Ga naar inhoud

Doriend : 20 juli 2018 : Dr. Verdonck : Belgian Breast Clinic


Aanbevolen berichten

20 uur geleden zei Frizzle:

Ik mocht vanaf twee weken,dus als je verband eraf is, terug op zij slapen.

Nu drie weken later is dit me nog niet gelukt,voelt raar aan en nog wat druk.

Het rugprobleem vond ik ook vreselijk maar met een kussen onder de benen haalt het al wat druk van de rug af.

 

ooh hopelijk krijg ik dan later deze week ook groen licht om terug op mijn zij te slapen. Zo op de rug is echt niets voor mij. Word 10x wakker op een nacht gewoon om het feit dat ik niet goed lig zo.. zucht! Straks je tip eens proberen met het kussen dan! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 175
  • Created
  • Laatste Reactie
14 uur geleden zei Jen1988:

Hoe ebben jullie beslist welke implantaten jullie willen/nemen?? En mag ik vragen hoeveel de kostprijs was want er staat op de website van Verdonck 2600 euro maar is dit voor elk soort implantaten of verschilt de prijs?? Grts

 

ik heb eigenlijk het advies van de dokter vooral opgevolgd. Zelf vond ik het belangrijk om zo min mogelijk kans te hebben op kapselvorming en ook het 'model' was belangrijk. Wou zo natuurlijk mogelijk maar toch met volume bovenaan en zo ben ik met de motiva progressive plus uitgekomen. Dokter Verdonck geeft je echt wel goede raad vond ik persoonlijk maar laat je volledig vrij in je keuze. Sebbin kost € 2600, Mentor € 3000 en Motiva € 3400 bij hem. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden zei Sanderella:

Hoi meiden 

 

ik ben aanstaande woensdag ook alweer 3 weken verder.. en ik voel mij super!! Littekens zijn echt super klein wat ik niet had verwacht. Ook zijn ze al aardig gezakt. De ene borst wel iets meer dan de andere. Op mijn zij slapen gaat ook super samen met mijn zwangerschapskussen. Ben helemaal blij met het resultaat(progressieve + 315cc)  al en t kan alleen maar beter worden. Vindt t lastig om niet al te gaan sporten omdat ik mij zo goed voel. Maar ik probeer vol te houden niet te gaan. 

 

Liefs Sandra 

 

Ooh leuk te horen dat je je zo goed voelt! Zoveel te beter natuurlijk! Kan inderdaad alleen maar beter nog worden! En ken je gevoel van je te moeten inhouden :d zou liefst van al ook alles al terug gewoon doen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even een klein update want ben nu 10 PO en moet zeggen ik voel me echt goed. Vandaag ook de eerste dag terug aan het werk. De dokter had me ook wel een papiertje geschreven voor 2 weken maar wou het op het werk niet vertellen van mijn operatie. Vorige week een weekje verlof om te recuperen en nu voel ik me goed dus ben ik maar gewoon aan de slag terug gegaan. Ben vorige week donderdag (6dagen po) terug in de kliniek langs geweest en ze hebben mij daar toen het verband af gedaan. Met dit warme weer was de sportbh echt een verademing en kan ik me toch iets beter wassen nu. uiteraard mag ik wel nog niet douchen of in het bad gaan. Ben ook vorige week reeds gestopt met de pijnstillers. Had echt geen pijn niet meer en voelde me zo opgeblazen erdoor. Heb wel nog zo wat een trekkerig gevoel en last van mijn blauwe plekken maar dat is wel normaal waarschijnlijk. vond het vooral leuk dat ik het resultaat nu zo wel al kan bekijken. hihi! moet zeggen ben heel tevreden. Het is zelfs een beetje gek om mezelf nu te zien met echt borsten. lol! De linkerkant is wel al iets meer ingedaald dan rechts, maar met de borstband zal dit toch ook wel geleidelijk aan verbeteren veronderstel ik. nu donderdag de draadjes uit en dan wordt het moeilijk om me in te houden om niet te veel te gaan doen. ken mezelf! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden zei Josy:

Hey,

 

ja heel veel zenuwen! soms denk ik waar ben ik mee bezig:-/. Heb enorm veel schrik dat er iets verkeerd zou lopen. Heb jij al een datum vastgelegd?

