Ga naar inhoud

antibiotica


clin

Aanbevolen berichten

Gisteren was hij voor het eerst iets minder positief over de haalbaarheid van mijn vakantie. Ik natuurlijk ook geen huisarts in Nederland die me eventueel kan helpen bij problemen met de hechtingen. 

Begin me bijna af te vragen of ze niet beter de bovenste laag weer kunnen losmaken en de inwendige hechtingen eruit halen en dan de huidlaag opnieuw hechten. 

Ik ben nu inderdaad bang dat er meer gaan volgen. En ook mijn andere borst, die er nu heel mooi uit ziet.

Wel ben ik gestopt met de antibiotica. Vanzelfsprekend wel een heerlijke schimmel tussen de benen er aan over gehouden. 

 

Wat adviseert jouw Pc nu? Gewoon wachten en je lijf ze eruit laten werken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 67
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi dames ik was wat minder vaak op het forum 

Mijn mannetje is weer aan het werk, dus ik ben weer druk met ons meissie en wat andere zaken.

Maar ook ik heb ook zo een heerlijke schimmel gekregen na mijn antibiotica en daar ook weer medicatie voor gekregen dus ik hoop dat die ook snel weer weg is.

Ik mag Gelukkig morgen weer op controle bij mijn pc 

Want mijn ene borst en hechting is nog steeds een probleem en ik vraag me echt af of dat nog wel goed komt.

Of dat het weer open gehaald moet worden.

 

Ik weet wel dat je bv bij de spoedpost ook een huisartsen post hebt ( althans bij ons )

Daar zal je ook terecht kunnen mochten er problemen zijn met jr hechtingen, je hebt alleen kans dat je dan ter plaatse moet betalen.

Je zou eventueel contact met het ziekenhuis kunnen opnemen in de buurt waar je dan in Nederland bent voor je vakantie.

Misschien dat je dan weer iets positiever kunt zijn 

 

Liefs Ilonka 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei VanAnaarCtje:

Gisteren was hij voor het eerst iets minder positief over de haalbaarheid van mijn vakantie. Ik natuurlijk ook geen huisarts in Nederland die me eventueel kan helpen bij problemen met de hechtingen. 

Begin me bijna af te vragen of ze niet beter de bovenste laag weer kunnen losmaken en de inwendige hechtingen eruit halen en dan de huidlaag opnieuw hechten. 

Ik ben nu inderdaad bang dat er meer gaan volgen. En ook mijn andere borst, die er nu heel mooi uit ziet.

Wel ben ik gestopt met de antibiotica. Vanzelfsprekend wel een heerlijke schimmel tussen de benen er aan over gehouden. 

 

Wat adviseert jouw Pc nu? Gewoon wachten en je lijf ze eruit laten werken?

hier heb ik hetzelfde probleem bij beide borsten. de ene alleen erger dan de andere. 

het lichaam werkt ze er vanzelf uit zei mijn pc, zolang er geen ontsteking bij komt is het zo laten en rustig weer laten genezen. 

opnieuw hechten kan niet werd er tegen mij gezegd door de ontsteking die erin zat. het moet van binnenuit genezen en de huid sluit als laatste. 

verschrikkelijk he die bijwerking, hier ook hetzelfde en m'n darmen zijn nog steeds compleet van slag. 

ik moet nu 2x per dag spoelen van de pc en alleen een gaasje erop leggen. 

verder afwachten en hopen dat het gauw geneest maar het zou wel lang kunnen duren....

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden zei Ilonka1909:

Hoi dames ik was wat minder vaak op het forum 

Mijn mannetje is weer aan het werk, dus ik ben weer druk met ons meissie en wat andere zaken.

Maar ook ik heb ook zo een heerlijke schimmel gekregen na mijn antibiotica en daar ook weer medicatie voor gekregen dus ik hoop dat die ook snel weer weg is.

Ik mag Gelukkig morgen weer op controle bij mijn pc 

Want mijn ene borst en hechting is nog steeds een probleem en ik vraag me echt af of dat nog wel goed komt.

Of dat het weer open gehaald moet worden.

 

Ik weet wel dat je bv bij de spoedpost ook een huisartsen post hebt ( althans bij ons )

Daar zal je ook terecht kunnen mochten er problemen zijn met jr hechtingen, je hebt alleen kans dat je dan ter plaatse moet betalen.

Je zou eventueel contact met het ziekenhuis kunnen opnemen in de buurt waar je dan in Nederland bent voor je vakantie.

Misschien dat je dan weer iets positiever kunt zijn 

 

Liefs Ilonka 

 nog steeds last van loskomende hechtingen? niet ontstoken hoop ik? kun je m zelf er wat uit trekken? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei VanAnaarCtje:

Ik heb een gel gekregen voor de wondjes, intrasitegel van smith&nephew. Dit zou goed zijn voor de wondgenezing en littekens verminderen. Misschien ook iets voor jullie?

dat klinkt wel goed. werkt het ook ontstekingsremmend? op recept gekregen of is het zonder recept ook te koop? ik heb hier nog zilversulfaatzalf maar dat is echt alleen ontstekingsremmend dacht ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden zei clin:

dat klinkt wel goed. werkt het ook ontstekingsremmend? op recept gekregen of is het zonder recept ook te koop? ik heb hier nog zilversulfaatzalf maar dat is echt alleen ontstekingsremmend dacht ik. 

ff gegoogled, is om een vochtig wondmilieu te creëren las ik.  is de zalf een beetje goed te verwijderen/ uit te spoelen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij is het heel erg goed uit te spoelen. En officieel mag het zelfs drie dagen blijven zitten. Ik verschoon tweemaal per dag. Het verschil met gisteren is enorm. Het verwijdert het dode weefsel en door het vochtige milieu geneest het mooier. De chirurg was blij verrast door snelle verandering. Je kan het misschien eens overleggen met je pc? Dat kan toch nooit kwaad?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net bij de pc geweest.

