Ga naar inhoud

Angie : 10 maart 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

Hoi Meiden,

Ben inmiddels 16 dagen po en het gaat harstikke goed geen pijn meer. De hechtingen zijn er inmiddels uit, maar heb heel gek als ik onder me borst kijk onder me litteken 3/4 draadjes? lopen onder me huid door zegmaar. Je ziet ong een cm zitten vanaf de onderkant van me prothese naar me ribben toe. Wat zijn dit??? inwendige hechtingen, aderen? Ik kan ze duidelijk voelen en ze bewegen ook met me borst mee want gaan strak staan als ik naar me littekens kijk en me borst wat optil. Ik voel ook een klein bobbeltje bij me litteken, je ziet het niet maar voelt het wel is dat normaal?

Hoelang duurt het bijvoorbeeld voordat inwendige hechtingen oplossen? Toch niet langer dan 14 dagen? Ziet er echt heel gek uit en voelt ook vreemd.

xxxx

Dakjewel alvast

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wauw super dat je hierover begint!! Ik heb dit bij mijn rechterborst gehad en dacht ook dat het een hechting was ofzo maar had zoiets ik vraag het wel aan mijn pc als ik er ben. Dit hoeft echter niet meer want sinds een week voel ik het niet meer! (Ik ben nu 9 wkn po) Het heeft bij mij geen pijn gedaan maar voelde idd strak als ik naar mijn litteken wilde kijken.

SUper link van Ikke en kan je dus zeggen dat het idd vanzelf weg gaat!!!!

kus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

Hoi allemaal,

Ik schrijf niet veel maar lees wel veel mee op het forum. Ben inmiddels 2maanden PO. Heb 515cc Sebbin gekregen.

Ik baal, als ik iets voorover zit zodat me borsten iets naar beneden hangen heb ik rimpels en niet zo klein beetje ook! Het zit aan de zijkant bij me oksels je ziet het ook een paar maar voel er veel meer!

Ik was zo blij. Vraag me alleen veel dingen nu af, en kan er maar 2 onderwepen over vinden. Kan het nog wegtrekken, of word het alleen maar erger? Lees alleen dat vrouwen hebben na een jaar of meerdere en ik heb na 2maanden al....

Waar zou het aan kunnen liggen? Ik ben niet te dun, wat ouder of iets.

Had zo gehoopt dit jaar net als al me vriendinnen topless te durven op vakantie, ben nu altijd de enige met bovenstukje. Nu zou ik dan de hele tijd rekening moeten houden met hoe ik zit....

Heb wel al een afspraak bijdr Plovier maar dat is pas 31 mei. Zijn er meiden met deze ervaring?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Angie,

Wat vervelend, zeg! Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet waarom je de rimpels kan zien, wellicht een dunne huid?

Ik heb wel, net als jij, dat er bij mn rechterborst aan de buitenkant ook rimpels zitten die ik kan voelen, maar niet zien. Bij 1 van mijn controles liet de verpleegkundige toen met een pothrese zien dat het komt door de ruimte in de holte en dat de prothese door bewegingen kan bewegen door de zwaartekracht. ik hoop dat je een beetje snapt wat ik bedoel.

Ik hoop voor je dat dr. Plovier op de controle iets meer kan zeggen en dat het vooral niet erger wordt!

Liefs!

Link naar reactie
Delen op andere sites

In die periode (2 tot 6 maanden PO) had ik ook last van her en der rimpeling of bobbels . Ze waren van voorbij gaande aard .

Je protheses zijn zich pas aan 't zetten en de siliconegel 'reageert' nu op de zwaartekracht .

Het kan dus zijn dat ze wegtrekken (mss volgende week , mss pas na 2 maand) en er kunnen er weer andere tijdelijk opduiken .

Ik ben 3 jaar PO en ondervind dat schommeling in gewicht de protheses erg beïnvloeden . Wanneer ik 3 kg minder weeg , voel ik meer rimpeling maar zijn mijn borsten zachter ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hier ook last van,

als ik voorover buk, voel ik ook heel goed rimpels, soms wat minder en soms wat meer!