 

Groetjes

Hifi jaa heb ik ook last van, ik ben een dag na jou. Maar gelukkig lukt t de angst te onderdrukken door de goede recensies en reacties hier te lezen. Ben blij dat het goed gaat met jullie. Hoop dat het bij mij net zo verloopt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden zei Doriend:

Even een klein update want ben nu 10 PO en moet zeggen ik voel me echt goed. Vandaag ook de eerste dag terug aan het werk. De dokter had me ook wel een papiertje geschreven voor 2 weken maar wou het op het werk niet vertellen van mijn operatie. Vorige week een weekje verlof om te recuperen en nu voel ik me goed dus ben ik maar gewoon aan de slag terug gegaan. Ben vorige week donderdag (6dagen po) terug in de kliniek langs geweest en ze hebben mij daar toen het verband af gedaan. Met dit warme weer was de sportbh echt een verademing en kan ik me toch iets beter wassen nu. uiteraard mag ik wel nog niet douchen of in het bad gaan. Ben ook vorige week reeds gestopt met de pijnstillers. Had echt geen pijn niet meer en voelde me zo opgeblazen erdoor. Heb wel nog zo wat een trekkerig gevoel en last van mijn blauwe plekken maar dat is wel normaal waarschijnlijk. vond het vooral leuk dat ik het resultaat nu zo wel al kan bekijken. hihi! moet zeggen ben heel tevreden. Het is zelfs een beetje gek om mezelf nu te zien met echt borsten. lol! De linkerkant is wel al iets meer ingedaald dan rechts, maar met de borstband zal dit toch ook wel geleidelijk aan verbeteren veronderstel ik. nu donderdag de draadjes uit en dan wordt het moeilijk om me in te houden om niet te veel te gaan doen. ken mezelf! 

Ben blij om te horen dat het allemaal zo goed verlopen is en dat je al terug aan het werk bent! ik heb ook maar 1 weekje verlof gepland staan dus hoop ook meteen weer aan de slag te kunnen. net zoals jij kantoorwerk, dus moet lukken :-D Enkel zien met de 2 kleine kids thuis dat ik me niet forceer, dat zal moeilijker zijn.. pff nog zo lang wachten voor mij! nog 3 maanden grrrrr :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Justien:

Dat vraag ik me ook af, (nieuw hier)

Ja dat kan maar volgens mij alleen van mensen die dat openbaar hebben staan. Anders moeten ze je volgens mij toevoegen aan hun vriendelijkst ofzoiets... tenminste zo begrijp ik het.... in ieder geval als je naar bladeren gaat kun je naar fotoalbum gaan daar kun je de operatie kiezen en de foto’s zien... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welk werk is het ook alweer dat je doet? Ik twijfel nog of ik het briefje van dokter Verdonck ga gebruiken met een smoes of gewoon al ga werken na mn verlof volgende week. Was er een reden dat het verband er al werd afgehaald? Bij mij zijn de plakkers vanboven en vanonderen losgekomen. Heb al eens gespiekt ;) voelde idd enorm vreemd. Moet wel heerlijk zijn zo zonder dat verband. Heb je dan een sport bh van het ziekenhuis genomen? 

 

Groetjes,

Jayke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook super dat je al gestopt bent met de pijnstillers. Ben je gewoon van de een op de andere dag met alle pijnstillers gestopt? Of moet je die wat afbouwen? Ik weet niet goed of ik ze nog nodig heb. Heb niet echt pijn maar weet niet of dat dankzij die pijnstillers komt. Wel soms nog een druk of eens een stekend gevoel. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

20 uur geleden zei 8008135:

Hifi jaa heb ik ook last van, ik ben een dag na jou. Maar gelukkig lukt t de angst te onderdrukken door de goede recensies en reacties hier te lezen. Ben blij dat het goed gaat met jullie. Hoop dat het bij mij net zo verloopt!