Mijn litteken weefsel, zit vast aan mijn huid en mijn spier.

Hier door moet ik dus litteken behandeling ondergaan dan gaan ze proberen om het litteken weefsel van mijn huid en spieren los te maken. Dit gaat een heel lang en pijnlijk proces worden 

En als dit niet helpt moet ik misschien weer geopereerd worden 

Ik ben hier wel echt heel erg van geschrokken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Ilonka1909:

Net bij de pc geweest.

Mijn litteken weefsel, zit vast aan mijn huid en mijn spier.

Hier door moet ik dus litteken behandeling ondergaan dan gaan ze proberen om het litteken weefsel van mijn huid en spieren los te maken. Dit gaat een heel lang en pijnlijk proces worden 

En als dit niet helpt moet ik misschien weer geopereerd worden 

Ik ben hier wel echt heel erg van geschrokken 

jeetje dat kan ik me goed voorstellen! het littekenweefsel is aan je borstspier vast gaan groeien? gebeurdt dat vaker? merk je dat ook aan je bewegingen? vindt t echt heel naar voor je meid, dikke virtuele knuffel van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei clin:

jeetje dat kan ik me goed voorstellen! het littekenweefsel is aan je borstspier vast gaan groeien? gebeurdt dat vaker? merk je dat ook aan je bewegingen? vindt t echt heel naar voor je meid, dikke virtuele knuffel van mij

Als ik mijn rechter arm omhoog doe valt de hechting in een 3 hoek naar binnen en dat doet ook zeer 

Het komt volgens mijn pc vaker voor 

Dank je wel voor de knuffel

Knuffel terug 

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo dames, gisteren weer controle gehad. ondanks de grote van de wond ziet het er wel oké uit gelukkig. alleen het warme weer van komende dagen kan roet in t eten gooien dat het weer een infectie kan veroorzaken. dus helaas binnen in de koelte blijven en hopen dat het nu gauw dicht gaat trekken. 

eindelijk na weken eens een beetje positief nieuws. hopelijk blijft het zo. hoe gaat t verder bij jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi 

Nou ik heb voor het eerst gisteren de litteken behandeling gehad.

 

En ik kan er alleen maar over zeggen Jezus wat deed dat zeer.

 

Naast de pijn krijg je dus ook last van hoofdpijn duizeligheid en een griep gevoel omdat je lichaam door de behandeling afvalstoffen gaat aanmaken.

 

En dat krijg ik dus 2 keer per week.

 

Ik hoop dat met zulke pijn en bijkomstigheid het wel gaat werken

 

Jullie ook heel veel succes de komende warme dagen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden zei Ilonka1909:

Hoi hoi 

Nou ik heb voor het eerst gisteren de litteken behandeling gehad.

 

En ik kan er alleen maar over zeggen Jezus wat deed dat zeer.

 

Naast de pijn krijg je dus ook last van hoofdpijn duizeligheid en een griep gevoel omdat je lichaam door de behandeling afvalstoffen gaat aanmaken.

 

En dat krijg ik dus 2 keer per week.

 

Ik hoop dat met zulke pijn en bijkomstigheid het wel gaat werken

 

Jullie ook heel veel succes de komende warme dagen 

jeetje dát klinkt echt heel heftig. is het een soort laserbehandeling? 

hoeveel behandelingen willen ze gaan doen bij je? 

Hopelijk heb je niet al teveel napijn.

dikke knuffel

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Ilonka1909:

Hoi hoi 

Nou ik heb voor het eerst gisteren de litteken behandeling gehad.

 

En ik kan er alleen maar over zeggen Jezus wat deed dat zeer.

 

Naast de pijn krijg je dus ook last van hoofdpijn duizeligheid en een griep gevoel omdat je lichaam door de behandeling afvalstoffen gaat aanmaken.

 

En dat krijg ik dus 2 keer per week.

 

Ik hoop dat met zulke pijn en bijkomstigheid het wel gaat werken

 

Jullie ook heel veel succes de komende warme dagen 

Oh jee, wat er dat het zo'n pijn doet en dat je erna nog zo'n naar gevoel hebt. Veel sterkte meid. Hou vol. :91:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank jullie voor je lieve berichtjes 

 

Nou het is een apparaat wat een deel van je borst vacuüm trekt, en dan zitten er 2 ijzeren rollen in, en deze gaan dan over je litteken/hechtingen heen.

Deze maken een kloppende beweging en dat zal uiteindelijk je litekenweefsel moeten los halen van je huid en je spier.

 

De behandeling duurt 30 minuten 2 keer in de week en minimaal 6 weken en maximaal 6 maanden 

 

Dus ik ben er nog wel even zoetmee helaas 

 

LiefsIlonka 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden zei Ilonka1909:

Dank jullie voor je lieve berichtjes 

 

Nou het is een apparaat wat een deel van je borst vacuüm trekt, en dan zitten er 2 ijzeren rollen in, en deze gaan dan over je litteken/hechtingen heen.

Deze maken een kloppende beweging en dat zal uiteindelijk je litekenweefsel moeten los halen van je huid en je spier.

 

De behandeling duurt 30 minuten 2 keer in de week en minimaal 6 weken en maximaal 6 maanden 

 

Dus ik ben er nog wel even zoetmee helaas 

 

LiefsIlonka 

Woaw Ilonka; dat klinkt erg pijnlijk en tijdrovend. Maar voor een goed resultaat. Wel na alles wat je al meegemaakt hebt. Ik wens je veel sterkte in je traject en hoop dat het een oplossing gaat bieden.

Suc6. :35:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.