Ga naar inhoud

Romina1988 : 29 mei 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Hey Hey. Mijn eerste topic hier :)

na jaren en jaren verlangen naar grotere borsten was her gisteren eindelijk zover. Mijn verlossende operatie bij dokter Verdonck!

 

vroeger werd ik altijd gepest en werd ik PVV genoemd. Plat vanvoor dus. 

Nen na de 2 kindjes is het er zeker niet beter op geworden natuurlijk. 

Ik slingerde altijd tussen een 75 a en een 75 B. Ik ben 1m63 en weeg 50 kg. 

Na mijn eerste consult bij dokter Verdonck was ik eigenlijk heel tevreden van welke dokter hij was dus hebben we dan ook niet verder gezocht. 

De pasmaat kwam uit op een volle c+ of een beginnende D. 

 

Gisteren om 11u was het dan eindelijk zover. 

Hele vriendelijke mensen zijn het daar in de kliniek! 

Toen ik terug uit narcose kwam vroegen ze me of ik blij was met het resultaat. Dat weet ik nog. Laar ik herinner me niets meer van wat ik gezien heb :( nu zit alles straks ingetapet met een borstband en ik het nog een verrassing wat er onder zit. 

 

Aan de vrouwen hier die al geopereerd zijn,

zijn ze een stukje kleiner met tape of is dat ongeveer hetzelfde als de tape er af is?

 

ben zo blij met mijn nieuwe boobies! 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Romina1988:

Hey Hey. Mijn eerste topic hier :)

na jaren en jaren verlangen naar grotere borsten was her gisteren eindelijk zover. Mijn verlossende operatie bij dokter Verdonck!

 

vroeger werd ik altijd gepest en werd ik PVV genoemd. Plat vanvoor dus. 

Nen na de 2 kindjes is het er zeker niet beter op geworden natuurlijk. 

Ik slingerde altijd tussen een 75 a en een 75 B. Ik ben 1m63 en weeg 50 kg. 

Na mijn eerste consult bij dokter Verdonck was ik eigenlijk heel tevreden van welke dokter hij was dus hebben we dan ook niet verder gezocht. 

De pasmaat kwam uit op een volle c+ of een beginnende D. 

 

Gisteren om 11u was het dan eindelijk zover. 

Hele vriendelijke mensen zijn het daar in de kliniek! 

Toen ik terug uit narcose kwam vroegen ze me of ik blij was met het resultaat. Dat weet ik nog. Laar ik herinner me niets meer van wat ik gezien heb :( nu zit alles straks ingetapet met een borstband en ik het nog een verrassing wat er onder zit. 

 

Aan de vrouwen hier die al geopereerd zijn,

zijn ze een stukje kleiner met tape of is dat ongeveer hetzelfde als de tape er af is?

 

ben zo blij met mijn nieuwe boobies! 

 

Hoi hoi,

 

Gefeliciteerd! :43: Ik heb geen tape/band gekregen maar draag nu wel een strakke sportbh en die drukt alles plat waardoor het alsnog heel klein lijkt. Zal vast t zelfde werken als zo’n band en tape aangezien dat ook zo strak is. Ik kan niet wachten tot ik een mooie bh aan kan, dat gaat er zo anders uit zien! Dus don’t worry. Xoxo Renee

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden zei PsychR:

Hoi hoi,

 

Gefeliciteerd! :43: Ik heb geen tape/band gekregen maar draag nu wel een strakke sportbh en die drukt alles plat waardoor het alsnog heel klein lijkt. Zal vast t zelfde werken als zo’n band en tape aangezien dat ook zo strak is. Ik kan niet wachten tot ik een mooie bh aan kan, dat gaat er zo anders uit zien! Dus don’t worry. Xoxo Renee

Hey Renee. 

Bedankt voor uw antwoord :)

want nu vind ik ze precies wat klein lijken met 350cc dual plane in. Vandaar :D 

 

bedankt voor de felicitaties! 