 

komt allemaal in orde ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden zei Meiklok:

Ben blij om te horen dat het allemaal zo goed verlopen is en dat je al terug aan het werk bent! ik heb ook maar 1 weekje verlof gepland staan dus hoop ook meteen weer aan de slag te kunnen. net zoals jij kantoorwerk, dus moet lukken :-D Enkel zien met de 2 kleine kids thuis dat ik me niet forceer, dat zal moeilijker zijn.. pff nog zo lang wachten voor mij! nog 3 maanden grrrrr :-)

 

ja dat vind ik ook het moeilijkste om mijn dochtertje niet op te pakken en om echt mee te spelen en te ravotten zoals anders. Nog even op de tanden bijten en dan ben jij aan de beurt! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei jayke:

Welk werk is het ook alweer dat je doet? Ik twijfel nog of ik het briefje van dokter Verdonck ga gebruiken met een smoes of gewoon al ga werken na mn verlof volgende week. Was er een reden dat het verband er al werd afgehaald? Bij mij zijn de plakkers vanboven en vanonderen losgekomen. Heb al eens gespiekt ;) voelde idd enorm vreemd. Moet wel heerlijk zijn zo zonder dat verband. Heb je dan een sport bh van het ziekenhuis genomen? 

 

Groetjes,

Jayke

 

Ik doe kantoorwerk en moet zeggen dat dat wel goed te doen is na een weekje verlof/herstellen. Op zich op het briefje van Dokter Verdonck staat enkel zijn naam, niet plastische chirurg of BBG of iets dergelijks dus dat is wel fijn. Maar ik ken de mensen op mijn werk, ze gingen toch vragen wat ik aan de hand had dan :-) Ik vond het vooral vies dat ik me niet kon wassen onder het verband met dit warme weer want voelde me echt temenis zweten met momenten daar onder. Had dan even naar de kliniek gebeld om te vragen of het verband niet vervangen kon worden door een nieuw verband omwille van de warmte. En mocht de dag nadien al langs gaan. Daar zei toen de verpleegster dat een nieuw verband niet meer nodig was en dat ik gerust al een sportbh mocht aandoen. Heb dan inderdaad de sportbh daar aangekocht. Maar die zit wel fijn. ben in tussen wel nog een 2de sportbh gaan bijkopen in de hunkemoller. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden zei jayke:

Ook super dat je al gestopt bent met de pijnstillers. Ben je gewoon van de een op de andere dag met alle pijnstillers gestopt? Of moet je die wat afbouwen? Ik weet niet goed of ik ze nog nodig heb. Heb niet echt pijn maar weet niet of dat dankzij die pijnstillers komt. Wel soms nog een druk of eens een stekend gevoel. 

 

Dat was mijn vraag ook of ik gewoon geen pijn meer had en of dat dit kwam door de pijnstillers. heb dan eigenlijk geleidelijk aan meer tijd tussen de pijnstillers gelaten en zo gemerkt dat ik eigenlijk niet meer veel last had. Dan ook eens geprobeerd om 's morgens niet meteen een pijnstiller te nemen na het wakker worden en dat ging eigenlijk prima. hoelang ben je nu po? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden zei Doriend:

 

Dat was mijn vraag ook of ik gewoon geen pijn meer had en of dat dit kwam door de pijnstillers. heb dan eigenlijk geleidelijk aan meer tijd tussen de pijnstillers gelaten en zo gemerkt dat ik eigenlijk niet meer veel last had. Dan ook eens geprobeerd om 's morgens niet meteen een pijnstiller te nemen na het wakker worden en dat ging eigenlijk prima. hoelang ben je nu po? 

Ik ben woensdag geopereerd. Zal dan ook eens proberen zonder pijnstiller. Krijg mijn broeken amper nog over mijn heupen en mijn buik lijkt vol met lucht te zitten. Hopelijk is dat door de pijnstillers.

Het voelt idd vies met dat verband. Ik vind dat het vooral zo hoog in mn oksels zit. Als ik me net gewassen heb blijf ik mn zweet ruiken. Ik zal dan een dezer dagen een goeie bh zoeken en neem dan eens contact op met Verdonck. Ik kan jammer genoeg niet gemakkelijk langsgaan want het is bijna 2u rijden..

