Ga naar inhoud

Angie : 10 maart 2011 : Dr. Plovier : BeClinic


Aanbevolen berichten

Hoi, alle

Ik ben 23 jaar en wil al heel lang grotere, mooiere, borsten.

Heb veel info opgezocht en besloten naar dr plovier te gaan voor consult.

Ik heb voor me 23 jaar echt slappe borsten een a/b die voor mijn idee al hangt.

Nu was ik vandaag daar en dr. plovier adviseert me 500cc high profile, achter de spier ik vroeg een c/d. Hij vertelde me dat high profile wel iets onatuurlijker staat maar bij mij beter zou zijn omdat ik geen bolling heb en ze al iets hangen.

Nu vraag ik me af kom ik niet op een E uit met 500cc? Of valt dat wel mee en zal ik naar hem luisteren, denk dat hij sowieso meer verstand ervan heeft als ik :) Hij zou ook tijdens en voor de operatie kijken hoe het uitkwam. Ook oet ik foto's meenenmen hoe ik ze hebben wil.. pfff ben de hele avond al aan het foto's kijken..

Weet iemand ook welk merk silliconen hij gebruikt? hij vertelde wel dat als je ze dwars door snijd ze niet kunnen lekken gaf me wel een veilig gevoel.

x

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Created
  • Laatste Reactie

Ben even gaan neuzen op de site van Be-Clinic(veronderstel dat je daar geopereerd wordt ?) maar vind er geen merknaam van prothese terug .

Heb ook 'Dr Plovier' ingetypt in de zoekrobot van het forum (rechts bovenaan - er staat een vergrootglas bij) waardoor je bij operatieverslagen uitkomt bij dames die door hem geholpen zijn maar ook in hun profiel of topic geen naam te vinden .

Mss kan je de dames eens een pb-tje sturen met jouw vraag ?

De protheses zullen wel van goede kwaliteit zijn hoor , ze zijn allesinds gevuld met cohesieve siliconengel waardoor ze idd niet kunnen lekken . Tegenwoordig worden er weinig ander gebruikt :)

Heb veel goeds van deze chirurg gelezen hier maar vind wel dat hij er altijd veel cc inpropt :rolleyes: Maar goed , je bent fatsoenlijk ingelicht en weet dus dat het geen 'natuurlijk ogend' rezultaat zal opleveren en omdat je op hem vertrouwt zal een groter maatje voor jou ook geen probleem vormen . Eigelijk ben ik geen 'grote borsten'fan maar heb wel al veel rezultaten gezien die wel mooi zijn hoor , zelfs met hoog profiel OP de spier . De cup valt voor iedereen anders uit , ook met dezelfde cc want die hangt af van veel factoren . Hij zal dat idd het best kunnen inschatten .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Ik ben in oktober ook bij Plovier geholpen.

Bij mij heeft hij het merk cereform gebruikt en bij mijn schoonzus heeft hij sebbin gebruikt (weet ook niet waarom??)

Ikzelf heb 350 CC gekregen en ben van een A/B naar D/E gegaan moet wel zeggen dat het niet oogt als een natuurlijke E.

Ik zal je een pb'tje doen met de link naar mijn album.

Mijn schoonzus heeft een D/E en heeft 515 CC gekregen (zij heeft zich nog wel niet laten opmeten, ik wel)

Als je gewoon de foto's meeneemt van de dikte die je wil en goed uitlegt hoe je ze niet wil komt het wel in orde bij plovier hoor (naar mijn mening dan)

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey denk dat je wel groter uitkomt dan een c/d hoor, maar aan de andere kant bij iedereen valt het anders uit dus het is altijd moeilijk in te schatten.

Ik ben gistere geopereerd voor mijn wissel, maar ik heb het laatst gevraagd aan Valerie welke prothesen ze gebruiken en het was Cereform en Sebbin. Ik heb nu Sebbin gekregen en de vorige keer Cereform.. geen idee waarom, maar het zal vast wel goed zijn!