 

Hopelijk heb jij een goed herstel?! 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Romina1988:

Hey Hey. Mijn eerste topic hier :)

na jaren en jaren verlangen naar grotere borsten was her gisteren eindelijk zover. Mijn verlossende operatie bij dokter Verdonck!

 

vroeger werd ik altijd gepest en werd ik PVV genoemd. Plat vanvoor dus. 

Nen na de 2 kindjes is het er zeker niet beter op geworden natuurlijk. 

Ik slingerde altijd tussen een 75 a en een 75 B. Ik ben 1m63 en weeg 50 kg. 

Na mijn eerste consult bij dokter Verdonck was ik eigenlijk heel tevreden van welke dokter hij was dus hebben we dan ook niet verder gezocht. 

De pasmaat kwam uit op een volle c+ of een beginnende D. 

 

Gisteren om 11u was het dan eindelijk zover. 

Hele vriendelijke mensen zijn het daar in de kliniek! 

Toen ik terug uit narcose kwam vroegen ze me of ik blij was met het resultaat. Dat weet ik nog. Laar ik herinner me niets meer van wat ik gezien heb :( nu zit alles straks ingetapet met een borstband en ik het nog een verrassing wat er onder zit. 

 

Aan de vrouwen hier die al geopereerd zijn,

zijn ze een stukje kleiner met tape of is dat ongeveer hetzelfde als de tape er af is?

 

ben zo blij met mijn nieuwe boobies! 

 

Hey,

 

ik ben gisteren geopereerd door dr verdonck en heb net hetzelfde. Ik weet nog dat ik zei: ja hoor heel tevreden maar herinner me ook niet wat ik zag nu nog 2 weken wachten op het Resultaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden zei Romina1988:

Hey Renee. 

Bedankt voor uw antwoord :)

want nu vind ik ze precies wat klein lijken met 350cc dual plane in. Vandaar :D 

 

bedankt voor de felicitaties! 

 

Hopelijk heb jij een goed herstel?! 

 

Groetjes 

Ja ik heb 320 cc dual plane en in kleren lijkt het alsnog plat maar dat is natuurlijk logisch, komt allemaal goed over een paar weekjes haha. Ja mijn herstel is super goed gegaan, ik heb eigenlijk maar 2 dagen veel pijn gehad en na een week was ik pijn vrij en kon ik eigenlijk alles weer :). Hoe gaat het met jou nu?

 

xx Renee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij zeiden ze dat het verband ongeveer 1 a 1,5 aan cupmaat kleiner duwt. Ik zit ook nog in het bekende 14 daagse verband (mijne mag er vrijdag af). Er zit bij mij 400cc in, maar ik heb het zoals je ziet ook best plat voor het aantal cc.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei PsychR:

Ja ik heb 320 cc dual plane en in kleren lijkt het alsnog plat maar dat is natuurlijk logisch, komt allemaal goed over een paar weekjes haha. Ja mijn herstel is super goed gegaan, ik heb eigenlijk maar 2 dagen veel pijn gehad en na een week was ik pijn vrij en kon ik eigenlijk alles weer :). Hoe gaat het met jou nu?

 

xx Renee

 

De pijn hier is op dit moment enorm eigenlijk. 

Mijn ventje en ik lagen in bed. Ik wakker en hij aan het slapen. 

Dus ik dacht van ff beneden op de zetel te gaan liggen. Niet ge plat. Niet te recht. Maar had dit beter niet gedaan. Ik heb 30 a 45 min geprobeerd op alle mogelijke manieren om uit de zetel te komen :( 

 

hoop dat ik ook heel snel van de pijn af ben. 

 

Ben je tevreden over het resultaat? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden zei SandraHu:

Bij mij zeiden ze dat het verband ongeveer 1 a 1,5 aan cupmaat kleiner duwt. Ik zit ook nog in het bekende 14 daagse verband (mijne mag er vrijdag af). Er zit bij mij 400cc in, maar ik heb het zoals je ziet ook best plat voor het aantal cc.

