Ga naar inhoud

Mis het sporten zo...


Crazy

Aanbevolen berichten

@SandraHu jaaa inderdaad als ik denk fietsen dan ga ik ook fietsen en niet een blokje om hihi. Ik ben net weer stuk wezen lopen en ben weer hartstikke moe dus bedacht me net waarschijnlijk heb ik de energie nog niet eens om te trainen. Ik houd me maar in.

En inderdaad @Kristel612 ik ben zo gelukkig met mn boobies dat ik me dan over de rest maar even geen zorgen moet maken. Dat komt dan na de vakantie wel weer. Ik zou me nog ellendiger voelen als ik complicaties krijg dat is het niet waard

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden zei Crazy:

@SandraHu jaaa inderdaad als ik denk fietsen dan ga ik ook fietsen en niet een blokje om hihi. Ik ben net weer stuk wezen lopen en ben weer hartstikke moe dus bedacht me net waarschijnlijk heb ik de energie nog niet eens om te trainen. Ik houd me maar in.

En inderdaad @Kristel612 ik ben zo gelukkig met mn boobies dat ik me dan over de rest maar even geen zorgen moet maken. Dat komt dan na de vakantie wel weer. Ik zou me nog ellendiger voelen als ik complicaties krijg dat is het niet waard

 

Mijn energielevel is ook van het niveau dood paard. Dus waarom ik überhaupt denk stoer te doen door naar de sportschool te willen, mag Joost weten. Waarschijnlijk sta ik keihard voor schut op niveau slak en gewichtjes van 5 kg. Nah we gaan over tijd maar weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden zei nieuw1:

@Crazy... En, en en hoe zijn je littekens? Mijne zijn supermooi! Eindelijk kon ik het zien :)

Jaaa het ziet er echt keurig uit!! Wel gek ik heb aan beide borsten aan de buitenkant van t litteken nog een klein draadje uitsteken, das echt zo'n dingetje waar ik dan steeds aan ga zitten. Maar zeker tevreden hoe t er uit ziet. Pleisters waren ook helemaal schoon :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Crazy:

Jaaa het ziet er echt keurig uit!! Wel gek ik heb aan beide borsten aan de buitenkant van t litteken nog een klein draadje uitsteken, das echt zo'n dingetje waar ik dan steeds aan ga zitten. Maar zeker tevreden hoe t er uit ziet. Pleisters waren ook helemaal schoon :)

Ja, ik heb zelfs aan 1 kant een soort lusje zitten. Maar komt goed :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet gewoon even aan je pc vragen met de check wat wel en niet kan in jouw situatie!

 

ik kreeg bv voor de operatie al (fysio) oefeningen mee voor Mn borstspier en ook voor na de operatie heb ik minstens 6x per dag oefeningen moeten doen.

 

ik had vorige week mijn 2 weken check en ze hebben aangegeven dat als ik 4 weken ben dat ik dan al dingen in de sportschool mag doen! (Over precies 6 dagen is dat hehe) Heb een lijstje meegekregen! Cardio, beenspieren en onderbuik spieren. Mag niet mijn borstspier belasten maar dat lijkt me logisch! Met 2 weken po mocht ik ook al een paar lichte dingen doen in de sportschool. 

 

Geloof dat het ligt aan je herstel want ik deed ook al mn armen boven Mn hoofd na 1 week po (ze hebben Mn borstspier gecontroleerd etc) 

 

waarschijnlijk omdat ik zo “fit” ben gaat Mn herstel ook zo voorspoedig! 

 

Na het weekend duik ik dus lekker weer in de sportschool :43:

Link naar reactie
Delen op andere sites

On 5/30/2018 at 11:08 AM, Nathalies said:

@Crazy van mijn pc mag ik na 2 weken weer lichte activiteiten oppakken als fietsen en wat cardio (niet hardlopen/crosstrainer) uitvoeren in de sportschool. Wellicht kan je contact opnemen met de kliniek om te vragen of dit ook voor jou geldt? 