Soms zie je ze en soms niet !

heel veel meiden hebben dit en ik denk ook dat het normaal is.

ik stoor me zelf er niet zo erg aan..

Link naar reactie
Delen op andere sites

als ik voorover buk, voel ik ook heel goed rimpels, soms wat minder en soms wat meer!

Soms zie je ze en soms niet !

Hier hetzelfde met voorover bukken, alleen de rechterborst dat wel. ;)

Zal er denk ik wel bij horen allemaal, stoor me er ook niet zo aan.

Hoop dat plovier je gerust kan stellen meid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook hetzelfde...Ik voel ze, en als je heel goed kijkt zie je het rechts als ik voorover buig en m'n arm op een bepaalde manier beweeg. Maar ik ben dan ook best dun én heb een dunne huid.

Ik heb dat destijds aan mijn pc gevraagd en zij zei dat het gewoon niet altijd te voorkomen is. Daar waar de prothese minder bedekt is...tja..daar kunnen rimpels ontstaan. Wat Dorperwt ook zegt: die prothese 'werkt' door de zwaartekracht, dat zal bij ieder vrouw zo zijn...en als je pech hebt, dan kun je het zien.

Maar, ik ben ruim acht weken PO, en als ik het goed begrijp valt er over het eindresultaat weinig te zeggen, dus we zullen zien hoe alles zich ontwikkelt. Ik denk dat die rimpels wel zullen blijven, tis niet anders..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je ziet het bij mij al als ik voorover leun, niet eens buk. Ben zo blij met me nieuwe boobies, alleen dit drukt de pret wel een klein beetje.

Dacht ook dat ik me goed voorbereid had, alleen dit wist ik niet, ben er ook niet voor gewaarschuwd.

Zo te lezen moet ik dus aankomen;) ben 180 en 68 kilo dus heel dun niet maar als die 2 kilo helpen eet ik ze er wel aan.

Kan ik topless op het strand van de zomer. Hoe ervaren jullie dat dan op strand in de sauna denk je dat andere mensen het kunnen zien? Of ben ik enige bij wie je het duidelijk ziet?

Gelukkig zie je het als ik sta niet, en als niet erger word kan ik er wel mee leven, en helemaal als het misschien no wel wegtrekt... ben pas 8 weken... ....

Volgende week me afspraak, zal laten weten wa dr. plovier heeft gezegd.

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik helemaal in paniek dus...... als ik voorover buk/buig dan voel ik ze ook aan beide borsten, niet 1 maar allebei grrrrrr! ik ben ook dun misschien ligt er hier aan? als ik gewoon recht sta of zit dan voel ik niks, ook als ik voorover buig zijn me borsten heerlijk zacht aan die rimpels zijn niet zo fijn!!!

ik ben nu 2maanden po.. ik vind helenaal niks, kunnen ze niet lek zijn??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihi maak je niet druk april... :) wij hebben er allemaal last van!!!

Welke bh maat heb je trouwens nu ??

@ Angie, ja ik ben ook van plan topless te gaan in de zomer dus hoop dat je die rimpels niet ziet anders is het geen zicht !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb volgens de hunkemoller maat F, maar vind E70 of zelden 75D lekkerst zitten!

maarheb het idee dat ze krimpen!!! of het went steeds meer.. :(

Je bent trouwens een mooie meid mii18! ;)

zou ook wel topless willen maar dan zijn die rimpels niks!!! en misschien durf ik het wel niet hahahaha!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het went gewoon steeds meer, dat is het gewooon :P

Maar ik vind jou boobs prachtig !! :123:

Thanks, jij bent ook echt een knappe meid :123:

Ik weet ook nog niet of ik topless durf hoor, misschien wel, ik zie het wel als ik in portugal ben :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnxs meisje!!!

ja ik zie het ook wel op de nederlandse stranden of in september in turkije misschien???

weet niet of het mag? maar moet ook ff kijken hoe bet met de rimpeling is en me paarse littekens!!!!!!!! dat leg ik ook ff voor aan plovier als ik er dinsdag toch ben hihi!!

of misschien hoeft het niet omdat hij ze weer moet opereren.... :angry::wacko: please noooooooo :(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.