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Hey Sandra. Was het ook bij dokter Verdonck? Ik zal straks ook eens een foto plaatsen. Op dit moment lukt het niet daar ik mijn kledij aan heb en deze niet zelf omhoog krijg :D hoe gaat het met de pijn? 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Romina1988:

 

Hey Sandra. Was het ook bij dokter Verdonck? Ik zal straks ook eens een foto plaatsen. Op dit moment lukt het niet daar ik mijn kledij aan heb en deze niet zelf omhoog krijg :D hoe gaat het met de pijn? 

 

Xx

Nee, ik ben 'van' dr. Van Zele. De pijn was bij mij de eerste 5 dagen heel erg en de eerste drie dagen ben ik door een diep dal van pijn gegaan. De pijn is sinds dag 6 behoorlijk aan het minderen en nu doen alleen mijn littekens nog pijn en heb ik in de ochtend bij het opstaan het gevoel alsof mijn tieten van beton zijn. Verder gaat alles nu prima. Dit is nu jouw 3e dag PO? Hoe voel jij je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden zei SandraHu:

Nee, ik ben 'van' dr. Van Zele. De pijn was bij mij de eerste 5 dagen heel erg en de eerste drie dagen ben ik door een diep dal van pijn gegaan. De pijn is sinds dag 6 behoorlijk aan het minderen en nu doen alleen mijn littekens nog pijn en heb ik in de ochtend bij het opstaan het gevoel alsof mijn tieten van beton zijn. Verder gaat alles nu prima. Dit is nu jouw 3e dag PO? Hoe voel jij je?

 

 

Ben pas gisteren geopereerd om 11 u. Alles viel wel goed mee qua pijn de eerste uren. Alleen toen ik wakker werd lag ik enorm te rillen van de verdoving en dat was wel heel pijnlijk. 

Maar op dit moment is het kapot gaan. Ze hadden net gebeld van het ziekenhuis om te vragen hoe het is en ze zeiden dat ik de zwaardere pijnstillers mag nemen. 

Ga blij zijn als ik een weekje verder ben :) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

43 minuten geleden zei Romina1988:

 

 

Ben pas gisteren geopereerd om 11 u. Alles viel wel goed mee qua pijn de eerste uren. Alleen toen ik wakker werd lag ik enorm te rillen van de verdoving en dat was wel heel pijnlijk. 

Maar op dit moment is het kapot gaan. Ze hadden net gebeld van het ziekenhuis om te vragen hoe het is en ze zeiden dat ik de zwaardere pijnstillers mag nemen. 

Ga blij zijn als ik een weekje verder ben :) 

Vanaf dag 4 wordt die erge pijn minder! Dag 5 was die helse pijn weg, maar was ik kapot moe (want dagenlang erge pijn maakt je doodop). Dag 7 ging het gestaagt beter. Al kan ik nog steeds hele dagen slapen. Komt goed, nog 2 dagen op je tanden bijten dan is het aller ergste voorbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden zei SandraHu:

Vanaf dag 4 wordt die erge pijn minder! Dag 5 was die helse pijn weg, maar was ik kapot moe (want dagenlang erge pijn maakt je doodop). Dag 7 ging het gestaagt beter. Al kan ik nog steeds hele dagen slapen. Komt goed, nog 2 dagen op je tanden bijten dan is het aller ergste voorbij. 

 

Dank je wel voor de goeie moed :) 

ben benieuwd hoe het voor je zal zijn als het verband er af is! Laat je me dan eens weten of het veel scheelt qua grootte? 

Dank u wel! 

