Ga naar inhoud

mydream : 2 augustus 2018 : Dr. Nio : Park Kliniek


Aanbevolen berichten

Goedemiddag dames,

 

Sommigen van jullie zullen mij misschien nog wel herkennen van dit topic: 

 

 

Nu heb ik eindelijk na 1,5 jaar na mijn operatie de moed verzameld en heb ik contact opgenomen met dr. Nio om de operatie vast in te plannen. Het consult staat gepland voor maandag 23 juli en ik mocht al een operatiedatum inplannen bij het Park Medisch Centrum omdat dr. Nio en ik de afgelopen 1,5 jaar veel mailcontact hebben gehad. Dus dat is heel fijn en ook super dat ik al zo snel terecht kan. Ik ben niet eens zenuwachtig, ik wil het gewoon zo snel mogelijk achter de rug hebben. Ik ben gewoon echt niet tevreden en vind ze veel te groot, ik verstop ze in truien of doe hele losse shirtjes aan. Met dit weer is het ook geen succes om ze te verstoppen, hier is het namelijk 27 graden op dit moment. :blink:

 

Ik ga in juni ook op vakantie met mijn vriend en ik zie er zelfs tegenop om daar in een bikini te lopen (die al nauwelijks te vinden is voor die dingen cup 80F). Dus vandaar dat ik nu echt de knoop officieel heb doorgehakt. Ik ga het eindelijk doen en ik kan niet meer wachten. :43:

 

Het moeilijkste wordt denk een besluit maken over de maat. Ik zit de laatste weken al veel naar de tabellen te turen en probeer een beetje voorbereidend werk te doen voor het consult.

 

Foto's alleen zichtbaar voor leden.

Word nu lid.

 

Ik heb nu 500cc HP 85% filled, dus 5.8 projectie en 12.6 is de breedte. De projectie moet sowieso echt een stuk minder, van de zijkant heb ik het idee alsof ze ineens verschijnen wat naar mijn idee heel onnatuurlijk oogt. Ik zelf zit te denken aan 300, 325 of 350cc. Het liefst zo klein mogelijk, maar ik ben benieuwd wat jullie en dr. Nio hier van vinden. Ik zie namelijk echt door de bomen het bos niet meer. :84:

 

Daarnaast heb ik al mijn foto's uit mijn album verwijderd, omdat ik hier zowat eigenlijk niet meer kwam. Ik ben wel van plan om weer een privé album aan te maken.

 

Ik ben benieuwd naar jullie mening! 

 

x mydream

 

Edit: volgens mij heb ik dit topic ook in de verkeerde categorie geplaatst, excuses! Zie nu pas dat een aparte categorie is voor wissel.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mydream

Wat vervelend te lezen dat je niet tevreden bent met je borsten (in je album vond ik ze toen prachtig) 

Ik wil voor 23 juli veel succes wensen bij Dr.Nio hij is toch echt de gene die bij jouw de juiste prothesen kan plaatsen.

Liefs  Ank

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.