Spring naar bijdragen
Borsten Forum
Reemsel

Reemsel : 2 juli 2018 : Dr. Zaal : Velthuis Kliniek

Recommended Posts

Op 3-6-2018 om 01:11 zei Annemarte:

Hoihoi,

Ik snap heel goed dat je je zorgen maakt. Het is ook niet niks, zo'n operatie. Er wordt toch lichaamsvreemd materiaal in je borsten gedaan.. 

Ik was zelf ook best bang voor complicaties en ziektes, maar ik bedacht me: als je in het leven alles wat ook maar een klein risico met zich meebrengt, moet laten, word je dan ooit wel gelukkig? Dan lig je straks op je sterfbed en denk je: had ik maar... als je bijv. in de auto stapt op weg naar je vakantie waar je al maanden naar uitkijkt, kun je ook doodgereden worden. Maar moet je daarom alles in het leven maar laten? Ik denk dat je dan later spijt krijgt...maak je dromen waar, nu het nog kan! (nogmaals, ik snap je angst heel goed hoor!)

Wel weet ik van mezelf dat als ik dit niet gedaan had, dat ik dan mijn leven lang een negatief zelfbeeld had gehouden.. 

Nu ben ik echt al superblij met mijn borsten en ben pas 5 weken verder, dus ze worden als het goed is alleen nog maar mooier hihi (heb trouwens mentor)

Als ik nu naar mezelf kijk in de spiegel is dat ieniemienie risicootje het 1000% waard voor mij :) en ik als persoon die altijd pech heeft, had verwacht dat het bij mij ook nu wel weer mis zou gaan, maar toch heb ik het gedaan en alles is tot nu toe supergoed gegaan. 

Het verschilt natuurlijk per persoon, maar als je kijkt wat voor moois je ervoor terug kijkt, vind ik het het zeker waard :)

succes met de keuze! Houd je ons op de hoogte? Liefs :53:

Zo mee eens!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Reemsel:

Ja ik heb er veel rust bij dat ik de knoop heb doorgehakt! Ja graag :) 

Gelukkig ! Gaat vast helemaal goedkomen.  Ik voeg je trouwens toe ;)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Annemarte:

Gelukkig ! Gaat vast helemaal goedkomen.  Ik voeg je trouwens toe ;)

Dankjewel!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hoi hoi,

Een tijdje geleden sprak ik mijn angst voor een bv uit op dit forum. Ik kreeg toen hele lieve reacties en ik zou jullie op de hoogte houden van mijn uiteindelijke beslissing. Het is nu een tijdje geleden en er is veel gebeurd. Na veel onderzoek gedaan te hebben kwam ik terecht voor een consult bij de Velthuiskliniek, bij deze kliniek heb ik mijn bv ook laten doen! Mentor 255 cc anatomisch door dr LH zaal:) ik had veel goede dinge over haar gelezen en ook ik ben erg tevreden over haar! Mijn bv was afgelopen 2 juli en ik ben nu 10 dagen Po! Het vocht neemt steeds ietsje meer af, ik ben mega benieuwd hoe het er over een paar weken uitziet en hoe het eruit ziet als mijn hechtingen eruit zijn!

liefs 

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Reemsel

Hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs, 

Fijn dat je toch je angst hebt overwonnen, ik heb gelijk de titel aangepast en topic verplaatst naar operatieverslagen, hier kun je dan verder alle updates neer blijven zetten, en heb je alles netjes bij elkaar staan.

Doe rustig aan en ik wens je nog een goed herstel

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

Premium Theme Designed By IBTheme.com