 

Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Romina1988Ik heb net wat gespiekt...Mijn verband begint los te laten (12 dg PO) en moet van de kliniek al een sportbh erover dragen. Maar goed...dat bood de gelegenheid om even kort te spieken. Het is inderdaad 1 cupmaat kleiner met het drukverband en zeg id 1.5 als je verband nog heel strak zit. Ze zijn eeuh wel aardig wat groter :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei SandraHu:

@Romina1988Ik heb net wat gespiekt...Mijn verband begint los te laten (12 dg PO) en moet van de kliniek al een sportbh erover dragen. Maar goed...dat bood de gelegenheid om even kort te spieken. Het is inderdaad 1 cupmaat kleiner met het drukverband en zeg id 1.5 als je verband nog heel strak zit. Ze zijn eeuh wel aardig wat groter :D

 

Oooooh.  Zo fijn om te horen!! 

En,tevreden? 

Bedankt om iets te laten weten he! ;) 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames, ik ben ook geopereerd door dr Verdonck en vond ze in het verband ook klein, echter toen het verband eraf ging dacht ik wooow is toch we groot haha.

voor de mensen die foto's willen zien in verband en zonder verband laat het me even weten dan voeg ik jullie toe:D

ik ben nu 5 weken PO

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden zei Desert-Rose:

@Romina1988

 

Hoi hoi en gefeliciteerd met je nw boobs.

 

Ik heb de titel aangepast en topic verhuisd, hier in dit topic kun je nu alle updates neer blijven zetten, zodat je alles netjes bij elkaar hebt staan.

 

Doe rustig aan en ik wens je een goed herstel

 

Bedankt :) 

 

geen probleem,ik dacht al dat het mss beter op een andere plaats stond :) 

 

het herstel gaat al een stuk beter. Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei Chikawahwah:

Hey dames, ik ben ook geopereerd door dr Verdonck en vond ze in het verband ook klein, echter toen het verband eraf ging dacht ik wooow is toch we groot haha.

voor de mensen die foto's willen zien in verband en zonder verband laat het me even weten dan voeg ik jullie toe:D

ik ben nu 5 weken PO

 

Hey Hey,

super om te horen!!  

Zou ik de foto’s mogen zien?

ben zoooo benieuwd :D 

 

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weeks later...
Op 30-5-2018 om 18:21 zei Chikawahwah:

Hey dames, ik ben ook geopereerd door dr Verdonck en vond ze in het verband ook klein, echter toen het verband eraf ging dacht ik wooow is toch we groot haha.

voor de mensen die foto's willen zien in verband en zonder verband laat het me even weten dan voeg ik jullie toe:D

ik ben nu 5 weken PO

Haii ik ben heel benieuwd naar je fotos ik word 19 juli geopereerd door dr grabietz in amsterdam en krijg 450 cc hp... ben beniwud hoeveeljij hebt gedaan lijkt me ook in deze richting ? GR S. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei ShirleyS:

Haii ik ben heel benieuwd naar je fotos ik word 19 juli geopereerd door dr grabietz in amsterdam en krijg 450 cc hp... ben beniwud hoeveeljij hebt gedaan lijkt me ook in deze richting ? GR S. 

Hey, nee ik heb maar 350cc! Maar kan je als je wil wel toevoegen aan m’n album? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 30-5-2018 om 18:21 zei Chikawahwah:

Hey dames, ik ben ook geopereerd door dr Verdonck en vond ze in het verband ook klein, echter toen het verband eraf ging dacht ik wooow is toch we groot haha.

voor de mensen die foto's willen zien in verband en zonder verband laat het me even weten dan voeg ik jullie toe:D

ik ben nu 5 weken PO

Hoi hoi,

pik zie graag je resultaat! Ik ga ook voor Verdonck dus zie graag  zo veel mogelijk foto’s van zijn werk!

bedankt alvast. Groetjes sarina

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden zei Sarina:

Hoi hoi,

pik zie graag je resultaat! Ik ga ook voor Verdonck dus zie graag  zo veel mogelijk foto’s van zijn werk!

bedankt alvast. Groetjes sarina

Ik voeg je toe! Heb m’n album wel niet zo goed bijgehouden dus de laatste foto’s zijn van 4 weken PO. Ben nu 9 weken 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.