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom angie,

dkr Plovier gebruikt cereform standaard maar in sommige gevallen een ander merk ik geloof dat je zelfs het merk kunt kiezen bij hem dan besteld hij ze gewoon, ik vind 500 cc wel veel hoor ik zelf heb 375 cc en kom wel op minimaal een d uit maar dat is per persoon zo enorm verschillend ! als je duidelijk aan geeft dat je echt niet groter dan een D cup wil dan zal hij daar tijdens de operatie heel goed naar kijken en dan doet hij er mischien wel veel minder in.

xxx bambie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Danjullie wel allemaal,

Denk ook dat hij het beste zal weten, heb 10 maart me operatie bij hem:)

Ik ben ook groot 176 en 70 kilo dus iets groter zal me wel staan denk ik;)Las hieronder ook dat je met verschillende cc op dezelfde maat uitkomt. Ben nu hard op zoek naar foto's die ik mooi vind, wel lastig hoor met als die foto's op het net...Hebben jullie 1 meegenomen die jullie het mooist vonden, of meerdere?

Vind hetnu al spannend, vakantie net geregeld op me werk en nog 2 maanden :)

xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angie,

Welkom hier! Zie dat je al een operatiedatum hebt, dus ik ga je topictitel aanpassen en je topic naar de operatieverslagen verhuizen, dat maakt het net weer iets echter!

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 month later...

yes yes yes, ik heb ze! 515cc sebbin high profile. Nu gaat het goed, vrijwel geen pijn als ik stil lig. Maar wat was de terugreis en de eerste nacht eng.

De terugreis vanaf belgie heb ik iets van 4x moeten overgeven, wat onzettend pijn deed natuurlijk. Wist me geen houding te geven. Thuis aangekomen heb ik gelijk me medicatie ingenomen en ben in slaap gevallen, voelde me toen goed.

Werd om 3uur snacht wakker en me vriend hielp me naar de wc. Toen ik op de wc zat werd ik helemaal niet goed, me vriend praatte tegen me maar zijn stem kwam zacht binnen...heeeel vaag en het zweet droop van me af. Ik ben terugestrompeld naar de bank en hoorde een harde piep die er niet was... dacht dat ik flauw zou vallen. Na wat cola te hebben gedronken kwam ik een beetje bij. Ik denk dat het bijwerkingen zijn geweest van de sedatie....al denk ik nu dat ik onder narcose ben geweest heb ook last van me keel, gok van beademing? Ik ga het nog navragen bij de kliniek, ze hadden gezegd dat ik onder sedatie zou gaan, maar dan al die vage beijwerkingen? Nu nergens geen last van jah, pijn met opstaan etc maar dat hoort erbij.

Ben nu 2 dagen po al durf ik nog niet te douchen, heb vandaag gekeken en ben heel blij heb alleen snel wer me BH aangedaan, weet dat niet kan maar voelde of ze eraf vielen. Gekke is dat ze ook helemaal niet op me eigen borsten lijken, of voelen.

Kan me nu niet snel genoeg gaan tot ik de deur uitkan, bh's kopen. Hoelang duurde het bij jullie voordat je weer beetje mobiel bent?

xxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Angie,

Gefeliciteerd!!! :64: Dat was lang geleden dat je in je eigen topicje had gepost hihi, lag al een dikke laag stof op hahaha

Fijn dat je het achter de rug hebt en dat alles goed is verlopen, op de reactie op de verdoving na, en het overgeven. :( Hopelijk voel je je nu al weer een stuk beter. Wens je een voorspoedig herstel.

Bh's kopen doe je toch beter pas ten vroegste na 4/6 weken als je niet wilt dat ze straks niet meer passen, je mag ze sowieso toch nog niet aan.

Liefs, :54:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi angie,

gefeliciteerd met je bbobs...515 cc gaat vast mooi worden ..bij mij duurde het toch wel een week of twee voordat ik een beetje mobiel werd maar ik moet zeggen dat mjn herstel ook best wel lang duurde had er nog lang last van ..maar zo rond de 3 week begon de het toch de gede kant op te gaan voelde alwel heel lang rechts de protese nog wel..gelukkig is dat nu allemaal achter me en voelen ze als mijn eigen boobs aan ..geduld is het toverwoord ..mar laat je lekker verwennen en doe rustig aan het gaat met de dag beter worden ik wens je een fijn herstel

groetjes emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angie,

Gefeliciteerd!

