Ga naar inhoud

Vind zooo niet mooi, en nu?? Tips welkom


Aanbevolen berichten

Hai, 4 januari geopereerd, kapselvorming weghalen, wat overtollig vel verwijderd, en 400cc duap plane. En ik vind ze steeds minder mooi worden.

prothese zit erg aan de zijkant, bovenop is het plat, er zitten plooien tussen mijn borsten, als ik voorover buig heb ik ineens theezakken. Gewoon zo niet happy mee. Alleen in een bh lijkt t wat maar verder.....

mail gestuurd naar pc en moet afspraak maken. Iemand ervaring met wat er dan kan gebeuren? Is het eigen risico dat je dit hebt gedaan? Weer zoveel geld voor een nieuwe operatie heb ik niet. Dus ik ben bang dat ik het hiermee moet doen, heb er eigenlijk gewoon spijt van:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar heb jij je vorige operatie niet vergoed gekregen ? Want je had toch behoorlijk last van kapsel?

Ik had in mei 2016 een prothesewissel en toen bleek dat ik een lekke prothese had. Mijn pc heeft toen geen vergoeding aangevraagd uit zichzelf, maar toen ik op nacontrole kwam heb ik haar gevraagd alsnog een vergoeding aan te vragen bij de zorgverzekeraar.  De hele operatie is toen vergoed, ik moest alleen de protheses betalen. 

Misschien een idee voor jou om dat ook met terugwerkende kracht aan te vragen via je pc?

Echt vervelend dat je zo niet happy bent met je boobs. Daar heb je het uiteindelijk niet voor gedaan hè? Ik hoop voor je dat er een oplossing komt. 

 

Xxx Jaydee 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb de wissel gekregen en de 1500 van de prothese zelf betaald, maar nu is er geen kapsel dus dan zal ik alles zelf moeten betalen en dat gaat m echt niet worden, die 1500 ging wel maar ik heb nu niet nog een keer een paar duizend euro liggen voor een nieuwe wissel:84:

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden zei SandyOsVe:

Ja ik heb de wissel gekregen en de 1500 van de prothese zelf betaald, maar nu is er geen kapsel dus dan zal ik alles zelf moeten betalen en dat gaat m echt niet worden, die 1500 ging wel maar ik heb nu niet nog een keer een paar duizend euro liggen voor een nieuwe wissel:84:

Dan ga je er gewoon een hersteloperatie uit proberen te slepen op kosten van het ziekenhuis. Want klopt toch niet dat je rimpels hebt en theezakjes als je bukt? Misschien had je gewoon een groter aantal cc's nodig. Of een lift? Maar dat hoort een pc in te kunnen schatten. Want welke protheses heb je, welk profiel?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik lees je verhaal en jij bent de eerste waarbij ik lees dat jij ook 'last hebt van  theezakjes' als je bukt. Dit heb ik ook! Ben een paar weken geleden hiervoor naar mijn pc geweest en gevraagd of dit normaal is. (Ik merkte dat ik mij er behoorlijk aan stoorde) mijn pc gaf aan dat dit erbij hoorde, het is de losse huid van mijn borst. De natuurlijke hanging, haha heb ik hiervoor nooit gehad dus geen idee hoe die natuurlijke hanging is (Heb 320 cc dual plane laten plaatsen). Ik heb me steeds afgevraagd, en nu nog wel eens, of dit komt omdat er niet voldoende cc in zit om mijn volume op te vullen...ben dan wel benieuwd wat er tegen jou gezegd word daarover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.