Ga naar inhoud

Dr Demeyere of Dr Heintz? Druppelvormige prothese?


Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Ik twijfel al 2 jaar heel erg over een borstvergroting. Ik heb een kleine B momenteel (lijkt wel eerder een A). Zelf ben ik niet graatmager en dus vind ik de verhouding van mijn lichaam totaal niet oké.. Ik heb dus wel zelf wel al wat vetweefsel. Nu twijfel ik enorm of ik de implantaten voor of achter de spier zou laten plaatsen. De meningen zijn hierover verdeeld zowel op fora als bij de chirurgen heb ik de indruk. Dr Demeyere plaatst ze voornamelijk voor de spier, terwijl dr Heintz opteert voor achter de spier..

Ook wil ik mijn borsten zo natuurlijk mogelijk houden en ook niet te groot. Ik wou in het begin echt druppelvormig, maar door de vele negatieve reacties ben ik enorm bang geworden voor het feit dat ze zouden draaien.. 

 

Zijn hier dames die bij één van deze twee chirurgen geweest zijn en ook voor een natuurlijk resultaat gegaan zijn? En dames die een druppelvormige prothese hebben? Zo ja, laat zeker jullie ervaring weten en foto's zijn ook zeker welkom! 

 

Alvast heel erg bedankt. 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 months later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.