Ga naar inhoud

Tepelhof & puntig na de operatie


Aanbevolen berichten

Hi Ladies,

 

Weten jullie of heeft iemand mee gemaakt dat de tepels nogal puntig zijn na de operatie?

 

Ik heb vanmezelf als vrij grote tepels. Maar ik merk dat je nu echt een dikke tepelhof zie. 

Zelf in mijn kleding zie je deze zitten.

 

Zakken ze nog weg? Of blijft dit voor altijd? 

Na hoe lang verdwijnen ze?

Wat moet ik doen om ze niet zichtbaar te krijgen? 

Het is echt ongemakkelijk met deze dunne BH die je 6 weken mag dragen.

 

As. Vrijdag is het 2 weken PO.

 

ik ben benieuwd hoe jullie ervaren. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja, dikke madonna tieten na de operatie whaha.
Trekt wel weer weg maar het duurde eventjes, volgens mij was het met 4 weken wel redelijk weggetrokken.

Het scheelt ook wel welke bh je aan hebt, in die bh van triumph had ik echt mega pionnen terwijl ze in die van de hema redelijk rond leken.
En die tepels... ja je kan proberen om een wattenschijfje of iets eroverheen te leggen of tepelplakkers. Maar dat ga je ook niet echt chill vinden denk ik, heb zelf een iets wijder shirtje aan gedaan en een vestje. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rocker

Haha zo ja echt Madonna :152:

 

4 weken joh? Had jij ook dat tussen je borsten wat hoog zit? 

 

Ik heb dus tissue geprobeerd maar zelf dat zie je Haha. Alsof je je Bh aan vullen bent, terwijl ik nu juist tieten heb.

Ik heb ook BH plakkertjes geprobeerd en dat hielp dan wel tegen de puntige tieten maar mijn tieten leken daardoor nog groter Haha.

maar goed advies ik probeer maandag naar werk wel de wattenschijfjes.

Ik heb ook echt het idee dat iedereen op het werk naar mijn tepel kijk haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sophia-Lane Vier weken is wat ik me kan herinneren he haha, ik lette er op een gegeven moment niet meer zo op. 
En ik had inderdaad veel zwelling op m'n borstbeen, trok gelukkig wel weg maar deed wel verrekte zeer. 

 

Ja en als die schijfjes niet werken kan je altijd nog naar een bh kijken met een wat dikker stofje, dat werkt niet zozeer voor de vorm maar je ziet je priemende tepels iets minder. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde probleem! 

In die sport bh lijken mijn borsten redelijk puntig, maar naakt niet. Denk dat het ook eerder mijn tepels zijn. Ik had voordien ook wel een redelijk groot tepelhof, maar niet zo puntig. Hopelijk trekt dit weg!

redelijk vervelend in zo’n dunne bh! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden zei SandraHu:

1 woord: zoogcompressen!

 

Ik heb zoogcompressen gekocht omdat ik wat vloei uit mijn tepels, maar gelijk zijn mijn punttieten verdwenen.

Weet jij toevallig of de puntige vorm wegtrekt? Niet enkel in kledij dan :p 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden zei Ertje:

Weet jij toevallig of de puntige vorm wegtrekt? Niet enkel in kledij dan :p 

Ik ben pas 20 dg po, maar de puntige vorm trekt na verloop van de weken weg. Ik heb nu 1 ronde borst en 1 puntige (nog niet ingedaalde) borst. Met tijd komt dat helemaal goed ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei SandraHu:

Ik ben pas 20 dg po, maar de puntige vorm trekt na verloop van de weken weg. Ik heb nu 1 ronde borst en 1 puntige (nog niet ingedaalde) borst. Met tijd komt dat helemaal goed ;-)

Oh ik ben zo blij om te lezen dat dit wegtrekt! Dankjewel! 

Iemand toevallig ook een idee of ze ook dichter naar elkaar toekomen met verloop van tijd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.