@Nathaliesben jij ook ik een velthuis kliniek geholpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Annefleurx wauwww wat fijn!! Ben jaloers op je. Nadeel is dat ik alleen 6wk check heb dus ik moet sws nog 4 wk wachten :wacko:

Mag ik vragen wat voor oefeningen je moest doen na de operatie?? Want ik hoorde dat je spier korter kan worden als je geen oefeningen doet na je operatie?? Ik heb alleen geen idee wat voor oefeningen en ik wil natuurlijk ooit weer terug op mn oude niveau komen met trainen. :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-5-2018 om 10:09 zei Crazy:

Hey meiden, ik zit in een "dipje" ik was hier al bang voor.. 

Ik ga de situatie even uitleggen en miss denken jullie pff zeur niet maar het is echt een dingetje voor mij. Ik hoop dat er meiden zijn met tips of die zich hierin herkennen. 

Ik ben morgen 2weken po en mn herstel is echt super goed verlopen! Snel was ik van de medicatie af en kon ik alweer een hoop dingen zelf! 

Alleen vocht vasthouden was een probleem, damn ik paste geen broek uit mn kast meer. En ik ben nu ziek tenminste behoorlijk verkouden dus misschien ook daardoor beetje depri maar goed ik ben normaal gesproken dus super sportief! Ik woon samen met een personal trainer dus alles draait om voeding en sport. Ik ga 4 a 5 keer per week trainen  (krachttraining) en doe 2x per week hardlopen of een spinninglesje bij mn vriend op zn sportschool. Je voelt m misschien al ik kan nu helemaal niets doen dus ik mis het enorm. En ik ben super gelukkig hoor met mn vriendinnen en ik dacht dat ik er echt wel 6 weken niks doen voor over had maar nu gaat het zo kriebelen... en wat denk je van mn lichaam?!?! Dat is al behoorlijk aan het veranderen na 2 weken. Ik let uiteraard wel op mn voeding alleen door dat ik me verveel snoep ik wel iets.. ben ook ongesteld nu dus suikercravings..  oke goed das geen smoes daar kan ik mee stoppen maar denken jullie dat ik miss alvast wat cardio kan gaan doen? Beetje fietsen in de gym? Ik loop trouwens met mn hondje wel iedere dag zo'n 4km om in beweging te zijn maar dat zet geen zoden aan de dijk. Of zou ik misschien voorzichtig wat benen kunnen gaan trainen?? Ik twijfel zo. 

Ik ben bang dat ik na jaren eeeiiinnndelijk bikini's kan dragen en dat ik dan niet meer tevreden ben over de rest van mn lichaam! 

Ik snap je dilemma. Ik deed ook 4-5x per week krachttraining. Mocht van de pc vanaf 3 weken rustig aan cardio doen en vanaf 6 weken benen. Bovenlichaam pas na 3 maanden. Ik hou me er keurig aan. Veel te bang dat ik te veel ga doen en t herstel verkloot. Je kan maar 1 x goed herstellen he? Neem die tijd gewoon echt...!! Je zult er geen spijt van krijgen. Hou jezelf thuis bezig geniet van de rust. Je lichaam heeft ook rust nodig. Er bestaat zoiets als muscle memory dus voor je t weet zit je weer op je normale nivo van voor de borstvergroting. Je zal heus niet opnieuwe bij 0 beginnen. Ik praat uit ervaring. 

 

Ik zal je vertellen ik had t moeilijk om met 3 weken allen cardio doen en dan snel de sportschool weer uitvluchten. Leek alsof de gewichten en apparaten allemaal riepen...!! Vreselijk maar ik heb t toch gedaan. Echt je vriendinnen zullen je dankbaar zijn. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 months later...

Hey, wou even horen hoe het nu met je ging? Terug volop aan het sporten? Ook het hardlopen terug hervat? Oh ik ben nu 4 weken po en mis het hardlopen zoooo enorm hard! voel me goed en zou zo terug willen starten maar moet echt op mijn tanden bijten om het niet te doen.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.