Ik spiek af en toe aan de bovenkant van mn verband. Dan zie ik een mooi spleetje ;) mn vriend zeurt dan dat ik niet mag prutsen en gewoon moet afwachten. Maar tegelijk spiekt hij lekker mee. :D ik verlang tot ik ze helemaal kan zien en voelen. Mss over een paar dagen al. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden zei jayke:

Ik ben woensdag geopereerd. Zal dan ook eens proberen zonder pijnstiller. Krijg mijn broeken amper nog over mijn heupen en mijn buik lijkt vol met lucht te zitten. Hopelijk is dat door de pijnstillers.

Het voelt idd vies met dat verband. Ik vind dat het vooral zo hoog in mn oksels zit. Als ik me net gewassen heb blijf ik mn zweet ruiken. Ik zal dan een dezer dagen een goeie bh zoeken en neem dan eens contact op met Verdonck. Ik kan jammer genoeg niet gemakkelijk langsgaan want het is bijna 2u rijden..

Ik spiek af en toe aan de bovenkant van mn verband. Dan zie ik een mooi spleetje ;) mn vriend zeurt dan dat ik niet mag prutsen en gewoon moet afwachten. Maar tegelijk spiekt hij lekker mee. :D ik verlang tot ik ze helemaal kan zien en voelen. Mss over een paar dagen al. ;)

 

Ja dat is inderdaad van de medicatie. En denk ook wel in combinatie nu met het warme weer. Want ben nu toch minder opgezwollen nu ik niets nog neem van die medicatie. lol! Je kan altijd ook eens proberen om de duur tussen 2 pillen in te verlengen? Of je neemt misschien niet om de x aantal uur een pil? Ja ik vond dat het ook hoog zat het verband. Maar dat is denk ik vooral gedaan om de borsten goed te ondersteunen. Ale lijkt mij toch :D De sportbh van de kliniek is eentje van Anita en kost € 50. Maar moet zeggen dat het wel een aanrader is. Zit echt fijn. En krijg je meteen als je wilt, bij het afdoen van je verband. Zelf woon ik maar 20min van Diest af dus voor mij was de keuze wel snel gemaakt toen ze voorstelde aan de telefoon voor even langs te gaan. Wel leuk dat je nu toch al een beetje kan spieken. Je zal zien dat je verbluft staat van het eindresultaat. Was toch in mijn geval. Ale nu nog keer op keer als ik me aan het wassen ben, en ik kijk naar mijn borsten, dan kan ik niet geloven dat die nu echt bij mij horen. :43:ben er echt superblij mee! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag een sportbh gekocht bij hunkemuller. Geen idee of de maat goed is. Heb het verband eraf gehaald en ben toch erg geschrokken. Ik wist dat het mss nog niet zo mooi zou zijn. Had al fotos gezien waarop het vaak eerst nog niet zo mooi is. Maar deze zijn echt wel heel erg lelijk. :( mijn rechter tepel is veel lager als mijn linkertepel. En ze zijn beide enorm laag. Onder mijn rechter tepel is er helemaal nx meer. Ik weet dat het zal beteren eens alles gedaald is. Maar heb op dit forum nog nooit zo'n lelijke borsten gezien. Ben er nu toch niet goed van.. en de borstband doet zo'n pijn  in mn oksels steeds. :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei jayke:

Ik heb vandaag een sportbh gekocht bij hunkemuller. Geen idee of de maat goed is. Heb het verband eraf gehaald en ben toch erg geschrokken. Ik wist dat het mss nog niet zo mooi zou zijn. Had al fotos gezien waarop het vaak eerst nog niet zo mooi is. Maar deze zijn echt wel heel erg lelijk. :( mijn rechter tepel is veel lager als mijn linkertepel. En ze zijn beide enorm laag. Onder mijn rechter tepel is er helemaal nx meer. Ik weet dat het zal beteren eens alles gedaald is. Maar heb op dit forum nog nooit zo'n lelijke borsten gezien. Ben er nu toch niet goed van.. en de borstband doet zo'n pijn  in mn oksels steeds. :(

 

heb je dan naar het ziekenhuis gebeld of je het verband mocht afdoen? 

