel inimini B cup) Ik wil

geen Lola Ferarri zijn maar het mag best zichtbaar zijn.. 

Ik hoor graag van jullie hoe jullie er over denken!

 

groetjes:)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Katleendickens

Hey ! 

Ikzelf ben 173 en weeg 58 heb vorig jaar 330cc gehad en ga nu voor nieuw ze zijn heel mooi maar “ normaal “

van maat en ik wou toch net dat ietsje meer geen lola ferrari idd maar goed zichtbaar , ik krijg 22 juni 560 cc , spannenddddd , succes alvast !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Katleendickens
Op 1-6-2018 om 11:50 zei Noelle2612:

@Cilla2018

 

Aller eerst super spannend allemaal he!

Nou als ik het zo lees, ben je best lang maar wel redelijk smal?  En wens toch wel voor een wat vollere boezem? En krijg je rond of anatomisch. Das ook nogal een verschil namelijk:)

 

Wat is het maximale wat ze hebben geadviseerd? 325cc is beetje ' normale maat '  tenminste rond die koers aan cc's zie je hier wel het meeste voorbij komen. Ik heb zelf woensdag n wissel gehad van 320cc naar 550cc. Mijn fotos staan openbaar als je wil kijkenB)

 

Liefs noelle xx

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi hoi lieve dames,

 

Woensdag 25 juli 2018 was het dan eindelijk zover! Ik moest mij om 8.15 uur melden bij de receptie van de kliniek. De assistente nam mijn dossier door en ik mocht plaats nemen in de wachtkamer. Brr hier kreeg ik een beetje zenuwen, wachten duurt lang heb ik ervaren. Rond 9.15 kwam de verpleegster mij halen en ik mocht naar boven naar “mijn bed”. Hier werden nog foto’s gemaakt van mijn toen nog inimini vriendinnen.. Het operatie hemd mocht ik aan doen en wachten maar tot ik gehaald werd voor de operatie..  Dit ging gelukkig voor mijn idee redelijk snel, ik lag om 9.45 op de operatie tafel. Voordat ik de narcose kreeg heb ik Dr. Tytgat nog even gesproken, omdat ik twijfels had over de juiste cc keuze. Hij ontnam die twijfel meteen en keek nog is goed naar me, waarop hij zei: Je moet echt niet groter gaan, dit zou veel te strak komen te staan en je vel gaat scheuren. Heel fijn dat ik hem nog even gesproken had, nadat al mijn vragen beantwoord waren mocht ik nog een laatste handtekening zetten en ging ik onder narcose. Voor mijn gevoel ben ik echt 10 min. weggeweest zo snel ging het. In de uitslaapkamer kwamen meerdere dames die een bv hadden ondergaan en die gilde het uit van de pijn. Ik heb wel een paar keer onder het deken gekeken of ik wel echt geopereerd was. Ik voelde mij topfit en totaal geen pijn!! Na mijn laatste check door de verpleegster mocht ik terug naar de afdeling. Hier ging het nog sneller, ik had honger en dorst en begon meteen te eten en drinken. Ook gaf ik aan dat ik naar de toilet moest. De verpleegkundige stond versteld hoe fit ik reageerde en vroeg nog: mevrouw u bent net geopereerd gaat het wel? Ik snap niet dat u nu al zo fit bent onvoorstelbaar! Nog even 30 minuten gelegen en ik mocht naar huis als ik er klaar voor was. Om 12.22 stond ik buiten bij de auto die mijn vriend had voorgereden.

 

dames geloof mij als je heel graag een bv wil, laat het doen! Het heeft mij nu al zoveel happyer gemaakt! Ik moet nu nog 1 weekje wachten en dan mag het verband er af:43:

 

liefs een happy meid met boobs:1bouncingboobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden zei KBoobs:

Hihi ik precies hetzelfde als jou!! Vroeg eerst of ze 'dr wel wat ingestopt hadden' :4: en toen dat ik moest plassen en honger had!! Moest maar ff rustig blijven liggen zeiden ze maar ik was klaarwakker haha

Ja klopt! Gister toen kon ik even tusse mijn verband door spieken en besefte ik pas Jaa ze zijn echt!! :3:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.