FemAli Posted May 28, 2018 Posted May 28, 2018 Hoi allemaal, Ik ben Fem, 28 jaar en meer dan vijftig kilo afgevallen waardoor ik van een volle F-cup naar een slappe B/C-cup ben gegaan. Ook heb ik een slappe buik. Daarom wil ik een borstlift met implantaten (en een buikwandcorrectie t.z.t.) laten uitvoeren. Ik twijfel tussen kliniek Heyendael en de Wellnesskliniek in Genk. Ik zou graag jullie ervaringen willen lezen en eventueel resultaten willen zien. Liefs, Fem
SandraHu Posted May 28, 2018 Posted May 28, 2018 Hoi Fem, Ik ben 18 mei in de Wellness Kliniek geopereerd (borstvergroting met hydrogel 400 en 370 cc implantaten door dr. van Zele). Ik zit nog in het verband (dat mag er 1 juni af), maar als je mij een pb stuurt wil ik je wel mijn voor en na foto's sturen. Ik weet nu ook nog niet hoe het eruit ziet dus haha. Groetjes
FemAli Posted May 30, 2018 Author Posted May 30, 2018 Op 28-5-2018 om 15:44 zei SandraHu: Hoi Fem, Ik ben 18 mei in de Wellness Kliniek geopereerd (borstvergroting met hydrogel 400 en 370 cc implantaten door dr. van Zele). Ik zit nog in het verband (dat mag er 1 juni af), maar als je mij een pb stuurt wil ik je wel mijn voor en na foto's sturen. Ik weet nu ook nog niet hoe het eruit ziet dus haha. Groetjes Hoi Sandra, Bedankt voor je reactie. Hoe beviel het bij de Wellness Kliniek? Wat was je ervaring? Ik zal je ff een PB sturen (even uitvogelen, haha). Groetjes
SandraHu Posted May 30, 2018 Posted May 30, 2018 1 uur geleden zei FemAli: Hoi Sandra, Bedankt voor je reactie. Hoe beviel het bij de Wellness Kliniek? Wat was je ervaring? Ik zal je ff een PB sturen (even uitvogelen, haha). Groetjes Hoi Fem, Ik moet nog mijn operatieverslag plaatsten. Ik zal dat vandaag eens gaan doen en dan tag ik jou daarin. Dan lees je direct wat ik van alles vond. Maar geen gekke dingen hoor! Groetjes
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.