Ga naar inhoud

Lob : 28 mei 2018


Aanbevolen berichten

Vandaag geopereerd in Vlaardingen

Dr van Onselen

Door wat negatieve plubliciteit heb ik mij niet af laten schrikken.

Ik wil hem bedanken voor vandaag en complementeren ! Daarom zet ik dit even bewust op deze topic 

tevens voelde mij top toen ik wakker werd! Mijn booby,s kijken mij wel aan nu! Haha nou af wachten ivm herstel 

mijn reden was dat ik het jammer vond dat mijn mooie c later een B werd en steeds slapper werd met name ik weeg maar 54 kilo en ik ben 169. Mensen zeggen je hebt al mooie borsten . Maar ik vindt het net zo belangrijk als een goed kapsel!!

mensen ik ga goed de regels in acht nemen want dat is het belangrijkste om complicaties te voor komen.

tevens 425 xp anatomisch 

ps eerst hingen mijn borsten meer naar buiten nu prachtig naar binnen met wel ruimte dit was dag 1 en succes meiden wie nog moeten 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

proficiat met je nieuwe boobs meid! Wat fijn dat het goed verlopen is voor je! Toch spannend he die dag zelf. Krijg al een beetje gezonde zenuwen als ik er aan denk ik hoop ik oktober geopereerd te worden.

 

een spoedig herstel gewenst!

 

 

x Anissa

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je wel!!oei nog even wachten dus

 nou vannacht ik kwam niet overeind van de spierpijn en de spanning

na een pijn stillen ging het beter

ik heb alles naast mij op het bed gelegd . Dat is wel een tip !

want toen ik ging lopen werd ik misselijk en op bed recht op gaat prima! Ook bij praten en ademhalen voel je alles dusssss

voordeel is ik hoef alleen de band om geen compressie

oja ik heb

Polytech Replicon Microthane 425 XP.

succes alle maal en goed herstel 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.