Ik word 4 april geopereerd door dr. Plovier. Ik ben benieuwd op welke maat je gaat uikomen met 515CC.

Ik krijg zelf 450 CC en ben soms best bang dat het té groot wordt.

Ga je foto's plaatsen?

Succes met je herstel!

Groetjes :116:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zal foto's plaatsen, moet alleen even opzoek naar me kabeltje. Vind ze nog niet zo mooi moeten echt nog indalen, ben daarom ook blij dat veel dames foto's hebben vanaf dag 2 tot wel jaar later daardoor schrik ik nu niet zo dat ze zo hoog zitten en puntig zijn voor me idee. Heb net voor eerst gedouched en moet zeggen dat het fijn was, al voelt nhet heel gek als ik aan me ze voel. Heb geen idee welke maat ik nu heb, zal ik ook pas weten als ik bh's kan kopen en zoals ik dat hier lees duurt dat nog een paar weken.

Kan ook niet wachten, tot ik hersteld ben.... ben nu pas 3 dagen po en kan me kont al zelf afvegen ;) dus het gaat de goede kant op!.

xxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi, heb inmidels foto's erop. Je moet volgens mij alleen eerst vrienden met me worden, heb ik gedaan zodat niet iedereen kan kijken.

Herstel gaat goed, ga zo voor eerst naar buiten even een rondje wandelen. Heb nu voor de 2de keer gedocuhed en ook dat ging top. Vond nu zelfs lekker even me bh uit en niet eng meer:)

Ik ben heel benieuwd welke cupmaat ik uitkom, maar dat zie ik wel ben blij dat de ergste pijn nu voorbij is als het goed is. Slapen blijft alleen drama word in de ochtend wakker om 07.00.

Ik las ergens op de site dat high profile maar voor 75% gevuld is, kan dit wel anders hou je boven toch niks over? dan zou ik ook maar 400cc hebben?

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ben nu al tevreden;) helemaal als ik me voor en nafoto's naast elkaar bekijk pas 15 x gezien vandaag ;)

Stuurde net een vriendin ook me foto's door die ik al ken sinds ik 2 ben en die zei ook tis dat ik weet dat jij het bent anders had ik je niet herkent, me borsten dan he ;) Ben echt blij al ermee, en als goed is worden ze nog alleen maar mooier en ronder, en voel me sinds vamndaag ook een stuk bter:)

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angie1

Gefeliciteerd met nieuwe borsten! Blij dat alles goed gaat. Ik wens je een voorspoedig herstel. Mag ik je foto's ook zien? Ben erg benieuwd naar het resultaat.

Groetjes Mireille

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Angie, ik mag me morgen melden bij dr Plovier, spannend! Zijn ze bij jou voor of achter de spier geplaatst? Heb je nog tips? (ik heb al spuugzakjes ingepakt n.a.v. jouw bericht over de autorit...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tussen de de spier. Had hij het over. IK kon niet voor want had te weining borstweefsel. Weet niet hoelang je rijden moet ik moest 3uur terug:( maar behalve kotszakje een dekentje en kussen, had het super koud de weg terug.

Verder lekker ontspannen vanavond, en geniet van het slapen op je buik, of zei vannacht;) Ben nu week po en alles gaat al veel beter alleen het slapen is nog drama op me rug.

Heel veel succes en plezier daarna;) ben nu zo blij eindelijk borsten ;)

xxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Volgende week donderdag ik ben dan 14 dagen po me hectingen eruit laten halen bij me eigen huisarts woon namelijk dik 3uur rijden, plovier stelde dat zelf voor. Heeft iemand hier evaring mee? is toch een klein klusje voor je eigen huisarts of is het anders gechecht dan normaal?

Alvast bedankt,

xxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.




×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.