Ga naar inhoud

Angie : 10 maart 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Ik moet ook dinsdag 31..

Heroperatie? wat doen ze dan grotere, of vollere prothesen? of anders plaatsen?? Ben benieuwd he ze die rimpels wegkrijgen dan...?

Zou het wel willen denk, moet nu nog opletten hoe ik zit/ lig/ doe als ik met me vriend in bed lig. Niet dat hem wat uitmaakt maar voor mezelf, n topless op strand ga ik nu zeker niet.

Ben benieuwd wat dr plovier zegt erover, is het normaal zoals veel meiden hier zeggen...

Heb jij het ook aan beide borsten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

normaaal?? ik heb het voelbaar en heeeel zichtbaar, aan beide borsten als dit hoort doe mij me eigen borsten dan maar weer! het is super lelijk en dan is er weer iets waar ik onzeker over ben...

not gonna happen hoop dat de dokter dit kan verhelpen en dus gewoon kosteloos anders ben k dalijk weer een hap uit me geld kwijt.. kut kut kut..

iemand die weet of dit binnen het jaar valt dat gewoon vergoed word???

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

meid rustig!! ik heb het ook duidelijk voelbaar en zichtbaar als je er echt op let.

Hier kan een arts ook niks aan doen, je prothese is heel groot en je bent maar dun he!

Het word minder met de tijd maar je blijft het houden maar geloof me na een tijdje let je er niet meer op ;)

En meid je hebt ze achter de spier hoor want dan kun je het ook gewoon voelen!! Niet zo druk maken gekkie!

Er kan dus niks vergoed worden of vervangen dit zijn de ''risico's'' en is geen fout van je arts maar meid ze zijn prachtig :136:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar is een testje voor April:

moet je je handen in de zij zetten en je borstspieren aanspannen.

als de borst dan wat vervormd aan de onderkant en aan de kant van het borstbeen: dan zitten ze achter de spier.

door het aanspannen wordt de prothese nl. weggeduwd door de spier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja hij plaatst dual plane hij ging me uitleggen tijdens het consult hoe hij ze plaatst en hij zei dat hij een scheur in de spier maakt om de prothese ertussen te zetten.

Een scheur hoeft alleen bij dual plane.. ook al noemt hij het niet specifiek zo, hij beschreef exact de dual plane methode.

Bij achter de spier en voor de spier hoeft geen spier gescheurd te worden.

Daarom zei hij ook dat dat wel even pijn gaat doen en dat ik hem 'ga vervloeken'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je test gedaan ikke..

en bij mij vervormen ze wel... dus ik heb ze achter :D maar dat wist ik eigenlijk al..

tegen mij zei hij ook dat ik hem ging vervloeken, maar goed achter de spier doet ook gewoon zeer!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien komt het wel omdat hij er zoveel cc heeft ingedaan of kan het daar niks mee te maken hebben!?

en paarse littekens had ik ook hoor schat !! in het begin dacht ik ook dat ze nooit lichter zouden worden..

maar nu zijn ze al bijna onzichtbaar, gewoon geduld hebben :):116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ik heb ook een operatie aan mn pols gehad en dat litteken was eerst ook een dikke paarse streep en nu een heel fijn dun wit/doorzichtig streepje!

Ik pak 'm nog steeds vaak mee als ik mn lippen insmeer met vaseline, dan doe ik ook een beetje daar nog op :) is gewoonte geworden.

Alleen met borsten zal dat niet zo snel/praktisch gaan haha als je bent aangekleed en ergens bent ofzo. :unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan het bij mij niet zien als ik zit maar ik kan ze wel wat voelen. Ik ben van boven ook heel slank dus ik denk, omdat ik ook weinig borsten van mijzelf heb, dat ik daarom de prothesen goed voel.

Als ik voorover buk zie ik het ook maar ik denk dat het gewoon komt van de dunne huid

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij grotere cc's heb je denk ik wel meer kans op rimpeling, maar is ook vooral afhankelijk hoeveel bedekking je hebt, hoe meer eigen weefsel de prothese bedekt hoe minder je zult voelen/zien van eventuele rimpeling. :6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 year later...

Hi, ook ik heb rimpeling in mijn borsten als ik voor overhang en ik heb ze volledig achter de spier maar verder zien ze er heel mooi uit vond het alleen raar dat je het zo voelt als ze achter je spier zitten, maar pijn doet t niet of zo. Ik hoop dat je in onze antwoorden je gerust stelling hebt kunnen vinden. Ben niet zo actief meer maar je geen nieuws is goed nieuws zeggen ze altijd. :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.