 

Ooh nee wat jammer dat je zo geschrokken bent! Het zal inderdaad nog allemaal wat veranderen hoor. Had ook eerst dat mijn linkerborst nog hoger zat dan rechts, dat is intussen al een heel stuk beter. Maar bedoel je dat je implantaten nog zo hoog zitten? Of wat bedoel je met onder mijn rechter tepel is er helemaal niks meer? Ik zou me nog niet te veel zorgen maken hoor meid! Het uiteindelijke resultaat zie je pas na 6maanden.. en ik zeg het, bij mij verandert het ook nog steeds hoor. Je zal zien dat dat bij jou ook het geval gaat zijn! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje! Ik hoop het zo. Ja ik had gemaild en het mocht eraf.

Ja, de onderkanten van de implantaten komen ter hoogte van mn tepels ongeveer. Dus ik heb grote stijve borsten en helemaal onderaan staan die tepels. En ik snap niet hoe die implantaten nog zoveel kunnen dalen. De plaats tussen mn littekens en tepels zijn zo klein, die tepels kunnen dan toch nooit in de midden gaan uitkomen? Misschien stuur ik straks een foto naar dokter Verdonck in de hoop dat hij me gerust kan stellen. Zie er alleen al erg tegenop om die bh uit te doen.. en ik snap niet dat ik op dit forum nog nooit zoiets gezien heb..

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden zei jayke:

Dankje! Ik hoop het zo. Ja ik had gemaild en het mocht eraf.

Ja, de onderkanten van de implantaten komen ter hoogte van mn tepels ongeveer. Dus ik heb grote stijve borsten en helemaal onderaan staan die tepels. En ik snap niet hoe die implantaten nog zoveel kunnen dalen. De plaats tussen mn littekens en tepels zijn zo klein, die tepels kunnen dan toch nooit in de midden gaan uitkomen? Misschien stuur ik straks een foto naar dokter Verdonck in de hoop dat hij me gerust kan stellen. Zie er alleen al erg tegenop om die bh uit te doen.. en ik snap niet dat ik op dit forum nog nooit zoiets gezien heb..

 

Mm.. ik zou dan inderdaad misschien dokter Verdonck eens mailen en horen wat hij er van zegt. Maar ik zeg het, ik merk op slechts een week tijd al een groot verschil qua indaling van mijn implantaten hoor.. En op zich zal ieder lichaam ook wel anders herstellen. Dokter Verdonck heeft denk ik wel genoeg ervaring dus zou me niet te veel zorgen proberen te maken. (wat heel waarschijnlijk makkelijker gezegd dan gedaan) maar komt goed meid! Had de dokter je op voorhand iets gezegd ervan dat dit kon ofzo? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee. Niets. Hij zei dat mijn rechterborst ietsjes kleiner is dan mn linker borst. Maar dat dit verschil na de operatie nog kleiner zou worden. En het verschil was miniem. Maar mn tepels staan op erg verschillende hoogte nu. En vooral veel te laag. Ik hoop zo dat het goedkomt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden zei jayke:

Nee. Niets. Hij zei dat mijn rechterborst ietsjes kleiner is dan mn linker borst. Maar dat dit verschil na de operatie nog kleiner zou worden. En het verschil was miniem. Maar mn tepels staan op erg verschillende hoogte nu. En vooral veel te laag. Ik hoop zo dat het goedkomt.

 

Had ik ook een verschil qua grootte. Maar geen enkele borsten zijn perfect gelijk. Dat je tepels nu zo laag staan, is denk ik eerlijk gezegd gewoon met dat je implantaten nog zo hoog zitten hoor. Zou het eventjes tijd geven en anders zeker contact opnemen met de dokter. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo! Ik ben redelijk nieuw hier... Ik heb vandaag mijn eerste afspraak gehad bij dr Verdonck!!! Ik heb een volle A cup maar voel me nog een meisje van 13 jaar (Hoewel ik toen nog geen borst had..). Dr. Verdonck stelde 255 cc voor waarmee ik een volle C zou hebben. Ik heb ook een klein verschil qua borst maar hij zei dat wanneer ik de BV heb gedaan, dit verschil zeker niet groter zou zijn. 

