Ga naar inhoud

Samwil1 : 28 mei 2018 : Dr. ? : MFIV


Aanbevolen berichten

Hoi lieve dames. Ik wil me even kort voorstellen.. Mijn naam is Samantha mama van een dochtertje van 1 jaar oud. Ik ben zojuist geopereerd (zit nu in de auto richting huis haha) heb een prothese wissel gehad (van mcGhan mm 400g naar Polytech replicon xp 665cc). Tot zover erg tevreden met het resultaat! Ben benieuwd op welke maat ik dit keer uitkom. Ik ben 1.76 cm lang en weeg 75kg. Ik heb de prothese wissel laten doen ivm het draaien van mijn linker prothese. Dit is trouwens mijn 2e wissel. Eerste keer helaas pech met een dubble bubble aan beide kanten en de 2e keer pech met het draaien van de (anatomische) prothese van de linkerborst. Hopelijk is 3x scheepsrecht! Mvg xxx 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-5-2018 om 18:23 zei Samwil1:

Hoi lieve dames. Ik wil me even kort voorstellen.. Mijn naam is Samantha mama van een dochtertje van 1 jaar oud. Ik ben zojuist geopereerd (zit nu in de auto richting huis haha) heb een prothese wissel gehad (van mcGhan mm 400g naar Polytech replicon xp 665cc). Tot zover erg tevreden met het resultaat! Ben benieuwd op welke maat ik dit keer uitkom. Ik ben 1.76 cm lang en weeg 75kg. Ik heb de prothese wissel laten doen ivm het draaien van mijn linker prothese. Dit is trouwens mijn 2e wissel. Eerste keer helaas pech met een dubble bubble aan beide kanten en de 2e keer pech met het draaien van de (anatomische) prothese van de linkerborst. Hopelijk is 3x scheepsrecht! Mvg xxx 

Ik was vergeten het erbij te zetten, maar ik ben dit keer geopereerd door dr van Onselen. Waarschijnlijk was ik op het moment van het typen nog dol van de narcose. :kez_11: Ben nu 5 dagen po, eerste 2 dagen waren toch weer even pittig. Was de pijn van de vorige 2 operaties blijkbaar vergeten. :rolleyes: Het gaat nu stukken beter! Vrijwel geen pijn meer, afentoe wat steekjes hier en daar en wat last van m’n maag. (ook weer iets nieuws). Weet niet of dat met de operatie te maken heeft.. maar goed, tot zover mag ik niet klagen! :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weeks later...

Ik ben vandaag 3 weken po. Voor situatie met mcGhan 400cc Mp Anatomische protheses maat 75C/D. Huidige bh maat 75F met Polytech replicon 665cc MXS anatomische protheses! Heel erg blij tot nu toe hoop dat ze niet al te veel meer gaan slinken.. :1big_boobs:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.



×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookiesop uw apparaat geplaatst om deze website te verbeteren. Je kunt je cookie instellingen aanpassen, anders nemen we aan dat je het goed vindt dat we verder gaan.