Ga naar inhoud

Doriend : 20 juli 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

Op 1-9-2018 om 12:59 zei Thaliaramaakers:

Hey Doriend, 

Ik heb vandaag mijn eerste consult gehad en ben ook van plan om motiva te nemen. Hoe is de operatie verlopen en ben vooral benieuwd naar het resultaat!

Groetjes Thalia.

 

Dag Thalia,

 

sorry was met vakantie daarmee dat ik nu pas reageer op je berichtje hier. Is je eerste consult goed meegevallen? Je operatie al ingepland ook? Bij mij is de operatie heel goed verlopen. Heb eigenlijk nergens echt last van gehad. Op zich ja de eerste dagen van liggen naar recht zitten maar is wel normaal denk ik. Echt pijn pijn heb ik ook niet gehad. Wel goed men pijnstillers genomen om de zoveel uren maar heb niet de zwaarste pijnstillers moeten nemen die ze je meegeven. Verder ben ik de dag van mijn operatie zelfs al namiddag een kleine wandeling gaan kunnen doen met mijn dochtertje. En na 5 dagen was ik pijnstiller vrij. Nu ben ik afgelopen weekend terug gestart met het hardlopen en ging ook wel goed. voelde beetje gek omdat ik niet gewend ben dat er zoveel is maar ben wel heel tevreden van het resultaat. 

 

Veel succes! 

 

Groetjes 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.