Ik ben zo enthousiast om een BV te doen en nu zeker na het gesprek!

Ik ga ook voor Motiva en heb ineens mijn operatie gepland voor 26 oktober!!!

Ik kan niet stoppen met er nu al aan te denken waardoor ik nog een aantal vraagjes heb...

Vanaf wanneer kochten jullie je sportbh en hoe wisten jullie de maat? En  van waar en welk merk hebben jullie je borstband?

+ wanneer mag die sportbh uit en kan je een échte leuke bh kopen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden zei Pipo1:

Hallo! Ik ben redelijk nieuw hier... Ik heb vandaag mijn eerste afspraak gehad bij dr Verdonck!!! Ik heb een volle A cup maar voel me nog een meisje van 13 jaar (Hoewel ik toen nog geen borst had..). Dr. Verdonck stelde 255 cc voor waarmee ik een volle C zou hebben. Ik heb ook een klein verschil qua borst maar hij zei dat wanneer ik de BV heb gedaan, dit verschil zeker niet groter zou zijn. 

Ik ben zo enthousiast om een BV te doen en nu zeker na het gesprek!

Ik ga ook voor Motiva en heb ineens mijn operatie gepland voor 26 oktober!!!

Ik kan niet stoppen met er nu al aan te denken waardoor ik nog een aantal vraagjes heb...

Vanaf wanneer kochten jullie je sportbh en hoe wisten jullie de maat? En  van waar en welk merk hebben jullie je borstband?

+ wanneer mag die sportbh uit en kan je een échte leuke bh kopen??

 

Hey! Leuk te horen dat je zo een goed gesprek hebt gehad en dat je ook meteen je operatie hebt laten inplannen. Nu kan je beginnen af te tellen! :D leuk he! 

 

Ik benzelf op 20 juli geopereerd door dr Verdonck. Natuurlijk is het nu al enige tijd echt warm weer waardoor ik me na een week met het verband aan echt vies begon te voelen. heb dan naar de kliniek gebeld en mocht de dag nadien langs gaan om te kijken of het verband vernieuwd moest worden en of ik al een sportbh mocht aan doen. Na het verwijderen van het verband zei de verpleegster dat ik gerust al een sportbh mocht aandoen en heb toen eentje van bij hun genomen. Is eentje van het merk Anita en qua maat heeft de verpleegster gewoon gekeken wat ik nodig had. Ben wel erna nog een extra sportbh gaan kopen in de hunkemoller en daar had ik eerst dezelfde maat genomen als die van de kliniek 80c maar die passte niet en heb dus daar een maatje groter 80d genomen. ook aan de verkoopster gevraagd of dit ok was en zij zei dat ik zeker geen c mocht nemen dat die te klein zou zijn. Denk dat je best echt past voor zeker te zijn van de maat. Mijn borstband heb ik gewoon online gekocht bij Biodermis en is van het merk VOE. Deze kostte met verzending naar België € 30. Bij de kliniek kan je ook eentje kopen en die kost € 40. Voor mij was het niet voor het prijsverschil dat ik het gedaan heb maar meer om het type borstband. Heb nu eigenlijk een 'plattere' zodat die iets minder opvalt onder mijn kleren terwijl die van de kliniek volgens de dames hier op het forum redelijk dik was. Wil het zo goed mogelijk verbergen onder mijn kleren omdat ik het bv niet op mijn werk verteld heb dat ik een borstvergroting heb laten doen. 

De sportbh en borstband moet ik nu nog 6 weken aan doen, dus in totaal 8 weken na de operatie. daarna mag ik een gewone bh aan doen. Maar de dokter zei ook wel dat als ik eens een feest of iets dergelijks heb, dat ik dan wel even al een gewone bh mag aan doen. Push up bh mag je wel pas aan doen na 6 maanden. 

 

Moest je nog vragen hebben, stel ze maar. Zal proberen je te helpen ;-) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.